2020-11-12, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Knappast troligt. Att man inte kan identifiera rösterna är ointressant eftersom man vet hur många röster det gäller, och det är möjligt att de är separerade även om de ingår i de röster som för tillfället har räknats, men det har inte framgått. För att det ska kunna påverka utfallet och göra valet ogiltigt enligt domstol så måste man kunna bevisa att antalet röster som kan ha räknats felaktigt överstiger nuvarande vinstmarginal. Nu vet man att det här gäller runt 3000 röster så det finns en lång väg att vandra.
Nej, om man inte längre kan separera ogiltiga röster från giltiga i en batch, så ska alla kasseras.
Sen är det inte säkert att Trumps team lyckas övertyga domare huruvida det skulle kunna påverkat resultatet på ett meningsfullt sätt, men det är iaf taktiken. En bland många bör tilläggas.
2020-11-12, 23:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
240 sidor.. med bara vittnen som talar inför ed. Det är bevis det.

Om majoriteten låter så som exemplet nedan vet jag inte om det är så mycket till bevis
'As a final note, I did find it odd that, throughout the day/night, I saw a few dozen military ballots be counted,' according to one affidavit accompanying the suit.

'Although I cannot provide specific numbers or names, I can estimate that at least 80% of the military ballots I saw were straight ticket democrat or simply had Joe Biden's name filled in on them. I had always been told that military personnel tended to be more conservative, so this stuck out to me as the day went on,' GOP poll watcher Braden Giacobazzi wrote.

The affidavit one of dozens contained in 234 pages of 'evidence' released by the Trump campaign and submitted to federal court in Michigan.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-8938507/Donald-Trumps-234-pages-fraud-affidavits-include-unusual-claims.html
2020-11-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Du är så ägd. En liten incel som försöker spamma sönder tråden med felaktiga uppgifter.
Tja det är ju inte jag som påstår att detta bevisar valfusk när detta inte hade något med valfusk att göra. Vem är det som blir ägd egentligen?
2020-11-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Har försökt spåra källan till Trumps braskande tweet riktat till Chanel Rion. Ni vet:
“REPORT: DOMINION DELETED 2.7 MILLION TRUMP VOTES NATIONWIDE. DATA ANALYSIS FINDS 221,000 PENNSYLVANIA VOTES SWITCHED FROM PRESIDENT TRUMP TO BIDEN. 941,000 TRUMP VOTES DELETED. STATES USING DOMINION VOTING SYSTEMS SWITCHED 435,000 VOTES FROM TRUMP TO BIDEN.”
@ChanelRion

@OANN
Jag såg att Donald Trump Jr. retweetat en tweet av John McLaughlin, som hänvisar till The Gateway Pundit:
John McLaughlin
@jmclghln
·
6h
BREAKING EXCLUSIVE: Analysis of Election Night Data from All States Shows MILLIONS OF VOTES Either Switched from President Trump to Biden or Were Lost -- Using Dominion and Other Systems
@gatewaypundit
https://mobile.twitter.com/jmclghln

Trumps tweet kom en timme senare. Undrar om han också hade The Gateway Pundit:s breaking news i åtanke.
Dessa resultat har funnits ute på nätet sedan minst 2-3 dygn, hela filen med alla resultat och maskininmatningar på Dominionenheter finns ute på nätet, och massor med folk går igenom dom nu, successivt har de utökat med fler resultat av körningar. Gatewaypundit var dock antagligen först med att skriva en artikel om det.
Senast redigerad av Dompan75 2020-11-12 kl. 23:31.
2020-11-12, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Enligt Ken Starr är det ett brott att ens räkna dessa röster, oavsett om de räknas in i totalsumman.

Ken Starr är alltså en av USA:s främsta jurister som bland annat höll i Lewinksy-förhören på 90-talet. Han kan nog lite mer om ämnet än clownen joxmoose.

Om rösterna nu skulle ha räknats på sidan av (men inte inkluderats i resultatet), och någon valarbetare därigenom skulle ha brutit mot lagen - hur skulle det påverka valutgången menar du?
2020-11-12, 23:09
Medlem
krautbrains avatar
Säga vad man vill om Trump men nog fan kan han leverera en riktig show.

Citat:
Trump kommer framträda "vid rätt tillfälle"

USA:s president Donald Trump har inte uttalat sig om det pågående valet på en vecka. Vita husets pressekreterare Kayleigh McEnany fick frågan om när presidenten skulle synas igen när hon medvarkade i Fox News i dag.

Så här svarade hon:

"Ni kommer att höra från presidenten när tillfället är rätt. Han höll en presskonferens förra torsdagen men nu låter han rättsprocesserna ha sin gång och hans advokater får ta täten. Han jobbar istället hårt för det amerikanska folket med kampen mot covid och andra saker. Ni kommer höra från presidenten på Twitter, ni kommer få se honom vid rätt tillfälle".
Saxat ifrån SVT:s rullande text om valet
Ni kommer få se honom vid rätt tillfälle. Dramatiskt som fan. Är beredd på stiltje några dar men när Trump väl framträder vill jag fan se det live.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/usa-valet-2020
2020-11-12, 23:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Tja det är ju inte jag som påstår att detta bevisar valfusk när detta inte hade något med valfusk att göra. Vem är det som blir ägd egentligen?

Jag ser det som ett försök till fusk.

Alternativet är att delstatsdomstolen och guvernören i Pennsylvania skulle vara helt ovetande om grundläggande konstitutionell rätt, vilket inte låter rimligt. De är alltså toppjurister och inte fb-clowner som joxmoose.
2020-11-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Har försökt spåra källan till Trumps braskande tweet riktat till Chanel Rion. Ni vet:
“REPORT: DOMINION DELETED 2.7 MILLION TRUMP VOTES NATIONWIDE. DATA ANALYSIS FINDS 221,000 PENNSYLVANIA VOTES SWITCHED FROM PRESIDENT TRUMP TO BIDEN. 941,000 TRUMP VOTES DELETED. STATES USING DOMINION VOTING SYSTEMS SWITCHED 435,000 VOTES FROM TRUMP TO BIDEN.”
@ChanelRion

@OANN
Jag såg att Donald Trump Jr. retweetat en tweet av John McLaughlin, som hänvisar till The Gateway Pundit:
John McLaughlin
@jmclghln
·
6h
BREAKING EXCLUSIVE: Analysis of Election Night Data from All States Shows MILLIONS OF VOTES Either Switched from President Trump to Biden or Were Lost -- Using Dominion and Other Systems
@gatewaypundit
https://mobile.twitter.com/jmclghln

Trumps tweet kom en timme senare. Undrar om han också hade The Gateway Pundit:s breaking news i åtanke.

Kommer mer detaljerat nästa vecka.
2020-11-12, 23:12
Medlem
300 federala domare är tillsatta av Trump de senaste åren..
2020-11-12, 23:14
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Dessa resultat har funnits ute på nätet sedan minst 2-3 dygn, hela filen med alla resultat och maskininmatningar på Dominionenheter finns ute på nätet, och massor med folk går igenom dom nu, succesivt har de utökat med fler resultat av körningar. Gatewaypundit väl dock antagligen först med att skriva en artikel om det.
Jovars, det vet jag väl. Jag var nästan eld och lågor när ursprungsinlägget fick spridning, men jag hade vissa reservationer. Främst rörande databasen från Edison. Det vore bättre med rådata eftersom vi inte tycks riktigt veta vilken roll datan man testar nu haft. Kan ju vara ett mellansteg på väg till media. Ser inte riktigt ut som loggar. Men, det är naturligtvis en oerhört spännande utveckling vi ser. Och jag hoppas på att Trump sitter på egen info och inte bara läst The Gateway Pundit.
2020-11-12, 23:17
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Kommer mer detaljerat nästa vecka.

Jag kommer att tänka ibland på Donalds tweet där han skriver just det. Shiiit.
2020-11-12, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Knappast troligt. Att man inte kan identifiera rösterna är ointressant eftersom man vet hur många röster det gäller, och det är möjligt att de är separerade även om de ingår i de röster som för tillfället har räknats, men det har inte framgått. För att det ska kunna påverka utfallet och göra valet ogiltigt enligt domstol så måste man kunna bevisa att antalet röster som kan ha räknats felaktigt överstiger nuvarande vinstmarginal. Nu vet man att det här gäller runt 3000 röster så det finns en lång väg att vandra.

Om det kan bevisas att tillräckligt många röster blivit strulade med för att påverka utgången av ett par stater vilka i som tur påverkar hela slutresultatet borde det rimligen bli omval.

Rösterna i swing states som avgjorde är inte jättemånga ändå.

Det rör sig bla om uppemot 800 000 ogiltiga röster i Pennsylvania.

Flera law suits är under behandling i flera stater och bevisen rullar städning in. Fler och fler vittnen är beredda att ställa upp i rätten. Georgia med blott några tusen i övertag för Biden ska räknas om. Osv osv.

Det här är inte över på långa vägar. Att inte media rapporterar om det kommer enbart göra folk både överraskade och besvikna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in