2020-11-10, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det troligaste är väl att Trump fått in fuskröster i stor omfattning?

Det är ju den enda vettiga förklaringen till att alla opinionsundersökningar visade att Biden var på väg mot en solklar seger och så plötsligt på valdagen fick Trump väldigt många röster.

Nu vill Trump att fokus ska ligga på fusk från Demokraternas sida när det i själva verket är Trump som är den stora fuskaren i detta val. På så vis vill Trump undvika att hans enorma fusk uppmärksammas.

Nja alltså om republikanerna hade hållit på med storfusk hade de nog inte velat ha omräkning och grundlig kontroll. Å andra sidan blir det såvitt jag vet ingen omräkning i de stater som Trump vunnit. Rätta mig gärna om jag har fel, går inte att hålla koll på allt som händer.

-----------------------

Undrar hur röstningen och valdeltagandet hade sett ut utan Covid-19 och alla poströsterna. Tyvärr får man aldrig veta det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-10 kl. 05:56.
2020-11-10, 05:53
Medlem
tinybitss avatar
Gateway Pundit slår på stort..

BREAKING EXCLUSIVE: System ‘Glitch’ Also Uncovered In Wisconsin – Reversal of Swapped Votes Removes Lead from Joe Biden

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/breaking-exclusive-system-glitch-also-uncovered-wisconsin-reversal-19032-votes-removes-lead-joe-bide n/

Inte officiellt ännu alltså utan de tror det kommer ske.
2020-11-10, 05:54
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nja alltså om republikanerna hade hållit på med storfusk hade de nog inte velat ha omräkning och grundlig kontroll. Å andra sidan blir det såvitt jag vet ingen omräkning i de stater som Trump vunnit. Rätta mig gärna om jag har fel, går inte att hålla koll på allt som händer.
Man måste ha följt med i den här tråden sedan valnatten för att förstå exakt hur denna snöboll vuxit sig så enorm som den är just nu.

Allt kommer att klarna under de närmsta veckorna eller månaderna. Eftereffekterna kommer antagligen att pågå i årtionden eller ännu längre.

Ett ord. Historiskt.
2020-11-10, 05:59
Medlem
Här är en 15 min lång intervju med Giuliani på Steven Crowders show där han förklarar exakt vad det hela fusket handlar om i Pennsylvania:

https://www.youtube.com/watch?v=MxbpjjiGvUE&feature=emb_logo

Han påstår i alla fall att de har bevis på att det inte fanns med några republikanska observatörer när det började stiga med Biden-röster.

Han är säker på att det hela kommer avgöras i Supreme Court.
2020-11-10, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Man måste ha följt med i den här tråden sedan valnatten för att förstå exakt hur denna snöboll vuxit sig så enorm som den är just nu.

Allt kommer att klarna under de närmsta veckorna eller månaderna. Eftereffekterna kommer antagligen att pågå i årtionden eller ännu längre.

Ett ord. Historiskt.

Har någon följt dessa trådar 24/7? Man behöver sova och göra andra saker också. hehe Klart man missar en del såvida man inte är helt manisk med att läsa och ta fram länkar. Men det är spännande iaf med dessa valfuskspekulationer, hade från början inget intresse av att följa valet.

Jag menar själv har man läst en hel del här ändå, fast vissa saker tar jag med en nypa salt då det är indicier och spekulationer än så länge. Man undrar ju om det finns någon spårbar vattenmärkning på postsedlarna eller ej, kanske var det en bluff från republikanernas sida för att göra demokraterna nervösa.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-10 kl. 06:26.
2020-11-10, 06:07
Medlem
storm72s avatar
ang alla säckar med poströster som sägs vara slängda över allt. Hur vet man att de är Trumpröster som ligger i säckarna? Är det inte förslutna brev, eller någon har öppnat alla sedan slängt några ?
2020-11-10, 06:13
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Gateway Pundit slår på stort..

BREAKING EXCLUSIVE: System ‘Glitch’ Also Uncovered In Wisconsin – Reversal of Swapped Votes Removes Lead from Joe Biden

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/breaking-exclusive-system-glitch-also-uncovered-wisconsin-reversal-19032-votes-removes-lead-joe-bide n/

Inte officiellt ännu alltså utan de tror det kommer ske.

Tar Trump North Carolina och Georgia (efter omräkning) och Pennsylvania och Wisconsin i domstol eller på delstatsnivå så är det klart. Michigan, Arizona och Nevada blir då irrelevanta. Fast jag skulle vilja se Trump slå in lite spikar där också. Jämfört med i morse så har plötsligt Trump en massa outs. Lite som att få in en Flush på rivern i Hold 'em.
2020-11-10, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hävdar inte du att det finns handfasta bevis? Berätta om dem då?

Jag vet inte vad ett handfast bevis är, det är därför jag frågar dig! Jag blir uppriktigt glad om du upplyser oss.
2020-11-10, 06:26
Medlem
tinybitss avatar
Oj... Nu börjar det brännas.

"Mathematics is how God reveals truth. It’s a skill you need to get 4 degrees at MIT. My team has uncovered - without equivocation - a clear & undeniable pattern in Michigan.

We will be presenting the data shortly for everyone to see & judge for themselves -
@realDonaldTrump"

Dr.SHIVA Ayyadurai på Twitter.
https://mobile.twitter.com/va_shiva/status/1325959071401390080
2020-11-10, 06:33
Medlem
"Jag heter Brian McCafferty och är en registrerad demokrat från Philadelpiha. Idag är jag på Philadelphias konventioncenter. Mitt jobb är att övervaka de som räknar röstsedlarna. Det pågår en omfattande korruption här. De tillåter inte att vi kommer närmare än 30 till 100 feet för att övervaka rösträknandet. Det pågår en kupp mot USA:s president och jag vill uppmärksamma Philadelphias borgmästare James Kenney och Attorney General Josh Shapiro som tweetade att det är omöjligt att Donald Trump kan bli återvald. Det som sker mitt framför mina ögon är helt otroligt. Det här har ingenting med Joe Biden eller Donald Trump att göra, det här handlar om vår demokrati. Och jag lovar er, vi har korruption på högsta nivå i Philadelphia".

https://jmm.nu/valfusket-i-usa-valet-2020/
2020-11-10, 06:36
Medlem
https://amp.cnn.com/cnn/2020/11/09/politics/william-barr-voting-irregularities/index.html

Toppåklagare på justitiedepartementet avgår i protest nu mot Barr. Nixter och ni andra stollar sa ju att det skulle vända nu, vad hände?
Senast redigerad av joxmoose 2020-11-10 kl. 06:45.
2020-11-10, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Instämmer till fullo! Detta kommer sluta i ren eufori.

Hur kommer det sig att en klarvaken människa som dig skriver så sällan på Flashback? Du har inte hittills inte sagt särskilt många inlägg om varken valresultatet eller fusket.

Trevligt att höra av människor som har koll men inte är djupt inne i Flashback-bubblan.

Please do tell more!!
Vad har han för plan? Kommer han att lyckas och vända på detta? Då man kan se klart och tydligt att saker och ting inte har gått rätt till.

Var det hela planerat av Trump?
Hur hårt var han förberedd på detta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in