2020-05-02, 08:53
Medlem
Ljusetidittlivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Fast hon är 33 och inte 22.

"Dessutom bor det en annan..."

Hon bor väl med ett syskon eller något sånt.
Citera
2020-05-02, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljusetidittliv

Kollade du verkligen på ratsit?
Citera
2020-05-02, 09:00
Medlem
Citat:

Aha du kolla på lexbase men det är gammal adress.
Citera
2020-05-02, 09:01
Medlem
Ljusetidittlivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Kollade du verkligen på ratsit?

https://mrkoll.se/resultat?n=Vanita+bergman&c=&min=16&max=120&sex=a& c_stat=all&company=

Citat:
Hon flyttade till sin nuvarande boende av annan typ för 10 veckor sedan (den 22 februari 2020)

Lustigt att de är så olika. De hämtar ju uppgifter från samma ställe. Edit: Adressen i Tidan är en särskild postadress.

På Kalendegatan 18 i Malmö ligger Integrerad Närpsykiatri. Hon kanske bor på något boende där och har Skövde som sin vanliga hemort. Kalendegatan är för övrigt väldigt centralt. Folk i Malmö borde sett henne, men hon kanske ser annorlunda ut nu.

Hoppas hon får hjälp med sina problem. Det känns som om hon flytt verkligheten lite för länge.
Senast redigerad av Ljusetidittliv 2020-05-02 kl. 10:00.
Citera
2020-05-02, 10:56
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Ser väl ut som random krogluder, men psykfall är hon ju uppenbarligen. Själv har jag aldrig hört talas om henne. Vad har hon gjort sig känd på? Någon degenererad dokusåpa?

Hon var med serien "Den sista dokusåpan" också som handlade om en zombieapokalyps där hon gjorde jäkligt bra ifrån sig faktiskt som skådis
Citera
2020-05-02, 12:46
Medlem
Citat:
https://mrkoll.se/resultat?n=Vanita+bergman&c=&min=16&max=120&sex=a& c_stat=all&company=

Lustigt att de är så olika. De hämtar ju uppgifter från samma ställe. Edit: Adressen i Tidan är en särskild postadress.

På Kalendegatan 18 i Malmö ligger Integrerad Närpsykiatri. Hon kanske bor på något boende där och har Skövde som sin vanliga hemort. Kalendegatan är för övrigt väldigt centralt. Folk i Malmö borde sett henne, men hon kanske ser annorlunda ut nu.

Hoppas hon får hjälp med sina problem. Det känns som om hon flytt verkligheten lite för länge.

Du har rätt. Hon mår förmodligen väldigt dåligt fortfarande. Jag hoppas hon får den hjälp, hon behöver.

Däremot borde någon har sett henne med tanke på läget. Hon är nog inte inlåst där på psyket .🤔
Citera
2020-05-02, 12:52
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Efter fängelsetiden startande hon en youtube-kanal.

https://www.youtube.com/channel/UCALg5XTLAPOn0WA4_ZzRlfQ

Vet inte vad hon gör idag.
Citera
2020-05-02, 14:16
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Hon var med serien "Den sista dokusåpan" också som handlade om en zombieapokalyps där hon gjorde jäkligt bra ifrån sig faktiskt som skådis
Låter ju lite som en kalkongrej med Val Kilmer och Nicholas Cage på dekis.
Citera
2020-05-02, 15:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Låter ju lite som en kalkongrej med Val Kilmer och Nicholas Cage på dekis.
Den är extremt B men faktiskt väldigt underhållande.
Citera
2020-05-02, 15:45
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Den är extremt B men faktiskt väldigt underhållande.
Får ta och undersöka om den går att streama i dagsläget. Lite lyteskomik kanske inte skadar i dessa sorgens tider efter P O Enquists bortgång.
Citera
2020-05-02, 15:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Får ta och undersöka om den går att streama i dagsläget. Lite lyteskomik kanske inte skadar i dessa sorgens tider efter P O Enquists bortgång.
Den verkar faktiskt inte riktigt gå att få tag i. Jag borde så klart ha laddat ner den när den fanns men hindsight is always 20/20.
Citera
2020-05-02, 15:52
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Den verkar faktiskt inte riktigt gå att få tag i. Jag borde så klart ha laddat ner den när den fanns men hindsight is always 20/20.
Scheisse! Har suttit och deppat över gamla intervjuer mm om Enquist hela dagen. Hade verkligen behövt se hans motsats skämma ut sig för sina 15 minutes of fame.

Nåja, jag får väl kolla på Ricky Gervais senaste stand up. I vart fall den delen när han beskriver hur det skulle bli om han hade adopterat ett negerbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in