2020-11-15, 23:26
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Framförallt är det en person som jag verkligen känner förtroende för, som backar upp Lin Wood, Sidney Powell, Rudy G med flera, och den personen är General Michael Flynn. När jag läser hans twitter får jag fullkomligt klart för mig att allt är äkta och att de vet vad de håller på med.

General Flynn är huvudperson här, han backas av USAs militär, Patrioterna.
De som bett DJT bli President.

Detta blir episkt.
2020-11-15, 23:27
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag själv tror att Kraken är infon om fusket med siffrorna, men du har nog inte fel i att nämnda order är en del av bomben.

Om de bara modifierar siffrorna så skulle detta märkas vid en omräkning med fysiska röstsedlar. Jag tror att de fuskat fram massvist med folk som röstat och var de dessa kommer ifrån om de ens finns är den stora frågan. Många delstater har en onormal ökning av röstdeltagande. Det är nästan som de blivit galna i Arizona för att kontra Trumps populäritet.

Det är pussel man måste lägga men det kommer att ta tid. Alla som har röstat är registrerade. Vad borde göra är jämföra med tidigare års röstare och man kan snabbt få fram vad den stora gruppen nyröstare är för några.

Det ena utesluter inte det andra men att fuska med siffror sent i kedjan ökar chansen att bli upptäckt. Det är bättre att injecera fusket tidigt, dvs förtids och poströster.
2020-11-15, 23:29
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Man har naturligtvis inte gjort dataintrång i jakt på bevis utan troligen rekvirerat samma mjuk- och hårdvara för att återskapa tillvägagångssättet med hjälp av personer från de inblandade företagen. Det är väl insiders som trätt fram.

Dessutom har det framkommit att man inte behöver hacka eller manipulera systemen, utan att allt man behöver troligen finns inbyggt där, fullt åtkomligt för envar med adminrättigheter. Det är ju detta man kunnat påvisa både vad gäller Dominion (manualen) samt Scytl (tidigare val i bl.a. Norge och Schweiz). Datorjävlarna i valet skulle inte stå uppkopplade mot nätet, men vem var vilja dumheter folk hittar på. Hur som haver. Min gissning är att en grupp med människor någonstans helt sonika fått i uppdrag att putsa siffrorna som trillar in. Ingen hackergrupp, utan lejt folk bakom det riggade valet. Vilken uppdragsgivaren är låter jag vara osagt.

Intressant. Därmed skulle även Republikaner ha sett att Biden tar hem detta, planterar mer röster år Biden.
En twist på det hela s.s.
2020-11-15, 23:31
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
De tog databaserna från en moln-server i tyskland i slutet på förra veckan, de har knäckt krypteringen och gått igenom händelse loggarna och återskapar exakt vad som ändrats på distans, när och av vem det ändrades.

Systemet var byggd för att kunna använda centrallagring vid stora omröstningar, går inte förlita sig på lokala enheter vid såna här event. Att varje delstat väljer sin egen inställning gör att de kan justera hur varje databas i sig fungerar, däremot så används samma centrala molnserver/rar för alla kunder.

Att "antifa" Eric fick sparken ögonblickligen både som delägare och huvudansvarig för det tekniska är kanske rätt talande för vem som dominion kommer låta ta skulden.

Sen igen måste tillägga.
hur i hela fridens namn kan man ta in ett företag som anspeglar på "dominera" och använder "våra kunder går först" som slogan utan att förstå vad man har att göra med. Redan företagsnamnet säger ju att de utövar makt mot pengar. suck
Stort tack för vettiga synpunkter.

Yes box — att skiten är uppkopplad mot molnet och centrallagrar data är helt ofattbart...
Det räcker med att en eller annan illasinnad backdoor man (eller flera) får för sig att leka lite med datan för att det ska vara skandal, och då pekar mycket på att vilka insiders som helst enkelt övervakar hela proceduren på ett mycket diskret sätt med fullständiga rättigheter och rubbet.
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/GeorgePapa19/status/1328075355589144580

Dock lite OT.

Däremot tror jag allt hör ihop, stora utländska intressen vill ha bort Trump eftersom han inte vill gå med på detta.

https://images.app.goo.gl/fUJhZoWjvYoC5ju6A

Lite så.
Anfäkta och anamma! Förhärdade luspudlar!

Jag kan sätta minst fem spänn på att det hela handlar inte så lite om diverse klimatavtal. Joe Biden har tänkt ansluta USA till Parisavtalet ungefär det första han gör. Svenska MSM lovordar detta. Och är det något det ligger en ruggig massa pengar i är det ju klimatpolitik.
2020-11-15, 23:33
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
En skön britt som uttalar sig om valfusket som han mycket riktigt ser som en statskupp!

Citat:
Paul Weston: This Coup D'Etat Could Lead to U.S. Civil War — from YouTube. Definitely worth watching!

https://youtu.be/XUXm2kxLznI
2020-11-15, 23:34
Medlem
Nixters avatar
LÄS SJÄLVA: Så switchar mjukvaran från Scytl rösterna i Frankfurt
https://twitter.com/kylenabecker/status/1327696885507887104
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Om de bara modifierar siffrorna så skulle detta märkas vid en omräkning med fysiska röstsedlar. Jag tror att de fuskat fram massvist med folk som röstat och var de dessa kommer ifrån om de ens finns är den stora frågan. Många delstater har en onormal ökning av röstdeltagande. Det är nästan som de blivit galna i Arizona för att kontra Trumps populäritet.

Det är pussel man måste lägga men det kommer att ta tid. Alla som har röstat är registrerade. Vad borde göra är jämföra med tidigare års röstare och man kan snabbt få fram vad den stora gruppen nyröstare är för några.

Det ena utesluter inte det andra men att fuska med siffror sent i kedjan ökar chansen att bli upptäckt. Det är bättre att injecera fusket tidigt, dvs förtids och poströster.

Nya personer förändrar antal röstregistrerade, är väll det första man kollar upp för validering.
Då är det enklare switcha på de som redan röstat då sedeln är anonym och ingen som röstat kan se sin kandidat i efterhand och validera att det stämmer. Varför de både switchar och tar bort röster är för att kompensera för mail-in rösterna som förskrivits och som riskerar avslöjas annars.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Du tror inte det var så att han drog en helgardering? Så att hans bas aldrig behöver erkänna att han förlorade valet, utan så att både de (hans bas) och han själv kan hävda valfusk för all framtid?

Du är inte orolig för vad ditt påstående har för potentiella konsekvenser på demokratin? Du säger rätt ut att det är viktigare att DJT är president än att presidenten är demokratiskt vald, är det så du menar?
Det här var då det fjolligaste jag läst.
Vad har inte allt fuskade då för konsekvenser?
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare

Jag höde i nån video som länkades tidigare idag att Dominion-maskinerna kunde göra "wote switching" men det fanns en gräns på hur mycket dom kunde göra. Vill minnas att det sas att det var +-3% för att undgå upptäckt. Om man "wote switchar" mer blir det uppenbart.

I början av allt det här kom det 2 st. vittnen och sa att Trump vann en #landslide. Så det räckte alltså inte att fuska inom Dominion-maskinen "wote switching" funktion. Man måste alltså göra ballot-injection. Alltså lägga till en massa falska ballots. Landsliden var helt enkelt för stor för wote-switching. Mitt i natten gjordes ballot-injection med falska ballots i swing states.

Och eftersom man underskattade Trump och hans försprång i väljarkåren behövde man göra ett massivt valfusk som då blev för stort och upptäcktes. Så ligger det till. Biden hade aldrig en ärlig chans, så man måste förlita sig på voter fraud och massmedia att falskeligen utnämna Biden som vinnare i valet. Fake. Fake. Fake.
2020-11-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Lyssnade lite på en intervju med Powell där hon pratar om hur Dominion skapades för att fuska i Venezuela - men det låter ju mer som att det är smartmatic hon beskriver? Jag kan inte hitta att det skulle finnas någon koppling mellan dessa bolag överhuvudtaget? Smartmatic verkar ha haft lite business i Utah och Kalifornien, men inte för presidentvalet. Dominion däremot verkar ha många stater som kunder, men ingen koppling till Venezuela...

Kan någon som orkat gräva mer i saken förklara hur de hör anklagelserna egentligen hänger ihop?

SmartMatic startades i Venezuela och har sedan vidareutvecklats. 2014 köptes det av Lord Molloch Brown. Samma person är styrelseordförande i Dominion. Det finns ett antal olika system som ägs av samma grupp personer.

Här är lite information.
https://gnews.org/556010/
2020-11-15, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Det här var då det fjolligaste jag läst.
Vad har inte allt fuskade då för konsekvenser?

Vilket fusk? Du får gärna referera till något som ens är lite belagt.
2020-11-15, 23:41
Medlem
En handräkning i Rockingham District 7 NH visar att maskinerna har gett varje Republikan ca. 300 färre röster.

Hand Recount in Windham (Rock Dist. 7) Reveals “Machine” Shorted Every Republican by About 300 Votes

Citat:
From the ever-vigilant folk at the Live Free or Die Report (on Facebook). They have a photo of a recount sheet for the Rockingham District 7 NH House Race in Windham. The original machine counted results were wrong for all 4 Republicans by almost exactly 300 votes.
Senast redigerad av Snullerux 2020-11-15 kl. 23:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in