2020-11-15, 19:29
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvaden1989
Hahah fan va media är kåta på trumps Twitter nu.

De säger : SE, SE NU SÄGER HAN ATT HAN HAR ERKÄNT SIG BESEGRAD.

Går man in på hans twitter : står det att he won because Biden cheated.

Menar media då att det är ok o vinna med fusk, jaja fritt fram sålänge du fuskar

SKÄRP ER DN, AFTONHORAN, EXPRESSEN, SYDSVENSKAN. 🤦‍♂️

Ja, det är så intellektuellt ohederligt så man baxnar.
2020-11-15, 19:30
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Så här såg det ut 1964 när Lyndon B Johnsson omvaldes. Nästa bara blått..MEN sin vana trogen var Arizona blått. Att Biden skulle få 1,67 miljoner och den största röstantalet i Arizonas historia..i ett solklart republikanskt fäste..säger hur mycket valfusk det varit i Arizona i år.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Presidentvalet_i_USA_1964
Inte illa menat men du menar Arizona rött va?

Edit: Såg nu att du rättat det några inlägg senare.
Senast redigerad av Gusselby 2020-11-15 kl. 19:33.
2020-11-15, 19:30
Avstängd
Smaka-migs avatar
Vad var det DNC gjorde mot Sanders i primärvalet 2016. Då många inom vänsterfalangen lackade på Demokraterna. Fuskade man då?
2020-11-15, 19:31
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
För att inte tala om att det är en öppen hemlighet att Giuliani är alkoholist, det finns en anledning till varför han inte längre bjuds in på kvällarna

Det var Churchill med. Han led också av sin ångest, den svarta hunden. Bristerna beskriver inte karaktären man besitter. I så fall skulle jag vara rökt vid det här laget.
2020-11-15, 19:34
Medlem
Från 1948- 2020 har Arizona varit Demokratiskt EN gång, när Bill Clinton slog " nobody" Bob Dole.

På 17 val så har republikanerna vunnit 16.
Då kommer senile 78- årige Biden och får det högsta röstantalet någonsin..

Vem tror på detta??🤭😄
2020-11-15, 19:36
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
För att inte tala om att det är en öppen hemlighet att Giuliani är alkoholist, det finns en anledning till varför han inte längre bjuds in på kvällarna

Alkoholist enligt amerikansk standard. Nykterist enligt Svensk standard.

Men jag litar inte på han för att han kommer sällan med bevis, trots att han säger att han har bevis.
2020-11-15, 19:37
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är vad jag har hört. Såg några klipp på FoxNews där dom säger att det är upp till domstol att besluta. Alltså en anmälan är gjord.
Och dit kommer vi inte. Det går liksom inte för sig. Det skulle få enorma konsekvenser framför allt utrikespolitiskt. Det räcker väl med att USA i helgen tappat inflytande i hela den asiatiska marknaden:

(FB) Stora tråden om Kinas aggressiva utrikespolitik
(FB) Stora tråden om Kinas aggressiva utrikespolitik

Trump bör nog försöka smitta ut bakvägen faktiskt.

Även om jag gillat Trump så har jag alltid ansett att hans Kina-politik varit vansinnig. Det enda USA kan göra är att starta ett krig som skulle vara förödande. Eller att Biden försöker få in USA på ett hörn. På Kinas villkor blir det då.

Och det här är inget jag tycket utan detta är verkligheten.

Så beskyllningar om valfusk känns alldeles utmärkt så att Trump kan avgå med flaggan i topp.
2020-11-15, 19:38
Medlem
Citat:
Har du bevis för ditt påstående eller är det bara spekulation. Hur vet du om han blir bjuden på kvällarna? Har du insyn i hans privatliv? Kan det inte bero.på Corona? Så mycket festande blir det väl Inte för någon numera.
2020-11-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Jag tror ingenting. Jag vill se bevis. "talk is cheap".
Många stora ord men väldigt lite presenterat.

Trump-fans brukar ju citera Sun Tzu.
"Visa dig svag när du är stark och stark när du är svag."
Så alla tvärsäkra ord betyder att Trump/Giuliani är svaga nu?

Du svarade inte på min fråga. Håller du med om att det måste finnas bevis?

Fast håller man inte bevis när det verkligen är dags?? 8 december: Allt skall vara klart inför elektorskollegiet röstning 14 december
Det är ju precis innan desss datum som det skall storma och vinden skall vända som skapar osäkerhet
2020-11-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Har du bevis för ditt påstående eller är det bara spekulation. Hur vet du om han blir bjuden på kvällarna? Har du insyn i hans privatliv? Kan det inte bero.på Corona? Så mycket festande blir det väl Inte för någon numera.

Festa när man är 76 år??
2020-11-15, 19:40
Medlem
Citat:
Från 1948- 2020 har Arizona varit Demokratiskt EN gång, när Bill Clinton slog " nobody" Bob Dole.

På 17 val så har republikanerna vunnit 16.
Då kommer senile 78- årige Biden och får det högsta röstantalet någonsin..

Vem tror på detta??🤭😄
Ja det är ett ganska solklart fall från denna solskensstat. Arizona vill säkert inte ha fri passage över gränsen mot Mexico, som de kommer att få med Biden.
2020-11-15, 19:43
Medlem
Citat:
Ett omval utan röstmaskiner. Röster räknas bara om du kommer till vallokalen. Id + foto. Militären räknar rösterna.
Taskigt att ogiltigförklara hela familjen trumps röster bara för att de poströstar ditt förslag låter dyrt - får se om det spelar ut sig så, jag är tveksam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in