2020-11-11, 02:06
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vart jag hittar om de 120 observatörerna?

I de dokument rörande hur många observatörer det ska vara i Pensylvania, 60 republikaner och 60 demokrater.

Det är den hör artikeln som är ursprunget till diskussionen.

https://www.wsj.com/livecoverage/trump-biden-election-day-2020/card/XhlCZ4avYQb0jtdv7F3p

Bara så att vet vilka dokument du ska länka.
2020-11-11, 02:12
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Vad Trump nu än kommer med om ca en timme så måste det vara epic antingen på ett bra eller dåligt sätt för honom nu när han byggt upp stämningen....
2020-11-11, 02:15
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyhippox
Tror ni att globalisterna hellre startar ett inbördes krig än förlorar detta och tappar ansikte framför hela världen? Bara en tanke

Någon måste hålla i vapnen.
Ingenting jag ser skulle hända inom den närmsta framtiden.

Demokraterna är körd nu. Vem kommer vilja offra sina liv för dom?

We got this 👌
2020-11-11, 02:17
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Tror ni att globalisterna hellre startar ett inbördes krig än förlorar detta och tappar ansikte framför hela världen? Bara en tanke

Det blir inget inbördeskrig. Och "Deep State" när dom ska destabilisera så smäller dom lite bomber och skyller på terrorister eller nåt. Jag tror inte att den djupa staten kommer ha tillräckligt handlingsutrymme att kaoza i USA om Trump får en period till. Det blir för uppenbart vem det är som ser till att det kaozas nämligen. Och kan man inte verka utan att synas så blir det inget.

Men jävligt många kommer vara jävligt arga när Trump påbörjar sin andra mandatperiod det är en sak som är säker. Men "kriget mot terrorismen" är gammalt nu. Det går inte att dra terrordåd på amerikansk mark heller och skylla på IS eller nåt. Inte efter 9/11. Det är nämligen inte omöjligt att sanningen om 9/11 kommer upp till ytan under Trumps andra mandatperiod.

Precis som vi fick Estonia här. Ska det tvättas smutsig byk så ska det...
2020-11-11, 02:18
Bannlyst
Citat:
Det börjar hetta till nu!

BREAKING: We are joining a lawsuit to stop the Trump campaign from trying to illegally throw out votes in Pennsylvania.

Every vote counts. Voters decide the winner.

We’ll see him in court.

https://twitter.com/ACLU/status/1326278963572957185?s=20

Dream on... De ska stämma Trump Adm för att de ska kasta ut olagliga röster? De hävdar att det är olagligt att pågripa olagligheter?
2020-11-11, 02:28
Medlem
apelsindanss avatar
Clinton ties to Dominion voting system, 'glitched' for Biden.
https://www.youtube.com/watch?v=jAIu5HG8CRU
2020-11-11, 02:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Han ljuger. Det var inte 120 observatörer.

Finns väl en bild från någon vallokal som uppmärksammades för att övervakarna fick stå för långt bort. Hur många syntes där?

Sen sitter det i princip alltid en eller två från respektive parti och glor.

"In most U.S. polling stations, Republicans and Democrats will have one or two observers who, typically, sit unobtrusively at a table near the voter check-in location."
https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/news/monkey-cage/wp/2016/10/28/everything-you-need-to-know-about-election-observers-and-why-the-u-s-needs-them/%3foutputType=amp

Det är kort sagt en jävla massa republikaner som hjälper till så allt går rätt till i varje vallokal. Antalet vallokaler är ca 120 000 om jag fattar det rätt. Drar till med att minst 200 000 reps hjälpt till.
2020-11-11, 02:29
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det blir inget inbördeskrig. Och "Deep State" när dom ska destabilisera så smäller dom lite bomber och skyller på terrorister eller nåt. Jag tror inte att den djupa staten kommer ha tillräckligt handlingsutrymme att kaoza i USA om Trump får en period till. Det blir för uppenbart vem det är som ser till att det kaozas nämligen. Och kan man inte verka utan att synas så blir det inget.

Men jävligt många kommer vara jävligt arga när Trump påbörjar sin andra mandatperiod det är en sak som är säker. Men "kriget mot terrorismen" är gammalt nu. Det går inte att dra terrordåd på amerikansk mark heller och skylla på IS eller nåt. Inte efter 9/11. Det är nämligen inte omöjligt att sanningen om 9/11 kommer upp till ytan under Trumps andra mandatperiod.

Precis som vi fick Estonia här. Ska det tvättas smutsig byk så ska det...

Varför tror du detta(det fetstilta)? Blev nyfiken!
2020-11-11, 02:42
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Varför tror du detta(det fetstilta)? Blev nyfiken!

Jag tror att Trumps andra period kommer att leda till bestående förändringar. Jag sa i ett tidigare inlägg idag att när någon sa att 2024 kommer globalisterna tillbaka och då blir det "business as usual". Jag tror inte det. Jag tror att USA kommer bli mer centrerat runt nationalstaten.

Om USA blir mer nationalstatsorienterat följer att andra länder kommer tvingas bli det också. Globalistinstutitioner som FN och EU kommer att falla ihop som de korthus de är. Vi har sedan efterkrigstiden haft en "globalistklick" som ligger bakom en helvetes massa saker som vi fått lära oss i skolan - men som inte bär sanningens prägel.

USA har sitt nationaltrauma 9/11 att ta tag i för att så att säga gå vidare som nation, precis som vi fick upp både Palmemordet och Estonia. Vi fick oss till lags en saga om Palmemordet, och nu får vi se hur det går med Estonia. Globalister har ett hårt grepp även om oss i Sverige.

Men det är därför jag tror att det kommer komma upp "nationaltrauman" för man ska inte glömma att det Trump kallar "drain the swamp" är samma som att göra sig av med "Deep State" eller Djupa Staten. Den finns lite överallt. I USA, Sverige, Ryssland och Kina och även i Turkiet och Sydamerikanska länder.

För att bryta sig loss från globalismen måste den ersättas med någonting för respektive befolkning i respektive land där globalisterna har greppet. Och som en del i att få bort djupa staten måste väldigt obekväma och smutsiga sanningar fram. Både i USA och här. Det läker nationer att veta sanningar om sina nationaltrauman.

Därför tror jag att det kan komma upp till ytan. Det kommer bli jävligt smärtsamt för många att inse att man har blivit lurad ett helt liv, och att saker man tagit för givna kan visa sig vara lögner. Men det är nödvändigt för att gå vidare från globalisternas grepp och starta om på ny kula. Tids nog behöver vi också byta ut vårt etablissemang här eftersom det vi har nu bara använder USA som en jävla krycka att stödja sig på. Den kryckan kommer inte att finnas kvar så länge till.

Lyckas Trump krossa "Deep State" får vi sjunga som REM redan gjort. It's the end of the world as we know it...Så stort är det som håller på hända nu.

Jag vet att det här är något OT, men jag ville svara dig.
Senast redigerad av Nostradumbass 2020-11-11 kl. 02:52.
2020-11-11, 02:47
Medlem
happyhippoxs avatar
Detta var intressant, dr.Shiva från MIT

https://youtu.be/Ztu5Y5obWPk

Det är solklart nu, inga lögner och bortförklaringar räddar vänstern.
2020-11-11, 02:51
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Finns väl en bild från någon vallokal som uppmärksammades för att övervakarna fick stå för långt bort. Hur många syntes där?

Sen sitter det i princip alltid en eller två från respektive parti och glor.

"In most U.S. polling stations, Republicans and Democrats will have one or two observers who, typically, sit unobtrusively at a table near the voter check-in location."
https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/news/monkey-cage/wp/2016/10/28/everything-you-need-to-know-about-election-observers-and-why-the-u-s-needs-them/%3foutputType=amp

Det är kort sagt en jävla massa republikaner som hjälper till så allt går rätt till i varje vallokal. Antalet vallokaler är ca 120 000 om jag fattar det rätt. Drar till med att minst 200 000 reps hjälpt till.

Allt började med att någon länkade en artikel där 28st internationella valobservatörer minsann sagt att valet gått rätt till.
Jag ifrågasatte vilken tyngd dessa 28 personer har i ett så stort val.

Sen spårade diskussionen ur.
2020-11-11, 02:53
Medlem
Tja, efter att ha sett det där klippet med federala agenters förhörstekniker så råder knappast någon tvekan om att Demokraterna har något att dölja och har fuskat. Nu är det bara en fråga om man kan lägga fram tillräcklig med bevisning för det.

https://twitter.com/Cernovich/status/1326326506734276608

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in