Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
END OUR RELIANCE ON THE DEEP STATE IN CHINA
Det finns Kina, sen finns det "deep State i Kina". Hunter Biden med sin "laptop from Hell" beslogs med att sälja åtkomst till sin pappa vicepresidenten Joe Biden till Burisma i Ukraina. Burisma var/är ett energibolag i Ukraina. Det är "deep state" så in i helvete.
Därifrån har familjen Biden fått betalningar. Dom har också fått betalningar från Kina. Men inte Xi Jing Pings Kina utan från djupa staten i Kina. Det leder rakt till Dominion-maskiner och kontroll över telefonledningar i Kina. Och kontroll över telefonledningar i USA.
Glöm inte att Hunter Bidens laptop även innehöll betalningar från "Kina". Den djupa staten i Kina.
Tack för att du förtydligar, Nostra. Bara ordet "Kina" får mig att se rött (och gult), så det blev lite skissartat.
Vi får se till att tråden inte flyttas till konspirationsforumet.

Jag har dock nämnt Dominion konsekvent sedan förra veckan, så jag ser mitt väderkorn som gott. Fö. bisarrt att Trumpens senaste tweet
fortfarande inte diskuteras mer i tråden, annat än som kuriosa. Börjar folk tackla av redan? Det är nu the fun begins. Inte storkrig med Kina, men eventuellt speciella befogenheter för POTUS. Man kommer inte med påståenden som citatet Trump delade om man känner sig osäker. Trump ska tydligen ha världens mest grandiosa självbild, men någon måtta får det väl ändå lov att vara.
Edit: Det var visst i början på denna vecka jag började tjata om Dominion.