Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Det hölls tre guvernörsval 2019, Kentucky, Mississippi och Louisiana. Demokraterna gjorde ett test av systemet, mujkvarorna och valfusket i Kentucky och fick Beshear vald med drygt 5,000 röster av drygt 1,4 miljoner röster. Misstaget man gjorde var just att testa systemet och mjukvarorna ett år innan presidentvalet. Sen åkte man dit live i TV och Trumps administration fick reda på det. Så Trump har haft ca ett år på sig att förbereda sig för vad som nu hänt i Pennsylvania och säkerligen i många andra stater också.
Rättvisan kommer att komma fram. Det här är USA och inte Sverige.
Jag hoppas verkligen innerligt på detta! Det nalkas jul, och dom behöver få fram detta på ett fint och samlat sätt, många klipp borde också gås igenom, allt detta med brända ballots och bortkastade ballots, samt döda som registrerats in. Helt ärligt borde man straffa folk som gör fejk klipp om brända röster osv oavsett. Man borde inte få provocera folk så.
Nevada är ju årets skämt på riktigt. Helst borde man göra omröstning i dessa delstater, jag ställde nämligen en fråga som jag själv fruktar i tråden tidigare >
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Bevistråd
Omräkning eller omval, jag föredrar omval tack i dessa delstater tack, speciellt om det blir nej svar på min fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snullerux
Väldigt roligt att se vad som händer när allting uppdagas där alla kan se att valet var riggat.
MSM betyder "Mainstream Media".
https://sv.wikipedia.org/wiki/Mainstream_media
Ahhh, hur kunde jag glömma det! tack !
Citat:
Ursprungligen postat av
trevliggrabb
MSM = Mainstream media
Problemet är här är väl att media-narrativet om Biden som säker vinnare kommer inte ändras om Pennsylvania flippas till Trump, utan Arizona måste nog stå kvar som osäkert men det verkar bara var nån dags räkning kvar och Trump ser inte ut att ta hem det.
Medierna tror att de ska få andas ut, det märks så sjukt glasklart, solklart, skrivet i sten, där röken fortfarande går upp, hur mycket alla vill få bort honom. De föredrar en annan republikansk president än just Trump, då förstår man att någonting är fel.