2020-11-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilspils92
Han skrek så jävligt att jag inte orkade vara inne mer än 30 sek dessvärre. Sjukt hur ”ren” svenska han pratade i rättegången om än lite stammandes och nu är det som att han bott i Rinkeby i 19 år.

Okej som vanligt en massa skitsnack då.

Snubben har haft samma kläder på sig i flera dagar och sitter och åker runt i en bil och dricker, kul liv!
Citera
2020-11-14, 22:10
Medlem
Abdalla, om du läser detta. Jag har aldrig någ9nsin önskat livet ur någon innan. Men, jag hoppas att du antingen försöker hänga dig igen o lyckas eller att du blir inlåst föralltid. Denna världen behöver fan inte dig. Din frihet är som en piss i ansiktet på alla kvinnor. Usch!
Citera
2020-11-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endetta
Abdalla, om du läser detta. Jag har aldrig någ9nsin önskat livet ur någon innan. Men, jag hoppas att du antingen försöker hänga dig igen o lyckas eller att du blir inlåst föralltid. Denna världen behöver fan inte dig. Din frihet är som en piss i ansiktet på alla kvinnor. Usch!

Håller med ovanstående.

Det han har gjort kommer aldrig förlåtas. Det finns ingen utväg för honom som det kan göra för andra kriminella. Det blir ingen morgonsoffa hos Malou. Ser endast missbruk och misär i hans patetiska liv
Citera
2020-11-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilspils92
Verkar som att han har raderat sina senaste snaps, bla när han springer runt i MOS. Är inte så orienterad gällande snap, någon annan som kanske har bättre koll som kan bekräfta det? Hans senaste story var för 20 h sen men han har ju uppdaterat hela dagen.
Jo den jäveln har varit i gallerian.
Citera
2020-11-14, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Han var varit offentlig i ca en vecka och alla skriker att han aldrig kommer bli klippt. Kom igen, lugna er lite. Allt har sin tid och det är väl bättre att han får känna en viss trygghet och sänker guarden lite och får ännu mera högmod.

Personligen letar jag inte efter honom men skulle jag stöta på honom så hade det smällt direkt. Jag tror det finns många som tänker liknande, samtidigt som jag hoppas att några individer som hade nån form av relation till annie planerar något värre.

Btw. Mall of scandinavia är nära där annie bode/dog
Och nära hans syrras lägenhet som han bodde i.
Citera
2020-11-15, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frokenoken
Håller med ovanstående.

Det han har gjort kommer aldrig förlåtas. Det finns ingen utväg för honom som det kan göra för andra kriminella. Det blir ingen morgonsoffa hos Malou. Ser endast missbruk och misär i hans patetiska liv

Och tidig död.
Citera
2020-11-15, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loreleii
Abbe är 180 cm lång, det står i förundersökningsprotokollet.
Haha nej han är inte ens i närheten av 180 cm, oavsett vad den autistiska utveckingsstörda tönten uppgett i fusp. Ca 170 cm.

Han grät i princip varje dag som han sagt häktad och frågade efter mamma. Har vänner som berättat och garvat väldigt gott åt det lilla autistmongots beteende i häktet och som sagt lille blattelito vågar bara slå kvinnor:https://twnews.se/se-news/blattelito...badkar-i-solna
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-11-15 kl. 04:44.
Citera
2020-11-15, 10:25
Medlem
Apan lyckades i alla fall dela taxi med en ny tjej igår kväll. Såg ut som han tillsynes gick omkring ensam på stan och klagade på att det är "Corona" ute. Tjejen var dock "smart" nog att dra upp jackluvan och inte visa ansiktet varpå han skriker "vad skäms du för!". Stackars tjej, hon kommer säkerligen vara skuldsatt inom kort.
Citera
2020-11-15, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Apan lyckades i alla fall dela taxi med en ny tjej igår kväll. Såg ut som han tillsynes gick omkring ensam på stan och klagade på att det är "Corona" ute. Tjejen var dock "smart" nog att dra upp jackluvan och inte visa ansiktet varpå han skriker "vad skäms du för!". Stackars tjej, hon kommer säkerligen vara skuldsatt inom kort.
Har märkt att många tjejer som hänger med dessa typer väljer att gömma sina ansikten när blatten filmar. De inser själva vilket äckligt omoraliskt beslut de tar när de hänger med dessa. Men men, antar att fittan blir så våt av dessa kriminella mördare att man inte bryr sig.
Citera
2020-11-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day

Så fruktansvärt obehagligt att han delar taxi med okända tjejer. Han är som gjord för att misshandla->våldta och i värsta fall döda för att tysta. Det skriker psykopat om det beteendet i kombination med utseendet.
Citera
2020-11-15, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fimpalivet
Så fruktansvärt obehagligt att han delar taxi med okända tjejer. Han är som gjord för att misshandla->våldta och i värsta fall döda för att tysta. Det skriker psykopat om det beteendet i kombination med utseendet.
Din naiva efterblivna åsna. Det är ju tjejer som han känner, tjejer som hänger med honom helt frivilligt.
Citera
2020-11-15, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Din naiva efterblivna åsna. Det är ju tjejer som han känner, tjejer som hänger med honom helt frivilligt.
Oj vad söt du är när du är irriterad Ja om du anser att man känner en person man precis träffat och umgåtts med i några dagar... Sure
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in