2020-11-10, 13:56
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
So what. Du tror inte de factcheckar innan de publicerar jävla pundhuvud. Dessa uppgifter kan du ju kolla upp själv. Presskonferensen är filmad, personen är namngiven.

Alla sysslar inte med Gateway Pundit journalistik

Haha du är så jävla bränd i huvudet efter allt jävla crack du tagit din efterblivna nolla

Nej jag tror inte de "factcheckar"

Haha nej just ja "EFTERSOM DESSA BEKRÄFTAR MIN VÄRLDSBILD" SÅ SYSSLAR DE ABSOLUT INTE MED GATEWAY PUNDIT JOUNRALISTIK haha du är så jävla sorgligt patetisk.
2020-11-10, 13:57
Medlem
I-van-Toers avatar
Fy fan Youtube raderar videos. Jävla kommunistfittor!

Hannity igen från igår. De raderade min tidigare länk.

Sean Hannity 11/09/20 FULL | Sean Hannity November 09, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=mey0l3Uo__k

Vad fan är det som händer med outlets som fungerat i alla år?

Jag visste att Pennsylvania skulle vara nyckeln.
2020-11-10, 13:58
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tydligen inte tyvärr det kan man se rakt av till och med när FOX News tar ned sändningarna så måste det vara en klocka som ringer vänta nu kan detta stämma, SO far har ingen lagt fram ngn form av bevis problemet är nog det att dem har inget konkret att gå på för att hitta en brottslig handling och det vet dem förmodligen men likväl eldar man på!
Fox news blir bara vänstervridet för en stund.
2020-11-10, 13:59
Medlem
Citat:
Det anmärkningsvärda är väl att de helt plötsligt börjar oroa sig för valfusk när ingenting, absolut ingenting, pekar i den riktningen.

Jaha, vi ska alltså göra tvärsäkra uttalanden utan att veta vad vi pratar om. Den leken kan jag också leka.

Allting pekar på att 100% av demokraternas röster var fusk. Inte en enda röst var lagd av en riktig människa. T.o.m. Killary röstade på Trump.

Varsågod, din tur.
Senast redigerad av bottenslam 2020-11-10 kl. 14:05.
2020-11-10, 13:59
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det blir också jävligt svårt att identifiera konkreta evidens, om de skulle finnas i denna sörja.

Kom med en konkret och verifierbar anklagelse uppbackad av evidens. Att det enda som framkommit är generösa tolkningar av youtubevideos, gatewaypundit och övriga usual suspects talar bara för att det blir ett "koka soppa på spik" - kalas. Allt för många hönor har det blivit av alldeles för få fjädrar. Vilda västern.
Det är av förklarliga skäl svårt, för att inte säga omöjligt för mig att bevisa något.

Om du läser mina andra inlägg i tråden ser du att jag inte ger mycket för videor på YT, spridda vittnesmål etc. Jag menar att man ska granska registreringen av röster och göra en körning mot röstlängden i de stater där det är jämnast. Omräkning är inte heller dumt — det är ju så enkelt att göra en kontrollräkning. Min dröm är så klart att man ska lyckas döma ut vissa kategorier röster som ogiltiga med hänvisning till reglerna för poströstning, men det känns osannolikt att det skulle bli så. Bakåtdatering av röster känns t.ex. suspekt, om det nu skulle förekomma.

Men allt detta är tomt prat, eller hur? Jag kan ju inte presentera handfast bevisning.
2020-11-10, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Haha du är så jävla bränd i huvudet efter allt jävla crack du tagit din efterblivna nolla

Nej jag tror inte de "factcheckar"

Haha nej just ja "EFTERSOM DESSA BEKRÄFTAR MIN VÄRLDSBILD" SÅ SYSSLAR DE ABSOLUT INTE MED GATEWAY PUNDIT JOUNRALISTIK haha du är så jävla sorgligt patetisk.
Jag vet att den där presskonferensen bredvid den där dildobutiken är svår att tro på. Själv var jag säker på att Borat var inblandad först.

Men nu har den hänt. Filmad och sedd av miljoner människor. Vad är det du inte tror på.

Att presskonferensen inte har skett? Att personen bredvid runkaren existerar? Vad?
2020-11-10, 14:00
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Att det finns statistiska anomalier i Swing states är redan klarlagt, vad dessa beror på skall man utreda.
Bra. Exakt sådant jag tycker att man ska ta upp.
2020-11-10, 14:01
Medlem
Citat:
Tydligen inte tyvärr det kan man se rakt av till och med när FOX News tar ned sändningarna så måste det vara en klocka som ringer vänta nu kan detta stämma, SO far har ingen lagt fram ngn form av bevis problemet är nog det att dem har inget konkret att gå på för att hitta en brottslig handling och det vet dem förmodligen men likväl eldar man på!

Eller så är USA styrt av en oligarki som nu fått FOX News ägare att rätta in sig i ledet.
2020-11-10, 14:02
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Jag vet att den där presskonferensen bredvid den där dildobutiken är svår att tro på. Själv var jag säker på att Borat var inblandad först.

Men nu har den hänt. Filmad och sedd av miljoner människor. Vad är det du inte tror på.

Att presskonferensen inte har skett? Att personen bredvid runkaren existerar? Vad?

Filmad och sedd av miljoner människor? ahh då är de ju inte svårt att du tar fram någon annan källa en till källor som hänvisar till politico bör ju vara ganska enkelt för dig! eller sitter du och ljuger i tråden !
2020-11-10, 14:02
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Fox news blir bara vänstervridet för en stund.

FOX NEWS är kontrollerad opposition! All MSM är kontrollerad av etablissemanget och har nära band. SD är en annan kontrollerad opposition i Sverige. Märks tydligt med SD ledning!
2020-11-10, 14:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Valdomstolar i USA har mottagit $350 miljoner bara från Facebooks Mark Suckerberg. Detta är uppenbarligen en form av muta. Varför skall ett privat bolag donera pengar till valdomstolar? Vilken kandidat han föredrar är det ingen som helst tvekan om.

https://www.youtube.com/watch?v=Dd-I32CyIg8

Man undrar varför valdomstolar ska få så mycket pengar? Som han säger i klippet, hundratusentals röster i dessa 6 delstater kan vara felaktiga, folk som avlidit, folk som inte varit registrerade i staten på rätt tid osv osv. De ska ringa upp alla en och en och få bekräftat, vilket kommer ta dig.

Glitcher på tiotusentals/hundratusentals röster, felaktiga röster på på hundratusentals i bara dessa 6 stater. Till det kommer de 450.000 röster som bara röstat på en president, sannolikt Biden. Till det kommer eventuellt alla röster som saknar vattenstämpel. Att detta inte skulle kunna påverka utfallet på valet får man ha väldigt stora skygglappar för att inte kunna se.

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Då vi pratar om många hundratusen väljare som enbart lämnat in röstsedlar med Biden och inga andra demokratiska kandidater lokalt eller kongress senat, blir ju detta ytterst intressant att följa. Det har aldrig tidigare i Amerikansk historia hänt att denna volym av "Bara Biden på röstsedeln" landat i sån volym och så bekvämt i nyckelstater (enbart) där Biden behövt stöd för att behålla eller flippa staten, i andra stater har inte samma mängd ankommit. Detta har dessutom skett simultant i exakt de stater som varit behövliga. Det finns mao fler faktorer att diskutera. Lägg till medias felaktiga polls samt bevakningen som varit ensidig, så kan var och en ganska enkelt skönja ett mönster. Lägg till lite arresteringar via DOJ som gör att fåglar börjar sjunga, ja då kan vi snart ha en hel fågelkör.

Detta kommer med stor sannolikhet byggas upp till ett monstruöst case över hela USA. Alla stater kommer ju inte behövas för att vinna valet, bara några få, antar att detta ganska så snart kommer att övergå till rena brottsutredningar.

Kom ihåg Amerikaner som nu blott fått ett par dagar på sig kommer inse att denna SCAM är gigantisk, man har nyttjat fuskpå alla plan, alla sätt, och med allehanda teknik, gammal som ny. Skulle givetvis ej förvåna en om det landar en och annan ytterligare presentation kring hur detta gått till allteftersom, vi är inte mer än ca 72 timmar in i denna härva. Håll med det har gått med rekordfart!

Det vänster här inte förstår är ju att de är påkomna, dom har själva gått in i fällan. Motparten känner redan till många av de sätt som de fuskat (alla?) och kommer nu presentera dessa en efter en. Man startar givetvis från botten och bygger uppåt. Eller vill du att vi skall hoppa över backarna i natten, innan vi kommer till detaljerna kring Dominion. Här måste var och en förstå att bygga ett case har många aspekter. Vi kan konstatera att Rudy kör "på fältet" Sidney Powell ansvarar med General Flynn för Dominion.. Det finns gott om tid att göra Amerikanska allmänheten varse om vad som pågått och hur det utfört denna djävulusiska plan att göra USA till en kommunist inspirerad stat.

Detta är just nu ett ställningskrig, och den som ljuger kommer förlora, så snart ett förtroende etablerats hos allmänheten. Vi vet alla vilka dom är.

Vi amatörer sitter ju bara i ett annat land och skriver om de smulor vi plockar upp. Team Trump bygger ju precis som du skriver upp sitt fall från grunden och det finns garanterat saker de vet/kan bevisa som de inte släppt på ännu. Varför avslöja sina hand innan den skall synas i SCOTUS?

Citat:
Det är nog mycket därför jag skriver i denna tråden. Jag vägrar låta reson, vetenskap och logik bli grejer exklusivt för vänstern. Skärp till dig. Om du nu är höger vill säga.

Tack, men jag har hängslen.
2020-11-10, 14:04
Medlem
Citat:

När man så uppenbart försöker tysta ner något genom att censurera sändningarna är det ett solklart tecken på att demokratin är i fara. Man agerar nu som i Kina. Mycket otäckt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in