2020-11-10, 04:39
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Jag hoppas verkligen innerligt på detta! Det nalkas jul, och dom behöver få fram detta på ett fint och samlat sätt, många klipp borde också gås igenom, allt detta med brända ballots och bortkastade ballots, samt döda som registrerats in. Helt ärligt borde man straffa folk som gör fejk klipp om brända röster osv oavsett. Man borde inte få provocera folk så.

Nevada är ju årets skämt på riktigt. Helst borde man göra omröstning i dessa delstater, jag ställde nämligen en fråga som jag själv fruktar i tråden tidigare > (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd

Omräkning eller omval, jag föredrar omval tack i dessa delstater tack, speciellt om det blir nej svar på min fråga.

Vi får helt enkelt hålla oss till tåls och ta en dag i taget och se vad som händer. Mike Pence verkar dock ta det med ro och har åkt på semester till Florida. Idag sa han följande. "It ain’t over til it’s over...and this AIN’T over!". Det är juristerna som tagit över i kulisserna nu och de kommer aldrig röja något till MSM innan de själva vill att det ska komma ut så att folk blir uppdaterade. Det är nu man verkligen förstår varför Putin m fl inte gratulerat Biden.

Här är ett fungerande YT-klipp av Bevin vs Beshear från guvernörsvalet i Kentucky 2019. Ladda ner innan det plockas bort. Mina streamable länkar från Pennsylvania 2020 borde fungera. Kolla tidigare inlägg.
https://www.youtube.com/watch?v=dDU1kc3iK80

Edit. Än så länge ett fungerande Pennsylvania 2020-klipp på YT.

Hammer & Scorecard - Live Video Footage - 19,958 Vote Flip
https://www.youtube.com/watch?v=9dZa0U52nPs
Senast redigerad av I-van-Toer 2020-11-10 kl. 05:01.
2020-11-10, 04:40
Medlem
dANiis avatar
Lär se dominoeffekt snart, undra när Biden "concede".
2020-11-10, 04:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Vi har ju tonvis med bevis och mer kommer. Vad är det du inte förstår?

Ni har saker som folk på internet påstår, Trumps advokater har dock inte kunnat presentera ett enda skit
2020-11-10, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är ganska enkelt att förklara, det har presenterats noll (0) antal bevis kring större valfusk, man har inte ens presenterat svaga eller dåliga bevis utan det är bara anklagelser rakt av.

Fox har insett att om de skulle fortsätta köra på Trumps linje så är de körda, speciellt om absolut inget presenteras

Om du enbart läser MSM så förklarar detta saken. Vita Huset hade presskonferens om valfusket där media klippte förbindelsen direkt efter att Trump började nämna specifikt vad som var riggat.
2020-11-10, 04:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Om du enbart läser MSM så förklarar detta saken. Vita Huset hade presskonferens om valfusket där media klippte förbindelsen direkt efter att Trump började nämna specifikt vad som var riggat.

Presskonferensen som var för cirka 4 timmar sedan var bara fylld med påståenden kring saker som redan har motbevisats, Fox "news" själva avbröt för att det presenterades noll bevis kring vad man påstår
2020-11-10, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Presskonferensen som var för cirka 4 timmar sedan var bara fylld med påståenden kring saker som redan har motbevisats, Fox "news" själva avbröt för att det presenterades noll bevis kring vad man påstår

Det pågår fortfarande en utredning om saken. Polisen redovisar inte heller detaljer innan förundersökningen är klar.
2020-11-10, 04:59
Medlem
Är det inte lite fascinerande ändå att alla dessa "software-glitchar" går i Bidens favör?

Ännu en hittad nu som korrekterats. Och dessa glichar har ju bekräftats även från vänsterhåll som medger att det bara vara något mindre fel och som senare blev rätt.

19,032 röster för Biden i Wisconsin korrekteras nu.
https://twitter.com/gatewaypundit/status/1326004534200717312?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1326006988057219073%7Ctwgr% 5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fif rame%2F2%2Ftwitter.min.html1326006988057219073

Även alla som bara dyker upp här i tråden för att få skriva "Det finns inga bevis!!1" tycker man väl borde ha reflekterat över hur det kan komma sig att alla "glitchar" vi sett nu har gått till Bidens favör? Slump?

Om någon här kan hitta en enda som uppdagats och gick i Trumps favör så får ni gärna posta det för jag har då inte sett en enda. Vilket otroligt sammanträffande.
2020-11-10, 05:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Är det inte lite fascinerande ändå att alla dessa "software-glitchar" går i Bidens favör?

Ännu en hittad nu som korrekterats. Och dessa glichar har ju bekräftats även från vänsterhåll som medger att det bara vara något mindre fel och som senare blev rätt.

https://twitter.com/gatewaypundit/status/1326004534200717312?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1326006988057219073%7Ctwgr% 5Eshare_3&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fif rame%2F2%2Ftwitter.min.html1326006988057219073

Även alla som bara dyker upp här i tråden för att få skriva "Det finns inga bevis!!1" tycker man väl borde ha reflekterat över hur det kan komma sig att alla "glitchar" vi sett nu har gått till Bidens favör? Slump?

Om någon här kan hitta en enda som uppdagats och gick i Trumps favör så får ni gärna posta det för jag har då inte sett en enda. Vilket otroligt sammanträffande.

Fast det gör de inte, det har redan presenterats hur 3000 röster hade av misstag gått till Trump i Georgia.

Men ja det visar sig hur det går, men oavsett hur det går så vet vi nog alla att en hel del av de som skriker här inne om valfusk inte kommer att sluta skrika om det om inget händer innan den 13:e December 2020.
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-11-10 kl. 05:07.
2020-11-10, 05:07
Medlem
Surtrutens avatar
Det troligaste är väl att Trump fått in fuskröster i stor omfattning?

Det är ju den enda vettiga förklaringen till att alla opinionsundersökningar visade att Biden var på väg mot en solklar seger och så plötsligt på valdagen fick Trump väldigt många röster.

Nu vill Trump att fokus ska ligga på fusk från Demokraternas sida när det i själva verket är Trump som är den stora fuskaren i detta val. På så vis vill Trump undvika att hans enorma fusk uppmärksammas.
2020-11-10, 05:08
Medlem
darksecrets avatar
Äntligen är det dags för overtime. Vi som har vetat om hela situationen vet vad som skall komma. Alla ni som är helt bakom flötet kommer få ett stort uppvaknande. Detta är så mycket mer än bara ett presidentval.

Det finns vissa här som är riktigt vakna, men även många som är så sjukt verklighetfrånvända från sanningen att det är skrämmande.

En förvarning till alla er som är lite trötta i skallen. Trump har lurat in träsket i fällan.

Spännande tider väntas
2020-11-10, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Det troligaste är väl att Trump fått in fuskröster i stor omfattning?

Det är ju den enda vettiga förklaringen till att alla opinionsundersökningar visade att Biden var på väg mot en solklar seger och så plötsligt på valdagen fick Trump väldigt många röster.

Nu vill Trump att fokus ska ligga på fusk från Demokraternas sida när det i själva verket är Trump som är den stora fuskaren i detta val. På så vis vill Trump undvika att hans enorma fusk uppmärksammas.

Brukar det inte vara så i Sverige med SD också? Att opinionsundersökningar visar ett lägre resultat än det som sedan blir? Tror att det var lite samma här.

Många svarta är säkerligen djävligt trötta på BLM, våld, kaos och identitetspolitik. Men att de liksom många här som röstar på SD måste inför vänner låtsas vara vänster men sedan la en röst på Trump. Inte för att de gillar Trump utan för att de är rädda att kaoset och identitetspolitiken bara blir värre med Biden. Det minst dåliga.
2020-11-10, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb

Det verkar inte vara bekräftat än. Men är väl goda nyheter om det visar sig stämma, eller dåliga beroende på hur man ser det.

Själv var jag mer säker på att omfattande valfusk förra veckan än vad jag är nu. Så jäkla svårt att veta egentligen, det finns mest indicier så länge. Circumstancial case som amerikanerna kallar det. Eventuella kameror kommer väl gås igenom, hoppas man får lite mer klarhet med hjälp av dem. En sak vet jag iaf, och det är att det inte går att lita på MSM.

Jo det fanns 1 tekniskt fel som jag känner till iaf som var till Trumps fördel.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-10 kl. 05:39.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in