2020-11-12, 08:40
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis
Nu bor hon enligt mrkoll på kalendegatan 18 som är ett psykiatriskt vårdboende.

Man kan säga att hon verkar vara den kvinnliga motsvarigheten till Sebastian Dawkins i såpavärlden.

Om det stämmer är det himla sorgligt.
Minns henne från Lyxfällan bl a och hon verkade ”udda” redan då.
Hon verkade helt världsfrånvänd.
Citera
2020-11-12, 08:55
Avslutad
Vanita skulle fått smaka på korven, det kan jag lova. Att hon är psyksjuk är snarare en krydda än en nackdel. Har alltid haft en svaghet för henne av någon anledning, hon är så oerhört feminin och flickaktig på det där borderlineiga viset. Hon skulle blivit rejält tryckt, till och med inne på hispan och iklädd landstingets paltor om det hade funnits chans.
Citera
2020-11-13, 13:05
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Hon var med serien "Den sista dokusåpan" också som handlade om en zombieapokalyps där hon gjorde jäkligt bra ifrån sig faktiskt som skådis

Hon har ju gått filmskola enligt facebook
Citera
2020-11-14, 07:16
Medlem
Peppermills avatar
Citat:

Även om hon borde passa på ett sådant vad det verkar så finns det 63st företag på den adressen:
https://www.ratsit.se/foretag/Malm%C3%B6-kommun-%C3%96ster/Malm%C3%B6-21135/Kalendegatan-18/1

Vilket säkerligen kan förklaras att "Mail Boxes Etc." (https://mailboxesetc.se/) finns på just det gatunumret också.
Citera
2021-01-05, 13:40
Medlem
Träffade henne på rättspsyk i huddinge där både hon och jag gjorde den stora sinnesundersökningen. Hon var söt och snäll och en av de få i min ålder jag kunde prata med där, vi tittade på filmer i allrummet eller läste ur en bok för varandra. då var hon mestadels normal. Men redan då pratade hon om ananakisar och illuminati, hon gav mig en kristall av plast som skulle skydda mot dåliga energier innan vi skiljdes åt
Minns också att hon betalat för någon mailkorrespondans med donald trump för att lära sig bli rik. Det var obviously en scam men hade inte hjärta att berätta för henne eftersom det verkade vara hennes plan för framtiden..
Hon var såklart också den enda attraktiva kvinnan/tjejen där så det var trevligt att ha som sällskap inför några års fängelse. Tråkigt nog sa alltid personal till om man satt för nära eller något partypoopers.

Ang: hennes psyksjukhet så trodde jag att hon fejkade för att hamna på psyket hellre än i fängelse. Jag frågade om hon verkligen trodde på den där skiten efter hon dragit en lång utläggning om illuminati. Hon svarade såklart ja men log sådär som när man vet att man ljuger. Dock nu när jag läst att hon tjatat om samma skit både innan och efter straffet så tror att det måste varit sant.

Det konstiga med rättspsyk var att de jag bedömde var knasigast var de som fick fängelse och inte vård och vice versa.
Citera
2021-01-06, 21:30
Medlem
Vad gör hon idag?

Var bor hon?

Relationsstatus?
Citera
2021-03-13, 05:33
Medlem
TheSurvivor87s avatar
Jag vill också han en uppdatering gällande denna tjej! någon som vet mer och kan dela med sig lite nytt info? Varför bor hon i malmö tex.
Citera
2021-03-13, 05:56
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnywu
Vad gör hon idag?

Var bor hon?

Relationsstatus?

Hon är reggad som gift enligt folkbokföringen men bor ensam på adressen.
Hon har stått som gift på Facebook länge men då var hon inte det enligt folkbokföringen.
Står inte vem hon är gift med.
Kanske bara syns för pluskunder?
Citera
2021-06-07, 20:34
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Står inte vem hon är gift med.
Kanske bara syns för pluskunder?
Utländska medborgare finns inte reggade, ej heller skyddade identiteter. Börja där.
Citera
2021-08-13, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inte.snell
Träffade henne på rättspsyk i huddinge där både hon och jag gjorde den stora sinnesundersökningen. Hon var söt och snäll och en av de få i min ålder jag kunde prata med där, vi tittade på filmer i allrummet eller läste ur en bok för varandra. då var hon mestadels normal. Men redan då pratade hon om ananakisar och illuminati, hon gav mig en kristall av plast som skulle skydda mot dåliga energier innan vi skiljdes åt
Minns också att hon betalat för någon mailkorrespondans med donald trump för att lära sig bli rik. Det var obviously en scam men hade inte hjärta att berätta för henne eftersom det verkade vara hennes plan för framtiden..
Hon var såklart också den enda attraktiva kvinnan/tjejen där så det var trevligt att ha som sällskap inför några års fängelse. Tråkigt nog sa alltid personal till om man satt för nära eller något partypoopers.

Ang: hennes psyksjukhet så trodde jag att hon fejkade för att hamna på psyket hellre än i fängelse. Jag frågade om hon verkligen trodde på den där skiten efter hon dragit en lång utläggning om illuminati. Hon svarade såklart ja men log sådär som när man vet att man ljuger. Dock nu när jag läst att hon tjatat om samma skit både innan och efter straffet så tror att det måste varit sant.

Det konstiga med rättspsyk var att de jag bedömde var knasigast var de som fick fängelse och inte vård och vice versa.

Låter precis som henne. Enda skillnad är att hon försökte hugga ihjäl sin pojkvän och smsat hotat han flera gånger, vilket intryck man inte får av henne. Så att umgås med henne, hur oskyldig hon må än se ut, kan vara med livet som insats.
Citera
2021-08-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSurvivor87
Jag vill också han en uppdatering gällande denna tjej! någon som vet mer och kan dela med sig lite nytt info? Varför bor hon i malmö tex.

Ej jag som har skrivit men jag hittade lite ny info som jag aldrig hört innan om henne som någon har skrivit.

Jag förstår henne, om han hotat med att sälja hennes syster till sexhandlare och även henne och att han med hans kontakter bara kan komma och plocka de tjejerna som ingenting, så är det ju klart att hon ville stoppa honom – synd att hon inte lyckades döda honom, en kopplerimänniska med “gott anseende” (som Pablo Roberto fast ännu ondare) som ska sälja hennes syster och sen henne, och sen plocka hennes kusiner, hennes vänners barn och sälja dem med, hur hade ni känt? yppa det här för polisen och i Sverige blir man som offer stämd för förtal. jag säger bara en sak, synd att hon inte lyckades döda honom. typiskt svenskt “rätt”system att sätta henne som hotad kränkt och socialt/socialpsykologiskt strypt kring hans verbala övergrepp och psykningar, att låta honom gå men sätta offret fängelse för att hon inte ville få sin syster såld eller sina vänners små barn sålda till sexslavhandel (ja utomlands, hade vi haft fbi hade vi sett och kunnat redovisa hans kontakter men nu har vi inte det i sverige) – men vanita blev satt i fängelse, och den farliga går lös när det är hans som ska låsas in och hans “kontakter” avslöjas men nej, sånt gör man inte, däremot så lägger “svensk media” upp en änglamålande bild av psykopaten som ett “geni” eller rättare sagt en som har “178 i IQ” …. ska man behöva förklara ännu tydligare? Hur som helst har det varit väldigt många idioter som hittat på konsekvenserna, samt satt beteendemönster i dominobrickspel och det är farligt för Sveriges framtid. det enda vi har att förlita oss på är att lyckligt nog så har Amerika koll på allting som sker världen över, men de låter oss européer försöka ordna upp våra egna problem först själva…. och vi är ju inte så jätteduktiga på det alla ggr, tyvärr, för då bli det sånt här.

det var så under andra världskriget också, sverige lät tyskarna göra precis som de ville, och europa var söndermisshandlat av hitlers små fixa idéer under några årtionden, men lyckligtvis ordnade usa upp allt på en enda dag, det är vackra underbara USA…

jag hoppas “geniet” blir tagen av amerikanska militären, jag slår vad om att han redan är terroriststämplad, och det har han ordnat själv
Citera
2021-08-13, 09:17
Medlem
Citat:

Vad skumt, hon bor där fortfarande men enligt Mrkoll så flyttade hon dit 31 Juli 2021.
Det står att hon är gift, undrar vem som vågar vara gift med henne om hon fortfarande mår dåligt man vill liksom inte få en kniv i sig när man sover.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in