Citat:
Ursprungligen postat av
Up-in-the-air
Läs mina tidigare inlägg så förstår du varför jag valt att "kliva in" i den här tråden. Jag vet att barn och ungdomar läser det som skrivs här. Jag har mycket expertis i denna fråga och ser det som viktigt att de inte tror på allt som diverse knäppgökar och dårfinkar etablerar som trådssanning. Det handlar bland annat om mina egna barn som läser nyheter här.
Ni kommer snart slippa mig, jag har inget intresse av detta. Kommer återgå till mitt tjuvkikande inom kort.
Haha din sociala inkompetens är väldigt påtaglig. Personen ifrågasätter dig pga att han läst dina inlägg. Dvs personen har inte en bild av dig som hjälten som kommer inridande och räddar trådens minderåriga läsare. Antagligen har personen en bild av dig som en trångsynt person som kom in i denna process, inte för att lära dig, utan för att med din "expertis" förklara hur saker och ting har gått till fast du inte har mer insyn än någon annan här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Up-in-the-air
VALET ÄR ÖVER. Biden har vunnit en övertygande seger och elektorsrösterna kommer troligtvis utfalla enligt följande: Biden 306 Trump 232.
Tänk att ha så uppblåst skalle att man ropar ut att valet är över innan man ens vet var elektorsrösterna kommer hamna och samtidigt kalla sig en expert på ämnet...
Citat:
Ursprungligen postat av
Up-in-the-air
Så här: Alla demokratiska "pundits" (proffstyckare) ylade i kör FRAUD, RECOUNT, RIGGED efter Hillarys förlust. Det gjorde alla i takt, tills Hillary efter omräkningen i Wisconsin slutade tjura. Jag känner inte Klain men förutsätter att han är en typisk PUNDIT. Det var det jag menade med LIP SERVICE.
Det blir enklare om du använder uttrycket när det ska användas, du som är självutnämnd "expert". Detta inlägg gjordes Juli 2014 inte efter valet 2016, varför skulle Klain grina över valresultatet 2016 redan Juli 2014?
Men du har helt rätt. Hillary slutade tjura och köpte falska bevis som det sedan grundades en 3 år lång utredning för att avsätta Trump men man hade till slut inget mer att komma med än dom bevis man redan visste var fejk vilket nu alla andra kan ta del av. Helt klart ingen vacker historia men varför du skryter om den har jag ingen aning om, med detta korrupta beteende som bakgrund blir det såklart enklare att kunna tro att även valfusk som haft betydelse för utgången av valet kan existera..
Ironin dock att den självutnämnda experten pratar om ""pundits" (proffstyckare)" som själv inte vet hur valet avgörs, hur lip service används och dessutom ska gå in och förklara att Klain 2014 skulle grina över ett val som inte hänt ännu (bara teorin i sig är ju helt sjuk) utan att ha någon som helst speciell insyn i varför Klain gör som han gör... Kan du se ironin i det?
Vore det inte bra att ta ett steg tillbaka, bli lite mer ödmjuk och inse att du är här för att lära dig och diskutera med folk? Att du inte är en expert med mer insyn än andra är ganska uppenbart tyvärr