Citat:
Ursprungligen postat av
hjaelploskille
Fråga till er som tror att det förekommit valfusk: om detta går till HD och HD fastställer att Biden vann utan valfusk, kommer ni acceptera det då? Eller kommer det vara ett bevis på att HD är infiltrerat av deep state och att Biden fortfarande vann pga valfusk?
Beror väl helt på vilken bedömning man själv bildar sig av argumenten och bevisen som läggs fram, är inte det helt självklart?
Se, fler konservativa än vänsterblivna har någonting som kallas för förmåga att tänka självständigt så jag förstår att det nog verkar utomjordiskt för vissa.
Men kommer det upp vad jag anser vara klara och tydliga bevis och man ändå ger Biden segern så kommer jag ju tycka att det var illa och vice versa hade jag tyckt det var illegitimt ifall det verkade vara tramsbevisning och Trump fick vinna ändå.
Det medan vänsterblivna är auktoritetstrogna NPC-mongon, som tror att något måste vara sant eftersom att en viss auktoritet eller instutition eller media hävdar någonting. Jag menar, bara för att OJ Simpson blev frikänd i Los Angeles SC så betyder det inte att jag nödvändigtvis tror han var oskyldig, alls faktiskt. Tror tvärtom att han var jävligt skyldig.
Det här är en fundamental skillnad mellan högern och vänstern som bara förlitar sig på klimatforskare och en autistisk 16-åring bara för att media målar upp klimatkris som den populäraste åsikten man bör ha eller att man bör vara för låga straff på brott eftersom någon Jerzy på BRÅ har sagt så, inte därför att man faktiskt har bildat sig den uppfattningen själv.