Citat:
Det är nog inget som berör varken trump eller någon annan där borta, mest en svensk företeelse att oja sig över faktiskt.
Bevis i form av ögonvittnen och graverande hantering finns det oändligt av. Sen är det svårt skilja upplevelsen från verklighet såklart som du är inne på. Men det är som allt annat inom rättsprocesser, man får se stora bilden och väga trovärdighet med andra vittnesmål från samma plats, kombinerat med filmmaterial och faktisk data.
Såg intervjun med whistle-blowern som jobbade med Dominion systemet igår, jag kan rekommendera dig se den inte för anklagelserna utan mer för att få en uppfattning om hur mentaliteten är.
Hon såg ganska rädd att gå ut med uppgiferna.. vilket jag kan förstå, är allvarliga anklagelser och hon kommer leva med hot efter det.
Kort kan man säga att hela tillställningen ett helt dagis där man kan göra som man vill och kasta vad man vill, tillföra och ändra vad man vill och man vill inte ha folk som klagar på den friheten. Regler följs inte och ingen blir bestraffad för att göra som de vill. Nu var det mest demokrater på det stället, men finns säker ställen med majoritet republikaner som såg snarlik ut. Allt framstår som en bananrepublik där rösträknarna och systemleverantören är de som gör en andra röstning och bidrar med vad de kan.
Kommer det byta president? 🤷♂️ svårt säga, men det kommer skada demokratin och folks syn på framtida val det är jag säker på..