2020-11-11, 15:15
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Ni behöver inte bevisa det om ni är säkra på att inget fusk har förekommit. Varför är det viktigt för er att vi Trump supporters tror att Biden verkligen har vunnit? Vi är ju bara en massa korkade inavlade nazister, eller hur? Att republikaner har funnits i lokalerna ger inte mig mycket mer säkerhet, då jag vet att en del republikaner inte gillar Trump. Fox har vänt honom ryggen, Bush-familjen likaså, och detta är människor med mycket kontakter och pengar.

Vissa valobservatörer fick inte komma in i vallokalerna, och det är ju väldigt fishy.

Som jag tidigare har sagt, jag är långt ifrån 100% säker på att det har förekommit omfattande fusk. Men med tanke på allt som har skett så är jag väldigt misstänksam, och vill att detta ska granskas ordentligt. Men visst, detta kan vara en kombination av att många har påverkats av den hatkampanj media har riktat mot Trump, plus att de har skyllt covid på honom, och att en del republikaner har vänt honom ryggen. Men det kan också vara som så att många av de röster för Biden i swingstaterna inte är giltiga, dvs fabrikerade.

Det är ju rätt speciellt, för att inte säga unikt att en västerländsk president gapar om riggat val med princip noll evidens förutom skvaller på nätet.

Jag tycker det är bra att sådant trams bemöts på Flashback. Det finns säkert forum på nätet med 100% Trump-fanboys där man kan onanera i grupp till beta-hannen.
2020-11-11, 15:16
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Så är det med största sannolikhet. Jag tror inte precis att de YT-klipp och foruminlägg som valsar runt på Twitter utgör bevisningen. Lätt att göra narr av hela processen om man utgår från att det som framkommit hittills är allt. Även lätt att tro att Trump främst är ute efter att förleda och uppvigla sina trogna väljare genom att skapa en ny dolkstötslegend, och att det är därför Trump skapar hausse kring anklagelserna.

Sanningen är att vi inget vet, än.

Varför väntar Trumps advokater med att lägga fram vettiga bevis? Ju mer tiden går desto mer cementerad blir synen på att Biden vunnit.
2020-11-11, 15:18
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USP89
Jaha, så du vet inte själv. Varför anför du detta som bevis. Du borde kunna redogöra för innehållet och om det har verifierats av oberoende om du vill lägga fram det som bevis för påstått valfusk.

Jag presenterade vad Trumpkampanjen säger sig ha för bevis. Jag representerar inte dom, det hoppas jag att du förstår. Klart relevant för tråden och för alla oss som inte vill döma det här på förhand. Vill du fortsätta dessa typer av intetsägande diskussioner så betackar jag mig.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Varför väntar Trumps advokater med att lägga fram vettiga bevis? Ju mer tiden går desto mer cementerad blir synen på att Biden vunnit.
Ja du, säg det. Det är det som gör mig aningen modstulen till och från. Att processen tar sin lilla tid är naturligt, men det verkar dröja innan den börjar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Det är ju rätt speciellt, för att inte säga unikt att en västerländsk president gapar om riggat val med princip noll evidens förutom skvaller på nätet.

Jag tycker det är bra att sådant trams bemöts på Flashback. Det finns säkert forum på nätet med 100% Trump-fanboys där man kan onanera i grupp till beta-hannen.
Du bemöter ett inlägg som pratar om att vi inte vet helt och hållet hur bevisningen ser ut med att säga att "en västerländsk president gapar om riggat val med princip noll evidens förutom skvaller på nätet.". Eftersom att vi andra inte vet exakt vilka bevis denna president sitter på kan inte du då förklara det för oss?

Men glöm inte förklara HUR just du vet detta så vi andra kan lägga nån vikt vid det.
2020-11-11, 15:19
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Blir lite svårt för en domstol att avfärda 11tusen edsvurna vittnen eller hur ?
Först ska vittnet stå under ed.
Sedan ska de svara korrekt (vilket näsan alla göra under ed).
Sist men inte minst ska domstolen bedöma bevisvärdet och därefter bedöma om det inträffade kan påverka valresultatet.

Det är en läng väg att vandra och tiden är knapp.
Allt ska vara avgjort senast den 8 december.
2020-11-11, 15:20
Medlem
Pykretes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Msm har spridit extremt mycket lögner om Trump, och verkligen gjort allt för att folket inte ska få reda på det han har åstadkommit. Det har verkligen varit David mot Goliath. Verkligen inget rättvist val oavsett hur man än vänder och vrider på det.

Med (enligt dig) så många lögner kan du säkert räkna upp 2 av dom. Lögner alltså, inte för Trump obehagliga saker som är sanna.
2020-11-11, 15:21
Medlem
Nixters avatar
DOMINION VOTING SYSTEMS
Manualen: Override proceduere to cast blank ballots

Länk 1:
https://twitter.com/We_Have_Risen/status/1326387435933143044

Länk 2:
https://pasteboard.co/JzSkocb.jpg
2020-11-11, 15:21
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Först ska vittnet stå under ed.
Sedan ska de svara korrekt (vilket näsan alla göra under ed).
Sist men inte minst ska domstolen bedöma bevisvärdet och därefter bedöma om det inträffade kan påverka valresultatet.

Det är en läng väg att vandra och tiden är knapp.
Allt ska vara avgjort senast den 8 december.

Ja så är det! men då kan man inte hävda att där inte finns bevis... om man nu inte tar sig tid att lyssna på dessa som säger sig vara redo att vittna under ed... och det kommer ju garanterat att skapa ett missnöje hos republikanska väljare som redan nu har tappat tilltron till detta valet.
2020-11-11, 15:27
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox

Georgia to hold first-ever audit of election results today.

https://twitter.com/wsbtv/status/1326501959143202817?s=21

Spännande. Kommer nog bli många "first" innan den här shitshowen är klar.
Medlem
GonerStoners avatar
Det kan omöjligt finnas en möjlighet att Trump kvarstår som president. Hur omfattande måste inte valfusket varit om så var fallet.

Någon insatt som kan säga vad som talar FÖR att han skulle kvarstå som president.
Medlem
Jirens avatar
Eftersom det finns så mycket bevis och vittnen och folk som är beredda att svära under ed, varför är då domstolarna så jävla motvilliga? Är de korrupta eller vad är problemet?

Detta känns som den svåraste pusselbiten just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in