Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Känns som hela Musikhjälpen konceptet tappat helt. Själv har jag noll intresse av det längre.
Samma gäster kommer besöka buren och ju mer PK ju bättre. Samma musik kommer spelas i år med skillnaden att vi har ett år till att plocka svensk ortenrap att plocka av blandat med gamla hårdrocksklassiker och gamla godingar som man oftast redan ledsnat på.
I och med Corona så kommer det nog dessutom bli rätt tomt på torget där buren ska stå och med det så kommer hela den lokala folkfesten också försvinna. Kanske dax att lägga ner detta.
Det har inte varit så mycket folkfest de senaste åren. Skolkande barn, pundare och batik-tanter som står och hänger om dagarna.
Jag gissar att "Thunderstruck", "Run To The Hills" och "We Are The Champions" kommer att spelas två gånger var och att Yasin Byns samlade produktion av betonglåtar från den skittuffa urten kommer spelas som ett kollektivt straff mot oss för brott vi inte begått.
Citat:
Ursprungligen postat av
Erki122
Har för mig att det inte ens blir på torget, utan det flyttas till större produktionslokaler
Jag tror de var på jakt efter någon lagerlokal att hysa in gänget i.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr_Dollar
Ett av åren blev fick vi till och med önska en låt, och om jag minns rätt så användaren "Havremopeden" var inblandad...och nån tjej?
Men skoj var det

Kellermeister.
Ja, 2011 var ett kul år. Det var det sista året jag verkligen intresserade mig för jippot. Kommer du ihåg hur vi harvade runt om vi skulle önska "Legalisera"?