2020-11-11, 15:28
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Du måste tro. Välj sida, annars kommer mörkret(ovissheten) vinna.
Jag tror och hoppas för fullt här, men vi har alla sämre dagar. Min övertygelse är dock att man aldrig dragit igång detta om man inte satt på en hand som heter duga. Vi har inte sett den än.

Jag försöker nyansera min bild lite ibland. Det står dock helt klart att MSM och demokraterna bedrivit en smutsig kampanj mot Trump i syfte att misskreditera och desillusionera.
2020-11-11, 15:28
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
FOX nu:

70% av republikanerna tror att det har förekommit fuffens i presidentvalet.

Valfusk måste utredas vad man än tror eller tycker verkar det som.
För att utreda något måste det ju finnas anklagelser och det gör det från Trump.

Nästa steg är att den som anklagar någon/något måste ha bevis som styrker anklagelserna och det har Trump.

Eftersom det just nu gäller vem som ska bli president kommer fokus att hamna på systematiskt valfusk eftersom Bidens ledning är så pass stor. Här verkar det saknas bevis.
Även om det finns 100 000 personer som kan vittna om enstaka valfusk kommer det inte att räcka för att ändra valresultatet och då kommer sannolikt domstolarna att lägga ner ärendet.

Sedan tror jag det är viktigt att utreda vad som är sant och falskt för att förtroendet för demokratin inte ska rubbas allt för mycket.
2020-11-11, 15:29
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Det kan omöjligt finnas en möjlighet att Trump kvarstår som president. Hur omfattande måste inte valfusket varit om så var fallet.

Någon insatt som kan säga vad som talar FÖR att han skulle kvarstå som president.

Rent tekniskt gäller det för han att bevisa att rösterna i tillräckligt många swingstates har varit falska. Det rör sig om mindre än en miljon röster tror jag, men inte säker på den siffran. Kan vara mycket lägre en så. Det är bevisningen det hänger på här. Är troligtvis bra mycket mer invecklat än så men det är så jag förstått det.
2020-11-11, 15:29
Medlem
https://rumble.com/vb0erd-wedding-was-hosted-at-a-polling-location-after-the-election-look-what-they-.html

Wedding Was Hosted At a Polling Location After the Election — Look What They Found In the Trash
2020-11-11, 15:30
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox

Georgia to hold first-ever audit of election results today.

https://twitter.com/wsbtv/status/1326501959143202817?s=21
Tack! Jag visste inte vad "audit" betyder. Om man söker får man en massa träffar om alkoholberoende.

Ge oss Georgia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Blir lite svårt för en domstol att avfärda 11tusen edsvurna vittnen eller hur ?
Sworn affidavits är inte alls så starka bevis som du tror. Domstolarna kommer avfärda de direkt precis som allt annat Trump kampanjen slängt fram.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Biden har redan instiftat något som kallas "Office of the President Elect" som aldrig tidigare funnits och som inte är legitimt. Dock omnämns det i media som om det vore det. Är detta verkligen lagligt att han påstår sig husera över något sådant? Är inte detta motsvarigheten till "föregivande av allmänställning" särkilt med tanke på att han inte ens är "President-Elect" ännu?

Han bryter redan nu mot "logan act", en lag från 1799, vilket få om någon har dömts för. Senast den användes var mot Mickel Flynn i "Russia-collusion"
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Logan_Act

Den kom upp igen under förhör med FBI igår.
https://youtu.be/Pvuntm2vJ6I

Mycket humor. Ted cruz slaktar Deep state.
2020-11-11, 15:31
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
För att utreda något måste det ju finnas anklagelser och det gör det från Trump.

Nästa steg är att den som anklagar någon/något måste ha bevis som styrker anklagelserna och det har Trump.

Eftersom det just nu gäller vem som ska bli president kommer fokus att hamna på systematiskt valfusk eftersom Bidens ledning är så pass stor. Här verkar det saknas bevis.
Även om det finns 100 000 personer som kan vittna om enstaka valfusk kommer det inte att räcka för att ändra valresultatet och då kommer sannolikt domstolarna att lägga ner ärendet.

Sedan tror jag det är viktigt att utreda vad som är sant och falskt för att förtroendet för demokratin inte ska rubbas allt för mycket.

Du tror alltså inte om 100 000 personer runt om i landet på olika valplatser kan vittna om valfusk men att domstolar ignorerar dessa samt att Biden blir president...

Tror du på fullaste allvar att det kommer att finnas en gnutta förtroende kvar för demokratin då? finns inte en chans att en normal funtad människa skulle köpa det.
2020-11-11, 15:32
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Här är mina bevis.
https://images.app.goo.gl/VnnyJubVENFrJJJ46

Varför tog du inte med de andra delstaterna? Passar de inte din världsbild?
Till Bidens fördel.

47,215 votes in Pennsylvania
14.149 votes in Georgia
36,274 votes in Nevada

Nu var det Arizona som diskuterades, vi har även läget i de stater du nämner här:

Pennsylvania
"Glitched": 220.883 röster "Försvunna röster": 941.248

Georgia
"Glitched": 17.407 "Försvunna röster" 33.574

Nevada: Inga uppgifter än

Lägg härtill till en mängd andra fusk aktiviteter, vi har inte räknat med de falska röster som lagts osv. Vad avser försvunna röster skall noteras att de kan vara till båda kandidater, men något säger mig att det är Trump som förlorat mest eller rent utav nästan alla...

Georgia Update: https://twitter.com/LLinWood/status/1326428322503462913

Time now to rest, comfortable in my belief that DonaldTrump
won a historic landslide victory across nation on November 3. Be patient.

Biden will never be President of our nation. To the contrary, Biden, along with many others, will be an inmate. Be patient.

Trust Trump.

// Lin Wood
2020-11-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Spännande. Kommer nog bli många "first" innan den här shitshowen är klar.
Från den länkade artikeln:
Citat:
Raffensperger said he has investigators on staff whose sole job is to look into wrongdoing. He said so far, nobody has provided any evidence of any significant voter fraud in Georgia.

By state law, there will be a statewide post-election audit today.
2020-11-11, 15:35
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja så är det! men då kan man inte hävda att där inte finns bevis... om man nu inte tar sig tid att lyssna på dessa som säger sig vara redo att vittna under ed... och det kommer ju garanterat att skapa ett missnöje hos republikanska väljare som redan nu har tappat tilltron till detta valet.
Jo, så är det!
Det finns en del bevis för domstolarna att bedöma, men hittills har de dömt mot Trump.

Det vi kan diskutera här är ju vad vi själva tror om bevisvärdet.

Kan någon som säger att hen röstat två gånger vara ett bevis för att valet är riggat av Dem?
Nej knappast.

Kan någon enstaka person som säger att hen ändrat 10 000 poststämplar från den 4 november till den 3 november vara ett bevis för att Dem. riggat valet?
Njae, inte generellt, men absolut i det valdistriktet.

Om många personer över hela USA säger att de ändrat poststämplarna så är det väldigt, väldigt troligt att Dem. ligger bakom detta.
2020-11-11, 15:36
Medlem
Jag hörde att Trump har vunnit NC. Vet dock inte om det stämmer då det svänger fram och tillbaka. Det hade varit riktigt kul om Trump hade tagit hem detta. Inte enbart för att jag är en konservativ nationalist och gillar Trump, men för underhållningen i sig. MSM hade skitit på sig, och vänstern hade gett sig ut på gatorna och bränt ner sina egna områden. Framförallt hade det sänt ut en tydlig signal till alla som tror att MSM avgör vinnaren i politiska val.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in