2020-11-10, 17:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Det fetade.

Tycker du också att det är osannolikt att hela västvärldens media i samförstånd skulle kunna mörklägga en av de största korruptionsskandalerna någonsin som involverar en presidentkandidat?

Det var precis vad de gjorde för två-tre veckor sedan, när de unisont, i totalt samförstånd med varandra, tystade historien om Hunter Bidens laptop och Tony Bobulinskis vittnesmål med bevis av sparade digitala konversationer med all information som involverade Joe Biden som kriminell och korrupt. Även Twitter och Facebook censurerade den närmast totalt.

Dessa medier stödjer Joe Biden som president.

Då vet vi att det ända vi kan lita på är nyhetsmedier från Ukraina och OANN enligt dig för även Fox vägrade ta i det.
2020-11-10, 17:13
Medlem
Danneliuss avatar
1) Massive cheating. Voter/ballet fraud. Statistical analysis show 100% improbabilities occurred & u can see the vertical jumps occurring simultaneously n multiple States between 0300-0400 hours. Look at the software used n MI, which was manipulated causing a tabulating software
https://twitter.com/CoolBreeze018/status/1325029144078381056?s=20
2020-11-10, 17:14
Medlem
Bostonroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Vilket nonsens. Som om det bara är Trump som talar om massivt valfusk. Jag förstår överhuvudtaget inte varför pellejönsar som du med jämna mellanrum dyker upp i tråden och påstår att inga bevis lagts fram för röstfusk. Det har lagts fram massor av bevis och indicier här i tråden. På abstrakt nivå räcker det med att titta på röstsplittringen i swingstates samt konsultera Benfords lag.
Eller hur! Det iaf jag skulle göra om jag inte höll med är att säga -okej det här ska bli interessant o se resultatet av när omräkningen/rättegångarna är klara. Hade det här handlat om att the don var sur hade han inte fått alla med sig på tåget.

Vänstern är livrädda och det syns i inläggen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Det är ingen idé att förklara för dem. De vill hålla mystiken uppe. Känslan av att de är mitt inne i något spännade. Vi andra kan bara luta oss tillbaka, ta fram popcornen och asgarva när hela den här sörjan blottläggs.

Så fort republikanerna gör en opinionsmätning som visar att de inte har stöd för detta internt kommer de blåsa av PR-jippot. Ta det lugnt, inget kommer hända. Det är bara en massa personer i USA som gör sig till totalt åtlöje. Det går inte ens att sända skräpet i opinionsprogrammen på Fox. Det säger väl allt.

FOLKET ROPAR: MERA GIULIANI I RUTAN. Fram med popcorn.
Precis som det är ingen ide att förklara för er att Biden inte vunnit ännu då det är pågående utredningar kring valet och vissa stater ska omräknas. Men ni har ju läst i media att Biden vann och står nånting i Media får ju ingen säga emot vare sig det är sant eller inte...

Hur man automatiskt litar på ett parti som för 4 år sedan försökte sig på en statskupp går förbi mig. Hur man automatiskt litar på Media som försökte tysta ned denna statskupp blir lika konstigt det men vissa är ju så blåögda och naiva att dom känner inte ens till detta...
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Det är ingen idé att förklara för dem. De vill hålla mystiken uppe. Känslan av att de är mitt inne i något spännade. Vi andra kan bara luta oss tillbaka, ta fram popcornen och asgarva när hela den här sörjan blottläggs.

Så fort republikanerna gör en opinionsmätning som visar att de inte har stöd för detta internt kommer de blåsa av PR-jippot. Ta det lugnt, inget kommer hända. Det är bara en massa personer i USA som gör sig till totalt åtlöje. Det går inte ens att sända skräpet i opinionsprogrammen på Fox. Det säger väl allt.

FOLKET ROPAR: MERA GIULIANI I RUTAN. Fram med popcorn.

Vad säger du då om att de vänstervridna opinionsinstituten två val i rad råkar ha helt fel om Trump? Är det en tillfällighet eller är de bara inkompetenta? Opinionsinstitut som alltså två val i rad dödförklarat Donald Trump innan röstningen börjat.

Ni borde ju välkomna Republikanernas stämningsansökningar mot sving-staterna. Ändå verkar det som att de flesta Trump-hatare här inte vill se någon omräkning av rösterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Teori?

Tills för bara nån dag sen så sa 100% av Judens massmedia (Lügenpresse) att det inte förekommit valfusk. Även FOX, så även de måste antas vara del av judemedia.. Sen bubblade alltför mycket videos på valfusk upp på ocensurerad alternativmedia (4chan, 8kun, gab etc) för att det skulle kunna gå att dölja för den stora massan, så av ren självbevarelsedrift har nu FOX låtit Tucker adressera valfusket (länk). Hade inte FOX gjort detta så hade varenda högerväljare i USA övergett dem (vilket de ändå borde göra av förklarliga skäl; de är inget annat än kontrollerad opposition).

Det är bara en tidsfråga innan även resten av MSM bekräftar att det fuskats, för om de fortsätter att mörka så kommer till och med de mest korkade idioterna att inse att MSM hela tiden har mörklagt detta valfusk och ett sådant uppvaknande vill såklart dess illvilligt sluga ägare inte veta av.
Då äntligen, när Aftonhoran skriver om det, så kommer den korkade pöbeln som förnekat valfusket från första början, och hånat de som haft tillräcklig kognitiv förmåga för att se tecken på konstigheter i valresultatet, att acceptera att det har förekommit. Men att de har förnekat det eftersom det inte har stått i MSM eftersom MSM aktivt mörkat det, och nu fortfarande litar blint på samma MSM, kommer de inte att reflektera över. Scharaden fortsätter.
Ibland undrar jag om det inte är för det bättre. Majoriteten av goyim är fan inte mycket smartare än den boskap som Juden ser er som.

"Scharaden fortsätter" - Gäsp. Kom med något nytt. Vi har hört detta nu i fem år här på forumet. Kan ni konstruera något mer spännande, publiken börjar bli uttråkad.
2020-11-10, 17:15
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/QmmLBQ/republikanska-syltryggar-ett-sorgligt-skadespel
2020-11-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Av de som hittills lett till arresteringar, så är det 100 % fusk till förmån för Trump.

Dessa herrar arresterades med en bil full med valsedlar för Trump: https://edition.cnn.com/2020/11/07/us/pennsylvania-convention-center-arrests/index.html

Så det är den enda arresteringen som skett?

Och artikeln verkar mest handla om två beväpnade män som arresterats.

".... may have believed fake ballots were being counted" är det enda jag läser om något potentiellt fusk.

Fake news-fabriken på CNN i full gång i vanlig ordning?
2020-11-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Precis som det är ingen ide att förklara för er att Biden inte vunnit ännu då det är pågående utredningar kring valet och vissa stater ska omräknas. Men ni har ju läst i media att Biden vann och står nånting i Media får ju ingen säga emot vare sig det är sant eller inte...

Hur man automatiskt litar på ett parti som för 4 år sedan försökte sig på en statskupp går förbi mig. Hur man automatiskt litar på Media som försökte tysta ned denna statskupp blir lika konstigt det men vissa är ju så blåögda och naiva att dom känner inte ens till detta...

Den enda staten som kommer omräknas är Georgia. Där är det jämnt. I Arizona krävs en marginal på <200 röster för att tillåta omräkning.

När Hillary räknade om rösterna i Wisconsin 2016 steg Trumps ledning med 11 röster.

RÖSTRÄKNING HANDLAR OM ATT RÄKNA ANONYMA VALSEDLAR inte att upprätta eller kontrollera röstlängden.
2020-11-10, 17:19
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Bra inlägg, förutom plumpen med JFK. Du kan inte jämföra dem. JFK kritiserade själva huvudet av den orm som utför djupa statem - det ekonomiska systemet med federal reserve i spetsen. Det skulle aldrig Trump göra.

Sedan hyllade JFK Hitler och menade att hans skamfilade rykte skulle ändras med tiden när världen var mogen att förstå vem han var, vilka fredsanspråk han hade och vilket ledarskapsämne han var. Kolla upp citatet vet jag. Minns inte exakt hur han uttryckte sig.

Mao, JFK var betydligt mer obekväm för eliten än vad Trump någonsin kommer att vara. Hela Kennedyklanen fick betala priset, inte bara JFK själv.

Ang JFK, citatet hittar du i min signatur.

Ja JFK började få upp ögonen för Hitler när han insåg att han hade haft rätt. Den världsomspännande konspiration av mörka krafter han pratade om att han ville avslöja, var ju just judarna, den judefaktion som idag representeras främst av globalistiska multimiljardärer och är desamma som sponsrat denna kupp mot Trump. George Soros och Mike Bloomberg t.ex vilket du kan utläsa på donationer till Biden. Tror du inte Trump förstått det vid det här laget? Han är bara smartare än JFK och nämner aldrig order "jude" i negativa sammanhang, då han inte vill åka på en JFK själv.

Istället låtsas han vara deras vän och håller några av dem väldigt nära... (keep your friends close... enemies closer).

Han är dock nogrann med att det är zionister han har runt sig, inte den värre typen, globalister, som tyr sig till demokraterna. De flesta vet ju inte skillnad, så tror att han är "judevän".
Senast redigerad av NeoVain 2020-11-10 kl. 17:22.
2020-11-10, 17:20
Medlem
Citat:
Ok. Jag beklagar om du kände dig påhoppad, det var egentligen inte dig jag menade utan sådana totala idioter som Nixter, Neovain eller Henryskumberg. Det är klar "Byfånevarning" på dessa.

När det gäller valfusk måste man skilja på avvikelser och medvetet fusk. Jag tycker flera av de ivrigaste bidragsgivarna till den här tråden istället borde granska vårt svenska valsystem.

Hur kommer det sig att de som bor på demensboenden i val efter val till 95% röstar på (S). Är Kommunal (facket) inblandat i detta. Där får ni en straffspark. Jobba vidare på den istället.

Det är just det att du använder "idioter" och "byfåne" i princip varje inlägg som gör det svårt att ta dig seriöst. Du har allt rätt att tycka att de har fel och jag förstår varför du tycker det. Men ditt sätt att argumentera framstår som mindre intelligent när du måste använda byfåne och idiot hela tiden (påstår inte att du är ointelligent). Detsamma gäller det eviga upprepandet av din sammanfattning.

Jag påstår inte att andra sidan är bättre, långt ifrån. Men det vore trevligt om det blev mer sakligt och mindre fokus på att kalla varandra för saker. Det gäller båda sidor.
2020-11-10, 17:20
Medlem
GOP i Pennsylvana erkänner inte valresultatet, utan begär en översyn av rösterna innan resultatet fastställs:

https://www.breitbart.com/politics/2020/11/10/republicans-in-pennsylvania-call-for-legislative-led-audit-of-voting-results

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in