2020-11-12, 15:21
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Enligt Steve Turley så har 2.6 miljoner poströster i Pennsylvania inte haft signatur verifikation. Vet inte exakt hur det fungerar men enligt honom så ska dessa röster enligt lag inte räknas, och skulle isåfall om lagen efterlevs flippa Pennsylvania till Trump. Jag kan inte verifiera det tekniska eller rättsliga men Steve brukar vara rätt kunnig.

https://www.youtube.com/watch?v=oF41PC8vA5Q

Har Biden supportrar inte internet, eller finns de inte på riktigt ?
Tycker det är en förkrossande majoritet på alla videos på youtube som gillas om de är pro-trump och ogillas om de är pro-biden.
70000/1000 i det här fallet
2020-11-12, 15:21
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
https://www.google.se/amp/s/www.nytimes.com/2018/01/03/us/politics/trump-voter-fraud-commission.amp.html
Länken är bakom betalvägg.

Vad heter kommissionen?
2020-11-12, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Bara en fiende mot det demokratiska systemet, eller en förrädare, skulle kalla det statskupp. En kommunist.
Jag tvivlar inte ett ögonblick på att Trump gärna skulle genomföra en statskupp om han förlorar valet.
2020-11-12, 15:23
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Vem efterfrågar "systematiskt valfusk" från första början och har dom definerat vad dom menar med "systematisk"? Jag är alltså inte intresserade av eran defination den är ointressant men denna term används så mycket men hur ska det kunna bevisas när ingen skriver vad det innebär? Eller har jag fel i att vi kan se systematiskt valfusk på olika sätt och att frågan är subjektiv?

Hur definerar lagboken "systematisk valfusk"? eller det kanske inte finns något som heter så?
Valfusk förekommer alltid och det har man vad jag förstår koll på hur det påverkar valet.
Det finns regler för att hantera denna typ av fusk, bla. genom att alltid räkna om röster om marginalen mellan kandidaterna är liten.

Det fusk som påverkar valresultatet måste vara systematisk och av stor omfattning.

Jag, och säkert alla andra, tycker absolut att även sådant valfusk som inte påverkar valutgången är viktigt och intressant att diskutera, men det systematiska fusket är ju viktigare iom. att det påverkar valutgången och att det också är demokratistörande.
2020-11-12, 15:25
Medlem
happyhippoxs avatar
Dr. Andrew Appel, a Princeton Professor of Computer Science, and an election security expert demonstrates in 2016 on Fox News how a Dominion Voting Machine could be hacked to switch votes from one candidate to another.

https://twitter.com/Wizard_Predicts/status/1326892069667950592?s=20
2020-11-12, 15:26
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Den är bakom betalvägg
Jag kan läsa hela artikeln. Det finns en liten pil vid ordet ”COLLAPSE”.
2020-11-12, 15:28
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vonsexron
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Presidential_Advisory_Commission_on_Election_Integ rity
Enligt Wikipedia flyttade Trump kommissionens uppdrag till DHS (Department of Homeland Security). Så utredningen pågår fortfarande och lades inte ned för att inga bevis hittades.
2020-11-12, 15:28
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Länken är bakom betalvägg.

Vad heter kommissionen?
Nej den går att läsa. Klicka på pilen vid ordet ”COLLAPSE”
Den heter Presidential Advisory Commission on Election Integrity
2020-11-12, 15:29
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Det är nyheter för mig. Har du information om denna kommission och att dom inte kunde hitta några bevis för valfusk?
Det kan ju vara svårt att hitta information när inget gjorts.

Det är lätt att falla i fällan att allt går att bevisa vilket blir rätt tydligt i den här tråden.
Jag tror jag själv har trampat i fällan också några gånger.
2020-11-12, 15:30
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Nej den går att läsa. Klicka på pilen vid ordet ”COLLAPSE”
Den heter Presidential Advisory Commission on Election Integrity
Se mitt svar nedan.
Citat:
Enligt Wikipedia flyttade Trump kommissionens uppdrag till DHS (Department of Homeland Security). Så utredningen pågår fortfarande och lades inte ned för att inga bevis hittades.
2020-11-12, 15:32
Medlem
Citat:
Hur var det efter förra valet? Trump vann men fick inte flest röster. Då hävdade han att det berodde på valfusk och att han hade bevis för det. Han tillsatte en kommission som skulle lägga fram bevisen. Efter ett års arbete lades kommissionen ner eftersom de inte hade kunnat presentera ett enda bevis på att det skett något fusk.

?? Vet du vilken fråga du svarade på, för jag fattar då inte vad du menar.
Jag refererade till den nyligen startade myndigheten (CISA), som Trump verkar ”glömt” nämna, Cybersecurity and Infrastructual Security Agency som efter detta val sitter på en ”hygglig” mängd info gällande nyss förättat val.
Uppgifter som dessutom KOMMER påverka ”humanitära stormakten” Sverige, vilket vi alla kommer bli varse inom kort........
2020-11-12, 15:34
Medlem
Citat:
Fast kommissionen har inte presenterat några bevis och lades ned.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in