2020-11-12, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
FRAMGÅNG FÖR TRUMP MED RÄTTPROCESS I PENNSYLVANIA!!!

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/trump-vann-raettsprocess-i-pennsylvania.OfcGA6RDk

En domare har bestämt att delstaten inte får räkna de röster som lagts av väljare som inte legitimerat sig före den 9 november. Detta gäller cirka 10 000 röster. Det kryper Bidens ledning till 44 000 röster i ett nafs. Mer kan väntas komma, men detta är en validering för att saker och ting faktiskt inte har gått helt rätt till.

Man började i måndags och redan stryker man 10000 röster. Säger hur ruttet detta val är.
2020-11-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Inte en chans att Trump-kampanjen lyckas få alla valsedlar kasserade, speciellt med Trump kampanjens inkompetens. Valutgången kommer inte ändras, detta är en PR-kampanj för att piska upp väljarbasen och smeka Trumps ego.

Knappast, det ruttna valet kommer nu nystas upp..dag för dag. Trump blir återvald 6 januari.
2020-11-12, 21:49
Medlem
Citat:
Inte en chans att Trump-kampanjen lyckas få alla valsedlar kasserade, speciellt med Trump kampanjens inkompetens. Valutgången kommer inte ändras, detta är en PR-kampanj för att piska upp väljarbasen och smeka Trumps ego.
Det vet varken du eller jag. Men kul att du känner dig så säker!
2020-11-12, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Man började i måndags och redan stryker man 10000 röster. Säger hur ruttet detta val är.
Det handlar om ej räknade röster. Siffrorna stannar detsamma. Vet inte hur många gånger man måste hamra in detta till tröga Trumpers
2020-11-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
A 2019 report on Dominion Voting Systems' "Democracy Suite" by Texas SOS determined numerous vulnerabilities and issues in the software and hardware—such as convoluted setup, lost adjudication results, incorrect prompts, and power failures.

https://twitter.com/RobletoFire/status/1326927781398241281?s=20

Väldigt intressant och bör belysas. Synd att all massmedia står bakom Biden, t.o.m. FOX.
2020-11-12, 21:51
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Problemet är att många av domarna som ska bedöma bevisen i dessa delstatet är tillsatta av Demokrater (under Obama-eran till stora delar). De fäller knappast utfall som går emot sin tidigare Vice-president.

Exakt så. Trumpadministrationen kommer att behöva överklaga domsluten, men troligare är att DOJ kommer att agera snart när omfattningen av organiserat valfusk presenteras.
2020-11-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Fast ju fler domslut man kan hänvisa till som rör liknande situationer, dvs, hur har rätten bedömt bevisen, desto större chans att lyckas i senare fall där man kan peka på detta.

Men de här rösterna skiljdes ju från de andra redan på valnatten för att en domare sedan skulle ta ett beslut.

Så det är väl ett bevis på att det fungerade här i alla fall.
2020-11-12, 21:52
Medlem
Citat:
Det handlar om ej räknade röster. Siffrorna stannar detsamma. Vet inte hur många gånger man måste hamra in detta till tröga Trumpers
Det du missar, och kanske de andra inte missat, är att det kan bereda vägen för andra stämningar som berör redan räknade valsedlar också. Det är med stor sannolikhet strategin de har iaf, om man lyssnar på vad de säger. Sedan om de lyckas eller ej, det får tiden utvisa.
2020-11-12, 21:53
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
END OUR RELIANCE ON THE DEEP STATE IN CHINA

Det finns Kina, sen finns det "deep State i Kina". Hunter Biden med sin "laptop from Hell" beslogs med att sälja åtkomst till sin pappa vicepresidenten Joe Biden till Burisma i Ukraina. Burisma var/är ett energibolag i Ukraina. Det är "deep state" så in i helvete.

Därifrån har familjen Biden fått betalningar. Dom har också fått betalningar från Kina. Men inte Xi Jing Pings Kina utan från djupa staten i Kina. Det leder rakt till Dominion-maskiner och kontroll över telefonledningar i Kina. Och kontroll över telefonledningar i USA.

Glöm inte att Hunter Bidens laptop även innehöll betalningar från "Kina". Den djupa staten i Kina.
Tack för att du förtydligar, Nostra. Bara ordet "Kina" får mig att se rött (och gult), så det blev lite skissartat.

Vi får se till att tråden inte flyttas till konspirationsforumet.
Jag har dock nämnt Dominion konsekvent sedan förra veckan, så jag ser mitt väderkorn som gott. Fö. bisarrt att Trumpens senaste tweet fortfarande inte diskuteras mer i tråden, annat än som kuriosa. Börjar folk tackla av redan? Det är nu the fun begins. Inte storkrig med Kina, men eventuellt speciella befogenheter för POTUS. Man kommer inte med påståenden som citatet Trump delade om man känner sig osäker. Trump ska tydligen ha världens mest grandiosa självbild, men någon måtta får det väl ändå lov att vara.

Edit: Det var visst i början på denna vecka jag började tjata om Dominion.
2020-11-12, 21:56
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Och att Dominion är inblandat. Produceras av Dominion Voting System vars amerikanska huvudkvarter i demokratiska Denver. Ägs av två demokrater.

Nancy Pelosi är också engagera i Dominion Voting System.

Du skrev fel. Det stavas Anti-Demokraterna för de "måste" få bort trump, de vill inte att "the swamp" ska rensas, för då åker de bort och troligen bakom vertikala metallstänger.
2020-11-12, 21:57
Medlem
Citat:

Nja, trumpkampanjen kan nog inte påstås vara inkompetent. Det är mycket duktiga advokater det rör sig om. Problemet är väl snarare att de inte har så mycket att komma med.
Såvida det inte är något fel med Dominion är det väl hopplöst nu. Och skulle det vara något substantiellt där, förstår jag inte varför de samlar ihop en massa tvivelaktiga vittnesmål från och jotubar från kreti och pleti.
Jag har varit öppen för båda sidor i debatten och visst kan jag ändra mig igen, men just nu finns det väl inget som talar för valfusk.
2020-11-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men de här rösterna skiljdes ju från de andra redan på valnatten för att en domare sedan skulle ta ett beslut.

Så det är väl ett bevis på att det fungerade här i alla fall.
Ja, men Trumps team menar på att flera counties ej separerade dessa, eller lät delar av dessa gå vidare till räkning. Av slarv/okunnighet/trots/fusk, det är oviktigt. Strategin är att försöka använda dessa counties "missar" för att helt underkänna alla mailröster från dessa counties, då man inte längre kan identifiera vilka som var korrekt hanterade eller ej.

Edit: Blir det tillräckligt många, då kan hela valresultatet ifrågasättas, och då kan inte PA skicka elektorerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in