2020-11-12, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Och antalet som knackar på pärleporten varje dag i USA är kring 20-30 tusen personer lika andel republikaner som demokrater. Från den dag poströstningen öppnade tills den stängde har säkert många röstande kolavippat av Corona förutom dom vanliga dödstalen.
Och jag som trodde att demokrater fuskar och lever längre!
2020-11-12, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Är det inte så att SCOTUS håller benhårt på att det MÅSTE ske en elektorsomröstning eftersom det annars bryter mot konstitutionen? Men tanke på att en majoritet av SCOTUS ledamöter numera är s.k. "originalister" som är konstitutionen bokstavstrogna, så torde detta vara synerligen viktigt för dem, eller?

En elektorsomröstning kommer att ske 14 december men räkna inte med att gängse praxis följs pga det vi nu bevittnar.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Och antalet som knackar på pärleporten varje dag i USA är kring 20-30 tusen personer lika andel republikaner som demokrater. Från den dag poströstningen öppnade tills den stängde har säkert många röstande kolavippat av Corona förutom dom vanliga dödstalen.

Lite off topic, men nej. Ca 7500 personer dör varje dag i USA.

Fakta, fakta, fakta.... inte lätt för ProTrumpers
Medlem
Att Tucker Carlson nu går ut och hävdar att det skett valfusk måste ju ändå betyda att uppgiften börjat få fäste. Även om Fox svängt åt vänster den senaste veckan så har Tucker än så länge fått behålla sing plattform (tveksamt om Fox vågar göra sig av med honom i första laget) och han använder nu den för att förmedla uppgiften om valfusk, vilket säkerligen når en bredare publik, med tanke på hur detta tystas ned av av MSM:

https://www.friatider.se/tucker-avslojar-valfusk-de-doda-rostade-i-valet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Det är det som dom hävdar. Ingen här inne jobbar på Trumpadministrationen vad jag vet så därför kan det bli svårt för dig att få svar på den frågan här.
Och varför skriver du om något som du inte vet något om?
Medlem
krautbrains avatar
Citat:

Japp så är det nog. En del av döingar röstade precis innan dom dog.
2020-11-12, 12:41
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, bevisbördan ligger på Trump. Det är han som måste bevisa att det pågått omfattande röstfusk i dessa delstater, så omfattande att det rimligen kan antas ha påverkat vem som vann.

Nja, beror på vad man talar om, per default så skall även de som skall certifiera rösterna kunna bevisa att de är giltiga, det är därför man har hela den processen.
2020-11-12, 12:41
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hur vet du att det inte kommer att ske? Det är fortfarande val kvar i Georgia, och redan nu förekommer uppgifter om att horder av demokrater tillfälligt ändrar sin mantalskrivning till Georgia bara så att de kan rösta i det valet på ett smutsigt sätt.
Flytta är ju inte olaglig, men om man flyttar tillfälligt över valet är det ju att utnyttja systemet ungefär som gerrymandering. Lagligt men omoraliskt.

Har du någon källa som styrker att "horder av demokrater tillfälligt ändrar sin mantalsskrivning till Georgia"?
2020-11-12, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
En elektorsomröstning kommer att ske 14 december men räkna inte med att gängse praxis följs pga det vi nu bevittnar.
Vad skulle kunna ske annorlunda? Ponera att de Republikanskt styrda delstaterna där Biden "vann", dvs, Georgia och Arizona, INTE utser några elektorer, då har väl Biden ändå tillräckligt många för att nå över 270 och bli vald från de Demokratiskt styrda delstater där han vann, eller?
2020-11-12, 12:43
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Källa på att "dödafusket" är koncentrerat till swingstates?

Här är en av många källor.

https://redstate.com/mike_miller/2020/09/24/350k-dead-registrants-ballots-counted-9-days-after-election-day-what-the-heck-is-going-on-n260372
2020-11-12, 12:43
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag börjar tro att svenskar som gapar mest om "inget valfusk" är hårt investerade i "Deep State" och kommer att få svårt att förklara Dominion-maskinerna. Vi har sett rykten om att det finns "kinesiska komponenter" i Dominion-maskinerna. Många i Sverige inklusive svenska etablissemanget med Carl Bildt och Stridshingsten har varit ute och kritiserat Trump och förespråkat Bidens lämplighet som president.

Biden är en Deep State puppet. Om det inte är valfusk och Biden väljs kommer man undan problemet med Dominion-maskinerna och dess kinesiska komponenter.

Ska vi gissa att kretsarna i Dominion-maskinerna kommer från Panda Electronics?

Panda Electronics samägs av kinesiska staten, en svensk telecomutrustningsfabrikör. Telecomföretaget ägs av Investor. Det blir nog jobbigt för många om det visar sig att Dominion-maskinerna är konstruerade för fjärrstyrning av valfusk

Trump är på krigsstigen mot det här valfusket. Och snart kommer det fram mer via Crypto AG. Alla får panik när gamla hemligheter kommer i dagen, något som Biden skulle hindra då han skulle göra exakt vad "Deep State" säger till honom.

Därför är Trump hatad. Och älskad. Hatad av "Deep State" och etablissemanget, älskad av folket.

Mycket bra inlägg. Här har du förklaringen till varför Deepstate är så rädda för honom... samma anledning som får folket att älska honom. Detta förklaras av den pensionerade översten Douglas McGregor på bara 20 sekunder.

Citat:
Retired US Army Colonel Douglas Macgregor:
https://twitter.com/TruthReveaIer/status/1326613133818028034
2020-11-12, 12:45
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Och varför skriver du om något som du inte vet något om?
Det gör jag hela tiden. Varje dag. Vad jag förstått så jobbar inte du heller inom Trumpadministrationen? Så vi vet lika lite. Trådens syfte trodde jag var att diskutera vilka bevis som lagts fram angående valfusk, inte per definition vad som är sant eller inte (eftersom ingen utan insyn kan veta det). Du får anmäla mitt inlägg till mod och så får dom ta ställning om jag enligt trådens ämne eller om jag gått OT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in