2020-11-15, 17:56
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du menar att trots valfusk så kommer Trump känna sig besegrad, bara för att USA ska hålla uppe masken som en demokrati och ingen Sovjet-stat?
Han kommer inte att göra det moraliska valet. Han kommer att ställas inför ultimatum.
2020-11-15, 17:57
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vad tror du kommer hända? Trump vinner på grund utav domstolarna beslutar det?
Om fallet är JA. Vad tror du Trump måste sälja då för att domstolarna ska besluta?
Pengar? Makt? Krig med Iran?

Killgissning (nä, inte helt...):

Domstolarna kommer att var obenägna att gå politiska ärenden. Konstitutionen är tydlig, exekutiv, lagstiftande och dömande makt är starkt separerade. Det är helt enkelt inte domstolens uppgift att avgöra ett val.

Ju högre upp i domstolshierkin man kommer, ju mer "juridiska" blir domstolarna. Att syssla med lagvrängeri gör man inte. Bara om det handlar om tydliga brott mot konstitutionen kommer man att ingripa, försiktigt och minimerat.

Fantasier om att "Jaha, här var det valfusk i ett hillbillycounty, pang, klubban i bordet och Trump är president i fyra år till" är just fantasier.

Svaret är alltså NEJ, givet vad som nu framkommit.
2020-11-15, 17:58
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Här är ett tydligt bevis på att media bara följer ett skript som de får uppifrån... Rätt skrämmande hur många de är som ingår i denna konspiration.
https://youtu.be/PaLnrDq-bcw

Kring valfusket givetvis =)
Hahaha, ja, vad fan säger man?

Har själv letat efter ett längre klipp som jag hittade i går och som går in i detalj på hur amerikanska MSM samverkat för att få Biden utsedd till valvinnare, men jag hittar inte skiten.
2020-11-15, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
Påminner bara om att det är 16x i odds för Trumpen på Betfair. Time to cash in

Had för mig att det var uppe på 30x någon dag efter valet. Fler tror på Trump-seger nu med andra ord.
2020-11-15, 18:02
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Nej, det var ingen misstolkning det var en fingervisning till vad som faktiskt har kommit fram, med andra ord absolut ingenting.

Det har försökts men de(t) har även upptäckts och hindrats, och som sagt det exempel som finns att se rör en man som försökte använda sin döda mammas röstkort för att rösta på Trump

Att ingen död person själv har röstat är väl ganska uppenbart och det var väl det som var frågan i "tramsinlägget" du citerade?
2020-11-15, 18:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Att ingen död person själv har röstat är väl ganska uppenbart och det var väl det som var frågan i "tramsinlägget" du citerade?

Vilket var min poäng också, det finns absolut inga bevis för några döda röster åtminstone inte på den systematiska nivå som det påstås vara
2020-11-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Trump Attorney Rudy Giuliani Says Election will Be Overturned: "We Have Proof I Can't Disclose Yet"

https://m.youtube.com/watch?v=zA6djc5g2aU

Man skall veta att Rudy Giuliani är en av de bästa åklagarna i amerikansk rättshistoria. Han knäckte den italienska maffian på 80-90-talet.

Han VET att det manipulerades i Phoenix ( Maricopa county) och Millwakuae.

Jag har själv visat att siffrorna i Maricopa är riggade.

Jag såg själv med egna ögon när Trump ledde med 51,7-46,8 % i Wisconsin efter 91 % räknade röster. Man ledde med 146000 röster.

Jag såg när man räknat 95 % av rösterna att Biden gått om med drygt 7000 röster. Trump hade inte fått en enda röst. Man sade att poströsterna kommit in från Millwakuae. Detta skedde kl 4 på morgonen amerikansk tid.

Många av de här countyn som är involverade i valfusket har svart befolkning.
2020-11-15, 18:06
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://youtu.be/iINl15MPhuY

Sidney Powell säger att de har bevis för kickbacks.

Gött att man betta 1k på Trump. Enkla 14000kr

Georgia köpte förra året in Dominion systemet för över $100 millioner.
2020-11-15, 18:06
Medlem
Citat:
De har sagt sig ha bevis i över en vecka nu, trots det så har 99% av alla ärenden slängts ut av domare

Rudy Giuliani är 3n av de bästa åklagarna genom tiderna. Tror du han sitter och ljuger i TV om han inte sitter med en massa ess i rockärmen. Du har ingen connection med Giuliani. Jag har följt honom i många år.
2020-11-15, 18:08
Medlem
[https://video.foxnews.com/v/6209930642001#sp=show-clips

https://www.youtube.com/watch?v=zA6djc5g2aU&app=desktop

Segern är här! MAGA

Till alla vänsterblivna här inne som hånat oss i snart 2 veckor nu, och inte lyssnat på uppenbar fakta, foliehattar går i brännbart!

https://www.youtube.com/watch?v=wDYNVH0U3cs&list=PLiOUoDQKlD_x8nPO_r5IWie6 SdXCO9TND&index=47&t=0s
2020-11-15, 18:09
Avstängd
Smaka-migs avatar
Folk läser av vad Pompeo sa alldeles för mycket. Uppenbart var det enbart för att retas lite med journalisten. Frågan var väl inte direkt relevant för presskonferensen utan mer för att "stick it to him", därav Pompeo retades tillbaka. Ni läser av för mycket.
2020-11-15, 18:09
Medlem
Citat:
De har sagt sig ha bevis i över en vecka nu, trots det så har 99% av alla ärenden slängts ut av domare
Om man slänger ut bevis så är det i högsta grad oseriöst. En person går inte till polisen om man inte tror att man har något som är intressant. Det handlar väl bara om att det är muntliga vittnesmål. Kan de inte styrkas med DNA-bevisning så kommer dessa domare att avfärda allt. Men det är ju just så det är. Det är svårt att få fram fysiska bevis och även om någon har filmat fusk så kan domaren säga att det bara var någon som gjorde fel eller att det bara var någon enstaka röst.
Det är därför just mängden är avgörande. Finns det hundratusen vittnesmål om fusk så får det tillsammans en stor tyngd även om enskilda fall inte går att bevisa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in