2020-11-10, 20:36
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Var läste du det, skulle gärna vilja läsa det. Men absolut, men om så är fallet så har Demokraterna målat in sig i ett hörn. För kör man en Concede när man tekniskt sett leder så är det hugget i sten och kommer definitivt utredas vilket som (om nu inte Demokraterna kohandlar). Så därför kommer Demokraterna inte göra det. Bättre och hoppas på att man kan ta sig ur den här smeten så gott det går.

Här, en bit ner i kommentarerna.
https://twitter.com/newsmax/status/1325974049298780162

Det säkraste tecknet på att Trump får sitta 4 år till ser jag här. Kolla leendet, blicken, rösten, tonläget. Det är 100% kört för Biden/Harris. Jag ska vara kvar i tråden mest för att reta shillsen och vänsterpuckona.
https://www.youtube.com/watch?v=2iT9SorOsb8&feature=youtu.be
2020-11-10, 20:36
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Är pengarna verkligen utbetalda? Vissa av betting bolagen är ju noterade på börsen. Känns skumt att de skulle slös runt

Unibet har definitivt betalat ut pengar till de som satsade på Biden. Övriga spelbolag vet jag inte. Som jag beskrev i den tidigare posten så kostar det dem inte så mycket att betala ut tidigt när det är ställt bortom rimligt tvivel vem som kommer vinna, och i vissa fall kan de till och med tjäna pengar på det.
2020-11-10, 20:37
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Angående misstanken om valfusk via poströster:

Oavsett hur det blir nu med Trump vs Biden, så har Demokratpartiet nu lärt sig en metod att vinna varenda val för all framtid. Det är ju bara att poströsta så mycket som möjligt och då kan inte Republikanerna vinna oavsett hur många de är.

Vi har inte sett det sista Demokratpartiska valet där det används uteslutande poströster, tro mig.

Detta är helt avgörande för framtiden. Det blir en en-parti poströst-värld.
Det där får du nog förklara.
Varför kan inte republikaner poströsta menar du?
Eller menar du att demokraterna är många fler än republikanerna? Förstår inte...?
2020-11-10, 20:37
Medlem
prominentens avatar
Jösses DEN var inte nådig!!

Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://youtu.be/2iT9SorOsb8

Återigen osar det självsäkerhet från Pompeo.

”There will be a smooth transition to President Trumps 2nd term”

Han kan inte riktigt hålla sig för skratt. Han vet något.

Jag går återigen tillbaka till min teori att Trump visste att det skulle fuskas i valet och han förstod att detta var det perfekta tillfället att gillra en fälla och falla tillbaka och låta Biden ”vinna” för att sedan exponera till världen vilka hemska människor som döljer sig bakom kulisserna.

1. Trump “loses”.
2. GOP and DOJ pretends to have abandoned him.
3. Trumps inner circle apparently telling him to concede (it was a planted rumor).
4. Trump went golfing and media says he had given up.
5. Trump launches the biggest and most devastating (epic) counterattack In American history.

”Appear weak when you are strong, strong when you are weak”. - Sun Tzu

FRAM MED POPCORNEN.
2020-11-10, 20:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Läs fortsättningen.
Within a short period of time, the workers began working at other rows that were well-beyond 6-feet, rendering it impossible for watchers to observe the rows that were more than 25-feet beyond the area where watchers were allowed.

Jag har läst. Kan fortfarande inte se någon som flyttar bord? Klart det blir svårt att se fler rader bort, men det har ju med pandemin att göra.

but within 6 feet of the first row of counters only.

Klart man inte kan börja räkna 6 feet från och med andra eller tredje raden. Tycker du att den regeln var ett tecken på fusk?
2020-11-10, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Angående misstanken om valfusk via poströster:

Oavsett hur det blir nu med Trump vs Biden, så har Demokratpartiet nu lärt sig en metod att vinna varenda val för all framtid. Det är ju bara att poströsta så mycket som möjligt och då kan inte Republikanerna vinna oavsett hur många de är.

Vi har inte sett det sista Demokratpartiska valet där det används uteslutande poströster, tro mig.

Detta är helt avgörande för framtiden. Det blir en en-parti poströst-värld.
Ja innan Trump spelade det nästan ingen roll vem som vann. Presidenten var mest en marjonett som kunde kontrolleras av etablissemanget. Men nu när en person har blivit president som det inte går att muta så blir man ju tvungen att hitta på andra metoder. Massiv propaganda i hela MSM i 4 år hjälpte inte. Trumps popularitet bestod. Då fanns bara ett alternativ. Man var tvungna att få bort honom. Hade han fått fyra år till så hade kanske sanningen kommit ut och de hade aldrig kunnat komma tillbaka. Denna kupp är säkert välplanerad och hyfsat vattentät. Dessutom är hela MSM i damge control mode, så att sanningen skall komma fram är osannolikt.
2020-11-10, 20:41
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Jag har sett bilder på Hunter med en crackpipa i munnen från hans hackade laptop. Att en tung drogmissbrukare som Hunter fick jobba under USA´s vicepresident (Creepy Joe Biden) visar på OTROLIGT dåligt omdöme och gör Joe Biden helt olämplig som president.

Nej det har du inte, du har sett bilder som påstås föreställa Hunter Biden röka något som påstås vara Crack, eller annan knark. Det är omöjligt att från de videoklipp som uppvisats fastställa att det är Hunter Biden. Kvalitén på videoklippet, ljuset och vinkeln från kameran gör att detta inte kan fastställas. Sedan kan man ju alltid tycka och tro, men leda i bevis går inte. Det är naturligtvis lika omöjligt att fastställa vad det var i Pipan. Inget av detta hade hållit i en rättegång.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Vilka har varit oerhört desperata att bli av med Trump, de har ju försökt med allting impeachment, lögnerna om rysk påverkan under förra valet. Det ständiga smutskastandet i fyra år. Demokraterna och media blev ju vansinniga när Trump vann 2016 och de gör vad som helst för att förhindra att han vinner igen. Vi får se till vem som är mest desperat? Demokraternas hat är enormt. Ett omfattande fusk är inte uteslutet, vi får se var detta tar vägen.

Som sagt, blanda inte in din personliga åsikt i det hela, skulle det ha skett ett systematiskt fuskande så bör det även utredas bland de stater där republikaner har vunnit.

Något annat vore hyckleri
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Unibet har definitivt betalat ut pengar till de som satsade på Biden. Övriga spelbolag vet jag inte. Som jag beskrev i den tidigare posten så kostar det dem inte så mycket att betala ut tidigt när det är ställt bortom rimligt tvivel vem som kommer vinna, och i vissa fall kan de till och med tjäna pengar på det.

Jasså. Hur kan dom tjäna pengar på det? Jag har reviderat minst ett par stora betting bolag och har väldigt svårt att tro på det du skriver.

På vilket sätt inbringar det intäkter?
Senast redigerad av Antligenhemma2019 2020-11-10 kl. 20:45.
2020-11-10, 20:42
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag har läst. Kan fortfarande inte se någon som flyttar bord? Klart det blir svårt att se fler rader bort, men det har ju med pandemin att göra.

but within 6 feet of the first row of counters only.

Klart man inte kan börja räkna 6 feet från och med andra eller tredje raden. Tycker du att den regeln var ett tecken på fusk?
Uppdaterade mitt inlägg i samma veva som du skickade inlägget. Men iallafall så ger det ju en väldigt dålig insikt i valhanteringen. Demokratin går ju före pandemin, alla som deltar bör ju ha munskydd osv men det ska självklart inte spela någon roll ändå - speciellt inte med beteende som att flytta lådor med röstsedlar 30 meter bort. Observatörer bör självklart utgå från att saker går rätt till men man kan inte lämna dörrar öppna för röstfusk.
Senast redigerad av tinybits 2020-11-10 kl. 20:44.
2020-11-10, 20:43
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Här, en bit ner i kommentarerna.
https://twitter.com/newsmax/status/1325974049298780162

Det säkraste tecknet på att Trump får sitta 4 år till ser jag här. Kolla leendet, blicken, rösten, tonläget. Det är 100% kört för Biden/Harris. Jag ska vara kvar i tråden mest för att reta shillsen och vänsterpuckona.
https://www.youtube.com/watch?v=2iT9SorOsb8&feature=youtu.be

Tack Han såg otroligt självsäker ut, så något är i görningen. Han vet nog om en hel del om vad som komma skall, vi får hoppas det iallafall. 2020 är året då Bidén näästan blev president, blir nog ett bra meme.
2020-11-10, 20:44
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
”Appear weak when you are strong, strong when you are weak”. - Sun Tzu
Betyder det alltså att när Trump, i nära 100% av sina framträdanden, försöker framstå som stark då är han egentligen svag?
Tolkar jag det korrekt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in