Citat:
Det är just sån här text som får en att tänka till. Dom pushar så jävla hårt ett narrativ. Ett enda ord förändrar texten ifrån objektiv till subjektiv. "Prosecutors who AG Bill Barr dispatched to investigate Trump's evidence-free claims of mass election fraud say they found no substantial irregularities" Man var tvungna att klämma in "evidence-free claims" istället för "evidence claims".
Det blir uppenbart för mig att dom vill att man ska se saken på ett sätt. Det gäller ju så klart medier på bägge sidor, alternativmedia är oftast lika duktiga på detta. Jag är allergisk mot att bli matad med åsikter som någon annan vill att jag ska ha. Media som vågar låta mig tänka själv fy fan vad skönt det vore. Är väl därför jag står mer på den konspiratoriska sidan för jag är trött på att bli sondmatad andras åsikter. Blev väl lite OT här. Egentligen inte riktad mot dig utan bara allmänt. Är egentligen inte sugen att diskutera semantiken i den meningen alls, bara berätta hur jag ser på det.
Det blir uppenbart för mig att dom vill att man ska se saken på ett sätt. Det gäller ju så klart medier på bägge sidor, alternativmedia är oftast lika duktiga på detta. Jag är allergisk mot att bli matad med åsikter som någon annan vill att jag ska ha. Media som vågar låta mig tänka själv fy fan vad skönt det vore. Är väl därför jag står mer på den konspiratoriska sidan för jag är trött på att bli sondmatad andras åsikter. Blev väl lite OT här. Egentligen inte riktad mot dig utan bara allmänt. Är egentligen inte sugen att diskutera semantiken i den meningen alls, bara berätta hur jag ser på det.

Absolut och det förstår jag, men problemet är just det att för varje dag som går utan att något egentligen händer.
Man påstår att man har en massa och att man hittar en massa men det ändrar inte på det faktum att absolut ingenting händer utanför internets fyra hörn, domare kastar fortfarande ut ärenden, advokatbyråer har fortfarande lämnat Trumps sida och inget nytt har försökt o presenteras för domare (åtminstone vad jag vet).
Det har börjat gå så långt att jag överväger att bara rakt av ignorera den här tråden då det hela börjar bli så sorgligt då man matar på om samma argument om och om igen trots att inget nytt händer.