2020-11-11, 10:42
Medlem
happyhippoxs avatar
Om Trump inte hade något saftigt så skulle hela teamet bakom han hugga rygg, några här hävdar att det är fusk i liten skala. Tror inte det för en sekund när man ser hur teamet bakom honom sluter upp. Ingen skulle riskera sin karriär för en galning.
2020-11-11, 10:43
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Du sa att ingen hade blivit dömd. Det var fel. Inte hela världen för det är en början!
Det jag har sagt är att ingen domare dömt till Trumps fördel hittills.
Inga av Trumps bevis har blivit godkända.
Senast redigerad av Surtruten 2020-11-11 kl. 11:09.
2020-11-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Om Trump inte hade något saftigt så skulle hela teamet bakom han hugga rygg, några här hävdar att det är fusk i liten skala. Tror inte det för en sekund när man ser hur teamet bakom honom sluter upp. Ingen skulle riskera sin karriär för en galning.

Fråga Michael Cohen om det du

Trump manipulerar väldigt bra. Hjärntvättar de som stå nära men ännu mer konstigt folk ut i landet. Halva USA är så fintade att man inte vet om man ska skratta eller gråta. De är okunnig och förstår inte hur saker och ting fungerar så det tror på Trumps varje ord. Obetalbart på sitt sätt.
2020-11-11, 10:46
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Då får vi önska dom lycka till.
Svårt för vänstern att få stöd om dom attackerar en demonstration för Demokrati.

Demokrati för republikaner och demokrati för Demokrater är inte samma sak. Det problemet har vi hemmavid också där vissa tycker att demokrati inte är folkstyre utan värdegrundsdemokrati.
2020-11-11, 10:48
Medlem
westrandys avatar
Citat:

Klart de e fisk. Enklaste beviset är det skyhöga valdeltagandet på vissa ställen.. från 55 till typ 90% en nästan fördubbling sker liksom inte.. de ökade antalet är pga falska röster samt de döda.. de som tror annat måste va bra dumma i huvudet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Är det via senaten eller representanthuset? rephuset om jag inte missminner mig. Har Trump verkligen mer stöd där?

Det är Representanthuset men det är speciella röstregler där 1 stat = 1 röst gäller. Republikanerna kontrollerar flest delstater.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Håller med. Man hade naturligtvis kastat honom under bussen utan att blinka.

En annan teori jag haft är att Trump gör en Assad. Han förhalar till det blir oroligt, varpå man slår ned på detta och utropar undantagstillstånd. Är Trump köpt?
2020-11-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven

En annan teori jag haft är att Trump gör en Assad. Han förhalar till det blir oroligt, varpå man slår ned på detta och utropar undantagstillstånd. Är Trump köpt?
Trump är inte köpt, det syns. Etablissemanget hade inte fört ett korståg mot honom i mer än fyra år om de hade haft honom kopplad till sig. Han är den första sedan JFK (kanske Reagan) som inte är köpt av globalisterna.
2020-11-11, 10:52
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:

Inte köpt. Vem skulle ha köpt honom? Djupa staten i Ukraina och Kina, samtidigt som dom köpte Joe Biden via Hunter Biden?
2020-11-11, 10:53
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy
Klart de e fisk. Enklaste beviset är det skyhöga valdeltagandet på vissa ställen.. från 55 till typ 90% en nästan fördubbling sker liksom inte.. de ökade antalet är pga falska röster samt de döda.. de som tror annat måste va bra dumma i huvudet

Vilka "ställen" hade ett valdeltagande på 90%? Källa?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy

"på vissa ställen" Var?
Där det antytts sådana saker så har det än så länge visat sig inte stämma, typ jämfört antal röstande NU med folkmängden från 2016. Men med färska sifforna på hur många som bor där nu så har det initiala påståendet fallit bort.
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:

Du menar att reps fick mandat i utbyte mot att Biden får bli president bara för att lugna folken på båda sidor? Men det är ju inte lagligt det heller?
Det är ju bara konspirationsteorier.

Jag tänker titta på rösträkningen tills den är klar och accepterar det val som Amerikanska folket slutligen visat sig ha valt. Det är samma sak var fjärde år. Mycket känslor, mycket glädje, mycket ilska. Men så är det i Demokratiska/Republikanska val.
Senast redigerad av ModerRota 2020-11-11 kl. 10:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in