2020-11-10, 10:24
Medlem
Nixters avatar
Justitieminister William Barr auktoriserar Department of Justice att börja titta på "Voting Irregularities"

"Lets Roll"
https://www.breitbart.com/2020-election/2020/11/09/attorney-general-william-barr-authorizes-doj-look-voting-irregularities/?__twitter_impression=true
2020-11-10, 10:24
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Läser man det länkade materialet så framkommer det att detta korrigerades under valnatten (eller efterföljande dag). Det rör sig alltså om röster som redan har korrigerats.

Ska erkänna att jag inte läst allt, men detta stycke tyder på annat:

Currently the race in Wisconsin is showing Biden with a lead of 1,630,570 votes to President Trump’s 1,610,030 votes. When this adjustment is confirmed Biden will only hold a 1,508 vote lead.

Så det är inte 40k netto utan 20k men deal breaker likväl.
2020-11-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Detta är rätt intressant hur fröet som Trump planterade innan valrörelsen drog igång av valfusk grodde och och nu är i full effekt hos supportrarna, Detta är lite som i början av WWII då Hitler sådde ett tvivel i den Tyska befolkningen att judarna var fienden och resten är historia!

Valfusk dags kolla på det nyktert finns det ngr klara graverande bevis NEJ pga allt man länkar och pekar på är Twitter tweets och en massa Youtube sidor som går i Trumps fotspår, Problemen kvarstår vilket inte Trumpsters vill eller vågar erkänna dem bevis som finns håller inte i rätten och gå till HD måste det finns så GRAVERANDE saker att man kan få ett prejudicerande falll vilket det inte finns!

Finns dem då måste man fråga sig varför slänger man inte fram dessa bevis man nu ska ha eller är det en lögn för man vill rädda sina ansikten samt kanske rädda om sina jobb i förlängningen, Finns flera som redan nu söker sig nya jobba inom administrationen hos Trump för realisterna har insett loppet är kört enda som inte har det är dem som har mest att förlora av dem alla dem sitter kvar indoktrinerade av förets lögn!

Det är bara se Mighty Mike han vet förlorar Trump så är han förmodligen rökt som ledare i senaten - dte finns x antal andra som också vet det, Trump vet också åker han ut så kommer det dyka upp rättegångar på rättegångar så han har fullt upp sköta dem de närmsta åren!

Vad jag förstått utav senaste presskonferensen så ber de helt enkelt om folks tålamod. Det de har är indicier och vissa vittnesmål, det de vill ha nu är en utredning/ar som KANSKE kommer att resultera i bättre bevis så att säga. Vi får väl se om de hittar något konkret som kan hålla i domstol.

Guilliani sade det själv att i dagsläget har de ett starkt "circumstancial case". Enligt dem då.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-10 kl. 10:34.
2020-11-10, 10:26
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Såklart. Lite källkritik hade dock kunnat motverka denna falska insikt:

https://mediabiasfactcheck.com/the-gateway-pundit/
Vet du ens vem som driver den där sidan? Han som äger den har bara en examen i "communications" och beskrivs vara ett amatörmässigt försök till en fact checking sida, på Wikipedia.
2020-11-10, 10:28
Medlem
Jag är en hardcore Trump supporter. Jag tycker att han är den bästa ledaren västvärlden någonsin har haft. Men jag är långt ifrån säker på att det har förekommit valfusk. Det kan helt enkelt vara som så att 5% av de konservativa röstade rött till senaten och huset, men inte på Trump för att de inte gillar hans personlighet. De 5% kan ha avgjort valet.

Det jag tycker är väldigt konstigt är hur så många helt kan utesluta valfusk när det handlar om en president som är extremt hatad av hela makteliten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
Joe Biden kampanjen har nu startat en helt ny myndighet - "Office of the President elect" och leker president, trots att det inte finns nån President elect. Ser väldigt officiellt ut indeed.

https://www.youtube.com/watch?v=Eu2M8_0zvCE
Totalt olagligt att utan starta en myndighet utan någon som helst parlamentarisk uppbackning. Som om Afs i Sverige skulle starta en återvandringsmyndighet.
men det skiter väl media och resten av etablissemanget i. Regler gäller bara när det passar.
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Vet inte om du missa att valet var mellan Bidén som är Demokrat och Trump som är Republikan. Sen kan du väl kanske gå ut ett tag och ta dig en funderare om vilka det möjligen kan vara vi menar.
Så alla demokrater var en del i röstfuskandet? En sisådär 76 miljoner amerikaner? Jösses, denna konspiration var större än jag trodde.

Naturligtvis måste man gemensamt komma fram till en process för hur det ska gå till, med stöd av jurister och med full insyn från gärna internationella valobservatörer eller andra oberoende granskare.
2020-11-10, 10:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunoDjungel
Vem hade väntat sig att demokratiska stater skulle acceptera utredningar som skulle kunna visa att de har vunnit genom fusk? Det är som när polisen utreder sig själv och tycker det är helt rimligt att man tömmer två magasin i ryggen en downey, eller när SVT utreder sig själva.
Var är bevisen då och nu menar jag inte twitter och youtube sidor som är länkade till Trump fanatismen, Har du sett ngr eller jag kollar varje dag men hittar inget GRAVERANDE bevis mer än konspirationsteorier utöver det noll nada zero bevis!

När du kan plocka fram GRAVERANDE bevis utan länka till Youtube eller Twitter samt andra Trump vänliga sidor då ska jag se på det men inte före det, Finns det inga GRAVERANDE bevis så faller teorin med ett magplask så är det bara och så kommer det alltid vara inom rättssystemet!
2020-11-10, 10:31
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Såklart. Lite källkritik hade dock kunnat motverka denna falska insikt:

https://mediabiasfactcheck.com/the-gateway-pundit/

Tack, grymt vad du kan, grattis.
Kan du ge mig en neutral källa som rapporterade om den andra 'glitchen' som blev korrigerad på 6000 röster?
2020-11-10, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Var är bevisen då och nu menar jag inte twitter och youtube sidor som är länkade till Trump fanatismen, Har du sett ngr eller jag kollar varje dag men hittar inget GRAVERANDE bevis mer än konspirationsteorier utöver det noll nada zero bevis!

När du kan plocka fram GRAVERANDE bevis utan länka till Youtube eller Twitter samt andra Trump vänliga sidor då ska jag se på det men inte före det, Finns det inga GRAVERANDE bevis så faller teorin med ett magplask så är det bara och så kommer det alltid vara inom rättssystemet!
Men herrejösses, som sagt: den federala utredningen öppnades för 12 timmar sen. Vilket mord löses på 12 timmar? Vad är ni vänstermuppar så jävla oroliga för? Demokraterna vann ju utan fusk, så det är ju bara bra att det utreds, så att vi vet hur ärligt de vann.
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Totalt olagligt att utan starta en myndighet utan någon som helst parlamentarisk uppbackning. Som om Afs i Sverige skulle starta en återvandringsmyndighet.
men det skiter väl media och resten av etablissemanget i. Regler gäller bara när det passar.

De har givetvis inte startat nån myndighet utan bara gjort fin skylt så Biden kan se viktigt och 'presidental' ut.
De är ren propaganda, korthuset faller dock snart.
Medlem
Några kända högerprofiler uttalar sig om valfusk I USA

https://youtu.be/mpOnt1cByT4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in