Citat:
Ursprungligen postat av
SuperViting
DU ska sluta fåna dig. Om du inte vill vara med i leken bör du avlägsna dig ur diskussionen. Vänstern har en bunt räkningar att betala, vill du inte vara med och dega så besvära någon annan med dina coachingtips. Att vända andra kinden till har passerat sitt bäst före-datum vid det här laget, det gäller i USA som i Sverige, så varför veva den trötta skivan? Låt oss bara njuta av stunden när världen blivit en folkmordskramare färre, det föds säkert en ny medan jag skriver detta men man kan ju alltid försöka njuta av nuet istället för att försöka sopa Svennes politiska åsikter under mattan.
Precis som du har rätt att kräkas över en död människa har jag rätt att tycka att du borde hålla käften och bete dig lite vuxnare. Jag försvarar inte Svens åsikter. Jag försvarar hans rätt att dö utan att en bunt bittra typer på Flashback hyllar hans död. Det handlar inte om att vända andra kinden till. Det handlar om grundläggande jävla anständighet.
Sven är död. Varken du eller han kan göra något ogjort. Om du hade velat påverka någonting hade du gjort något vettigare med ditt liv än att hylla en människas död. Det blir så pinsamt tydligt att du bara är här för att vädra din skit.