[
Citat:
QUOTE=Skallmeja-Zorro|73607961]Visste inte du räknade dig som ett troll, men okay då, låt gå, hoppas Hippo blev nöjd med ditt bidrag.
Själv funderar jag över frågan hur det kan komma sig, som Hippo påstår, att myndigheter som står under Presidenten själv, går ut med Statments som av Hippo bedöms som fake. Detta skulle jag vilja ha svar på.
Men Nixter.. menar Happyhippox brukar vanligen inte svara på följdfrågor på hans inlägg.[/QUOTE
"Men det finns ju diskotek förstås
Och det finns massor av annan skit.
Där kan vi häcka bäst fan vi vill
Men I huvet står det still."
Det kanske är det säkraste valet ur säkerhets synpunkt historisk.
Sthlms derbyn i fotboll är dom i särklass säkraste matcherna ur säkerhets synpunkt i fotbolls Allsvenskan Inga andra matcher omges av så mkt förarbete, planering, bevakning och jobb att förhindra bråk och ge ett säkert arrangemang.
Men det förekommer bråk mer bråk än på många andra matcher.
Att detta val skulle vara det säkraste i historien säger ingenting mer än att man har eventuellt haft den största apparaten i historien gällande ekonomi och förarbete i ryggen att göra ett säkert val.
Men eftersom du inte sitter med ngn fakta på hur mkt resurser som lagts på att påverka val tidigare i historien säger det inte mkt.
Ponera att detta är det säkraste valet i historien i säkerhets synpunkt.
Hur mkt resurser och försök har det lagts ekonomiskt organisatoriskt eller i antall personer involverade att påverka valutgången historiskt sett ?
Det vet inte du eller jag. Kanske har det varit en normal påverkan i år .kanske har det varit en apparat 100 gånger större en vid något tidigare val. Utan den vetskapen så kan man ju bara spekulera i om utgången av valet är det säkraste ur säkerhets synpunkt.
Eller tror du att om det faktiskt genomförts en lyckad påverkan på valet att dom som gjort det ringer upp berörd myndighet och säger
"tackar för erat otroliga jobb grabbar men vi lyckades faktiskt påverka valet fast ni inte märkte eller kunde förhinda det"