Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Ja vi får se vad som händer. Man får hålla alla dörrar öppna tycker jag. De här konstigheterna ska visas upp inför myndigheterna och värderas först innan man vet.
Jag står varken på den ena sidan eller den andra men om man tittar på vem som skulle tjäna mest på detta så är det Trump och GOP. Han har redan börjat rensa och sätter in lojalister.
Varför Demokraterna skulle begå ett sånt omfattande valfusk makes no sense. Vid en förlust hade man bara behövt vänta ut 4 år till.
Sen att det skulle vara så omfattande, i stater som sticker ut i förband med vågmästarrollen och så slafsigt gjort som att bara fylla i Biden på sedeln men inte senat eller kongress. Det ser alldeles för lätt ut för att vara sant helt enkelt.
Sen 1 dag senare har man plötsligt 200 personer som ska vittna om fusket. Berättelser som med stort tvivel är svåra att bevisa eller bekräfta har skett.
Man visste att man låg risigt till. Enda chansen man har att vinna detta är via SCOOTUS och att kongress/senat röstar fram presidenten.
Vilket håll detta än går, så kommer USA få smaka på en polarisering som heter duga. Som tur är så har betongklossen EU vaknat till liv lite och jag ser inte att det skulle påverka oss mycket mer än det har gjort fram tills nu.
Sen fnittrar jag varenda gång en renodlad nazist pratar om demokrati och att man ska skydda den...samma människor som i andra delar av forumet vill gasa alla judar och helst ta makten med våld.
Men skriver ut ett par smileys , skojar lite med personangrepp eller skriker lite ibland, då du, då ör du inte trovärdig , du är vänsterpack eller jude. Samma judar de vill gasa och hatar samma judar sitter de nu och hejar på