2020-11-11, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Den här Fox-bruden Laura Ingraham sa för bara någon dag sedan att Trump borde erkänna Biden som vinnare och nu har hon vips massa inslag på sin show om valfusk och anklagar Demokraterna istället.

Tror nog folk på Fox helt enkelt inte var medvetna om hur illa det var.

Jag tror mer på att de verkligen tror det finns bevis och vill rädda ansiktet
2020-11-11, 04:08
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Ja det är alltid ett nytt om eller ett nytt men ifrån vissa här inne. Bra att vara skeptisk och låta saker spela ut sig men det blir lite löjligt med dom som inte viker sig en tum.

Ja som sagt låt tiden ha sin gilla gång vi får se vad som händer... men har svårt o tro att de har fått tag på alla dessa som kommer vittna under ed där straffet är 5k$ eller 5års fängelse eller både och till och med.
2020-11-11, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Men nu väljer vanliga människor att vittna under ed vilket gör en lögn straffbar.
Varför skulle dom ljuga?
Vad tjänar dom på att ljuga?

En jävla massa pengar och minimal risk att åka ditt då inget kan bevisas eller kommer tas upp i rätten.
2020-11-11, 04:11
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Ja som sagt låt tiden ha sin gilla gång vi får se vad som händer... men har svårt o tro att de har fått tag på alla dessa som kommer vittna under ed där straffet är 5k$ eller 5års fängelse eller både och till och med.

Ja det är väldigt höga insatser som fler och fler verkar vara beredda att riskera. Även tyngre namn som är bereda att deras karriär ska få sig en törn. Om Trump bluffar så kommer han stå på mångas dödslista. Då är han nog den galnaste människan i modern tid
2020-11-11, 04:13
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ja det är väldigt höga insatser som fler och fler verkar vara beredda att riskera. Även tyngre namn som är bereda att deras karriär ska få sig en törn. Om Trump bluffar så kommer han stå på mångas dödslista. Då är han nog den galnaste människan i modern tid

Precis min tanke! snacka om att dra sig själv i smutsen för vad? just därför tror jag inte han bluffar
2020-11-11, 04:13
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Med tanke på att det jobbar en del ungdomar i vallokalerna så tror jag det kommer kvittras en hel del, nu när snöbollen börjar rulla.
2020-11-11, 04:14
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Det är fascinerande att se hur splittrade reps och dems är på twitter. Högupsatta personer kastar skit på varandra i komentatortsfälten. Demokraterna tror på riktigt att ”Trump want to steal the election”. Bad evil man

Det här är bara början på en gigantisk shitstorm. Fan det kommer ju bli veckor som man inte kommer kunna slita sig ifrån det här. Lyckas de bevisa fusk då blir det en shitstorm man aldrig sett motstycke till.

Det är historia som skrivs framför våra ögon. Oavsett utfall så kommer slutet av det galna 2020 explodera totalt.
Senast redigerad av krautbrain 2020-11-11 kl. 04:16.
2020-11-11, 04:15
Medlem
Citat:
https://twitter.com/cortessteve/status/1326298952774381575?

Väldigt bra video där han går igenom hur osannolikt att Biden tog hem den stora vinsten.
Jo, jag läste hans artikel på national pulse.

Enligt mig är the smoking gun avsnitt tre. I Georgia var det bara 800 personer som röstade på Trump men inte i senatsvalet.

Motsvarande siffra för Biden var 95 000 som röstade enbart för Biden och inte i något annat val.

Det ser för mig ut som att man helt enkelt har producerat 94 200 fakeröster i Georgia.
2020-11-11, 04:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Okej, vi säger så.

We got this 👌

Vadå, jag trodde ni skulle bli glada över att det faktiskt finns bevis för döda röster, synd bara att det var ett försök till att rösta på Trump
2020-11-11, 04:27
Avstängd
Dr. Shiva Ayyadurai, med PhD från Massachusetts Institute of Technology, avslöjar massivt valfusk i Michigan:

https://www.youtube.com/watch?v=Ztu5Y5obWPk&feature=youtu.be
2020-11-11, 04:30
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Det här är bara början på en gigantisk shitstorm. Fan det kommer ju bli veckor som man inte kommer kunna slita sig ifrån det här. Lyckas de bevisa fusk då blir det en shitstorm man aldrig sett motstycke till.

Det är historia som skrivs framför våra ögon. Oavsett utfall så kommer slutet av det galna 2020 explodera totalt.

Citat:
Har redan börjat se riktigt sliten ut, vänt på dygnsrytmen. Umgås knappt med sambon
Ja det är spännande som fan. Jag hoppas också det blir total knock out på medierna och alla jävla vänsterfittor.

Det börjar dock kännas lite tjatigt när allt vi får höra är samma sak hela tiden. Vart är rättegångarna?

Gissningsvis så är republikanerna 100% säkra på valfusk, men att bevisbördan inte håller i domstol. Det är därför man pushar för att rösterna ska kontrolleras och räknas om. Kanske man även hoppas på att ännu fler visselblåsare ska träda fram.
Senast redigerad av Jiren 2020-11-11 kl. 04:35.
2020-11-11, 04:30
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
8 av 10? HAHAHA det finns inte en chans att 8 av 10 amerikaner ser Biden som vadets vinnare.

Läs det så här istället. Redan nu så tvivlar en femtedel av alla amerikaner på valresultatet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in