2020-11-10, 06:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
https://cnn.com/cnn/2020/11/09/politics/william-barr-voting-irregularities/index.html

Toppåklagare på justitiedepartementet avgår i protest nu mot Barr. Nixter och ni andra stollar sa ju att det skulle vända nu, vad hände?

Inte för att vara sådan, men det är en död länk
2020-11-10, 06:44
Medlem
I-van-Toers avatar
Hela Tucker Carlson från idag. Min tidigare länk saknade ca 15 minuter i slutet. Såg ni den så kolla från 23:15 minuter och till slutet.

Tucker Carlson Tonight 11/09/20 FULL | Tucker Carlson Nov 09, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=6jt9HLgHlwY
2020-11-10, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inte för att vara sådan, men det är en död länk
Åtgärdat nu
2020-11-10, 06:46
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tror du att det har kommit in massvis med illegala röster?
Jag skulle bli extremt förvånad om det visar sig att det inte har gjort det. Det är för många konstigheter och statistiska avvikelser för att kunna tro att nåt annat har hänt.
Dessutom har ju en massa tunga namn sällat sig till skaran som skriker valfusk så jag anser att det är mer sannolikt att jag har rätt än att jag inte har det.
2020-11-10, 06:50
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Oj... Nu börjar det brännas.

"Mathematics is how God reveals truth. It’s a skill you need to get 4 degrees at MIT. My team has uncovered - without equivocation - a clear & undeniable pattern in Michigan.

We will be presenting the data shortly for everyone to see & judge for themselves -
@realDonaldTrump"

Dr.SHIVA Ayyadurai på Twitter.
https://mobile.twitter.com/va_shiva/status/1325959071401390080

Ayyadurai är en person som påstår att han uppfann e-post, påstår att Covid-19 är syntetiskt tillverkat och patenterat, försökt förklara hur man genom matematik kan ta reda på om genetiskt modifierad mat är hälsosam eller inte (med andra ord så anser han att matematik kan besvara fler frågor inom det biologiska än vad biologer kan).

Så jag skulle vara lite försiktig med att ta vad han säger som ren sanning, speciellt då han påstår att teoretisk matematik aldrig kan ha fel ovanpå att den kan besvara saker från andra fällt
2020-11-10, 06:51
Medlem
Haddock93s avatar
Nu har även Barr påbörjat en undersökning pga ”substantial evidence”

Hoppas ni har popcornen redo för the greatest counterattack!
2020-11-10, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Oj... Nu börjar det brännas.

"Mathematics is how God reveals truth. It’s a skill you need to get 4 degrees at MIT. My team has uncovered - without equivocation - a clear & undeniable pattern in Michigan.

We will be presenting the data shortly for everyone to see & judge for themselves -
@realDonaldTrump"

Dr.SHIVA Ayyadurai på Twitter.
https://mobile.twitter.com/va_shiva/status/1325959071401390080

Matematik och statistik räcker för att helt utan tvekan visa att valet inte gått rätt till. Nästa steg är att visa var och hur. Skulle vara sorgligt om de inte lyckas med det när det är 100% klart att siffrorna inte stämmer.
2020-11-10, 07:03
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Matematik och statistik räcker för att helt utan tvekan visa att valet inte gått rätt till. Nästa steg är att visa var och hur. Skulle vara sorgligt om de inte lyckas med det när det är 100% klart att siffrorna inte stämmer.

Expressen fortsätter efterapa CNN och låtsas vara domare istället för att rapportera båda sidor.

Aftonbladet har släppt igenom ovanligt mycket sanning senaste dagarna.

Är det dödsstöten för MSM vi kommer att se om Trumpen mot förmodan lyckas vända detta?
2020-11-10, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Expressen fortsätter efterapa CNN och låtsas vara domare istället för att rapportera båda sidor.

Aftonbladet har släppt igenom ovanligt mycket sanning senaste dagarna.

Är det dödsstöten för MSM vi kommer att se om Trumpen mot förmodan lyckas vända detta?

Det får vi hoppas. Jag ser fram emot en likblek Rolf Porseryd, gråtandes.
2020-11-10, 07:07
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93

https://www.realclearpolitics.com/

Biden nu nere på 259 elektorer. Ingen kan kalla honom President elect längre det står klart.
2020-11-10, 07:09
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Det får vi hoppas. Jag ser fram emot en likblek Rolf Porseryd, gråtandes.

Haha ja den vore skön. Många är de som skott sig på lögnerna mot folket.
2020-11-10, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93

Är det därför justitiedepartementets toppåklagare avgår i protest? Låter ju inte särskilt starkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in