2020-11-15, 16:10
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Vilket är precis det jag tror Trump gjorde.

Trump vill sätta dit så många som möjligt av den globala eliten. Alla som medverkar till valfusket, även om det endast gäller att sprida falsk information, gör sig skyldiga till lagbrott mot Trumps EO om påverkan av val. Fake news media har dom sista dagarna, troligtvis för att dom insett att dom tagit ut segern i förskott, tonat ner sin rapportering mot Trump. Genom att "försäga" sig hugger media som kobror, vilket i många fall kommer gå över gränsen till vad som är lagligt.

Jag hoppas Trump skickar militären även till Europa när han är klar att rensa träsket i USA. Vi har exakt samma vänstervridna mediahus här, med fake-news efter fake-news.

Valfuskandet är antagligen detsamma här det med, jag såg för några dagar sedan en graf där någon hade analyserat valresultatet i Sverige 2018 och kommit fram till att man hade stulit mycket röster ifrån SD och gett till bland annat socialdemokraterna.
2020-11-15, 16:10
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Han har inte vunnit för inga stater har fastställt sina valresultat. Media har sagt att Biden vann.
Det är inte samma sak.

Detta vet jag.
Jag är mer intresserad av vad Mike Pompeo har att komma med, än vem som faktiskt vinner valet.

Att Trump säger saker vet jag.
Men när Mike Pompeo säger att Trump KOMMER att vinna, så börjar man ana ugglor i mosen.
2020-11-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Skulle rekommendera Trump-supportrar att använda er av mer källor på citat, filmer och nyhetsartiklar och andra debattörer.

Just nu är det ord mot ord och Biden har vunnit.

Biden är inte vald än. De 5 republikanska delstatskongresserna i Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, Arizona och Georgia har allt i sina egna händer. De gör inget olagligt om de inte väljer elektorer eller att elektorerna röstar på Trumo. Gängse praxis gäller inte i ett polariserat samhälle där motståndarsidan använder valfusk för att vinna.
2020-11-15, 16:13
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
varför har han inte gjort någonting åt det under de fyra år han varit president?
Han har gjort saker. Han har inlett en utredning om valfusk, en utredning som fortgår och han har skärpt lagen. Bara för att du och jag inte har märkt av något resultat behöver det inte betyda att ingenting görs åt saken.
2020-11-15, 16:14
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Här har vi ännu en djupdykning i hur detta valfusk gått till, ifrån rådatan som tagits ifrån NYTIMES.

https://youtu.be/mCk_2xKCbws

https://youtu.be/--FX96_4erY

https://youtu.be/X1uyg1f0RNA
2020-11-15, 16:19
Medlem
krautbrains avatar
https://ustv247.tv/foxnewslive/
Rudy ska vara med i detta program. Vet inte om han redan varit med. Sidney Powell är med nu
2020-11-15, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Detta vet jag.
Jag är mer intresserad av vad Mike Pompeo har att komma med, än vem som faktiskt vinner valet.

Att Trump säger saker vet jag.
Men när Mike Pompeo säger att Trump KOMMER att vinna, så börjar man ana ugglor i mosen.

Pompeo vet nog mer och har mer insyn bakom kulisserna än de flesta.

Han har väldigt hög svansföring och verkar extremt självsäker när han inför hela världen säger att Trump kommer ta detta när allt är klart.

Skulle han riskera hela sitt anseende och göra sig själv till åtlöje om han inte hade riktigt tunga saker på gång och var säker på att han får rätt?
2020-11-15, 16:20
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
https://ustv247.tv/foxnewslive/
Rudy ska vara med i detta program. Vet inte om han redan varit med. Sidney Powell är med nu

Powell snackar om miljoner röster som Trump förlorat
2020-11-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Powell snackar om miljoner röster som Trump förlorat
Orkar inte titta på streamen, men presenteras det några bevis eller rimliga argument?
2020-11-15, 16:22
Medlem
krautbrains avatar
"The evidence is comming in faster what I can process"
"The software is the problem"
Powell @ Fox
Just nu
2020-11-15, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Han har gjort saker. Han har inlett en utredning om valfusk, en utredning som fortgår och han har skärpt lagen. Bara för att du och jag inte har märkt av något resultat behöver det inte betyda att ingenting görs åt saken.
Utredningen kom ju fram till att inget valfusk skett, låter ju extremt korkat att vänta tills efter valet med att göra mer åtgärder än så?
2020-11-15, 16:23
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Pompeo vet nog mer och har mer insyn bakom kulisserna än de flesta.

Han har väldigt hög svansföring och verkar extremt självsäker när han inför hela världen säger att Trump kommer ta detta när allt är klart.

Skulle han riskera hela sitt anseende och göra sig själv till åtlöje om han inte hade riktigt tunga saker på gång och var säker på att han får rätt?

Jag misstänker att något hålls hemligt. Just nu är det bara teoretiker som tillåts komma till tals. Då menar jag inte bara Trump, utan även negern Woppie Goldman och Tom Fitton

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in