2020-11-11, 23:06
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Sant, de har nog fuskat i fler än 5 stater. Troligen i 10-15 stater. Men inte i alla 50, det är onödigt.
De är så klart enklare att fuska i swing states, om det förväntas bli ca 50/50 behöver de ju bara fuska med några procent av rösterna, det är genomförbart och det finns nu gott om vittnen och andra konkreta bevis.

Fortfarande inget svar på varför de då inte fuskade i Florida och North Carolina som också var swing states. Varför Georgia och inte North Carolina?
2020-11-11, 23:07
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Än så länge har inget stort kommit. Jag har fortfarande champagne jag kan stoppa in i kylen.

20 sekunder tog det dig att se ett 7 minuters långt klipp? Eller du struntar helt enkelt i allt som talar emot det narrativ du vill pusha?

Som jag misstänkte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Snälla jag har inte länken, men det ingår i den automatiska omräkningen av presidentval enligt deras stadgar. De gör stickprov på röstlängden och även statistisk analys av databehandlade röstsedlar. Det ingår i begreppet Recount, omräkning enligt den här delstatens vallag. Inget extraordinärt. Men det är bra för de kan ju hitta oegentligheter även om det aldrig hänt i USAs historia att så många röster varit fel. Men förväntningarna här i tråden måste hållas på en rimlig nivå.

Jag har tryckt bort länken, men det borde vara enkelt att hitta. Secretary of state Georgia pressconference, eller något. Han pratade om att det inte kommer bli stickprover, allt ska tittas genom manuellt. Att det kommer vara 2 personer som sitter bredvid varandra och gör det och att det inte bara handlar om recount utan de ska göras alla kontroller som finns att tillgå.

Edit: Jag skulle säga att mina förväntningar är rimliga. Biden blir vräkt från vita huset innan han ens hinner flytta in.
Senast redigerad av FuckItBro 2020-11-11 kl. 23:10.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Hävdar du att maskinerna inte är manipulerade?

I de datasetten jag kollat på är allt rimligt ut. Därmed inte sagt att jag kan uttala mig om manipulation i allmänhet. Den som manipulerar bör ha sett till så att det är ut normalt.
2020-11-11, 23:08
Medlem
Nixters avatar
MANNEN SOM UPPFANN EMAILEN
Dr Shiva, MIT, ger sig nu in i matchen.

Mr. President
@realDonaldTrump

& Mr. Biden
@JoeBiden

Our analysis in Michigan indicates a computer algorithm was likely used to transfer 69,000 votes. We are willing to subject our results to a critical & transparent review with your representatives. Are you open?

-Dr. Shiva

Länk till Shiva:
https://twitter.com/va_shiva/status/1326595796947656716
2020-11-11, 23:08
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Detta är också ett intressant fenomen att titta på, de har tagits upp tidigare i tråden flera gånger.

In Georgia, ballots where the voter ONLY voted for President:
• Trump: 818
• Biden: 95,801

Ballots where the voter voted for President and at least one other race:
• Trump: 2,456,915
• Biden: 2,376,081

https://twitter.com/hucklebee_sarah/status/1326531043168542721?s=21

Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Valarbetare i Nevada berätttar om valfusket hos Laura Ingram

https://rumble.com/vb133h-laura-ingraham-interviews-anonymous-poll-worker-in-shocking-segment.html?mref=23gga&mc=8uxj1

Känns som dessa två går lite hand i hand här..
2020-11-11, 23:09
Medlem
mr.demons avatar
Okej. Tänk nu om det skulle visat sig att det fuskats. Även om det bara är marginellt så det inte påverkat valet i det stora. Helvete vad svettigt det måste bli för Demokraterna då. Satan i helvete. Om det fuskats så tror jag inte det varit organiserat av nån högre uppsatt demokrat. Möjligtvis de vänsterliberala. Undrar hur många huvuden som skulle rulla då?
2020-11-11, 23:10
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Hävdar du att maskinerna inte är manipulerade?

Hur vet du att det inte sitter mängder av kompanier med små gröna män på månens baksida och väntar på att invadera jorden?

Allt som man kan föreställa sig är inte rimligt. Om du kan tänka dig att maskinerna är manipulerade till Bidens fördel kan jag tänka mig att dom var manipulerade till Trumps fördel i dom staterna han vann.

Det är ett helt meningslöst påstående som inte betyder något fören man faktiskt hittar något som tyder på att maskiner är ”manipulerade”.
2020-11-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
OM det fortfarande finns någon kvar i tråden som tror att Joe Biden har minsta chans att bli president, eller ännu värre, hoppas på det.... Någon som ignorerar valfusket, som ignorerar kuppandet, som ignorerar att han är en senildement korrupt energilös föredetting som knappt kunde få 10 personer till sina tal...

Ledsen om jag spräcker era sista förhoppningar, poppar eran bubbla nu, men detta kommer bara inte hända. Här är den sista spiken i kistan för era förhoppningar. 0% chans har han.

https://youtu.be/EBcQ26ha0Ho
Precis. Fuskandet slår tillbaka på Biden, går valet till representanthuset vinner Trump.
2020-11-11, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
OM det fortfarande finns någon kvar i tråden som tror att Joe Biden har minsta chans att bli president, eller ännu värre, hoppas på det.... Någon som ignorerar valfusket, som ignorerar kuppandet, som ignorerar att han är en senildement korrupt energilös föredetting som knappt kunde få 10 personer till sina tal...

Ledsen om jag spräcker era sista förhoppningar, poppar eran bubbla nu, men detta kommer bara inte hända. Här är den sista spiken i kistan för era förhoppningar. 0% chans har han.

https://youtu.be/EBcQ26ha0Ho

Faktum är att Joe Biden kommer bli USA:s nästa president. Donald Trump och hans bihang har inte kunnat presentera något som helst av substans som tyder på att det skett ett omfattande valfusk i samband med presidentvalet. Jag tycker för övrigt att videoklippet som du länkat till inte är speciellt förtroendeingivande.
2020-11-11, 23:12
Medlem
Nixters avatar
Dr Shiva, MIT, Phd. The Inventor of Email

Mathematics is how God reveals truth. It’s a skill you need to get 4 degrees at MIT. My team has uncovered - without equivocation - a clear & undeniable pattern in Michigan.

We will be presenting the data shortly for everyone to see & judge for themselves -
@realDonaldTrump !

Weblänk:
https://twitter.com/va_shiva/status/1325959071401390080
2020-11-11, 23:13
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Okej. Tänk nu om det skulle visat sig att det fuskats. Även om det bara är marginellt så det inte påverkat valet i det stora. Helvete vad svettigt det måste bli för Demokraterna då. Satan i helvete. Om det fuskats så tror jag inte det varit organiserat av nån högre uppsatt demokrat. Möjligtvis de vänsterliberala. Undrar hur många huvuden som skulle rulla då?

Det fuskas i alla val. Jag sätter en kall kopp gift på att demokrater och republikaner fuskat. Men det är inte några volymer av betydelse för någonting. Det är fisar i universum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in