Citat:
Ursprungligen postat av
LBeria
Om det systematiskt fuskats eller inte vet väl ingen ännu. Bara att avvakta och se vad som kommer.
Jag tror att många som till hundra procent avfärdar systematiskt valfusk gör så för att det rör ett val i ett västerländskt land. Vi är vana att tänka oss någon slags självklar hederlighet utan att ens reflektera. Men så sent som i senaste presidentvalet i Österrike fick man rösta om, då uppenbara brister alternativt medvetet valfusk avslöjades. Det står nog inte alltid rätt till även i demokratiska länder.
Vi får väl se dag för dag.
Jag trodde själv först att fusksnacket var nonsens, men när det plötsligt var så jättejättebråttom att Trump skulle pressas att ge upp, redan innan det räknats färdigt, började det allt lukta lite illa. Eller mycket.
Ja, det är samma för mig där. Jag hade accepterat Biden och inte tänkt ett dugg på det. Men när jag märkte att det skyndades så in i helvete att få det att verka som Trump förlorat så blev även jag misstänksam. Vilken jävla miss av MSM att göra på det sättet. Nu gjorde de ju hela världen misstänksamma.
Om de istället hade varit mer balanserade mellan Trump och Biden i sin framställning och mer försiktiga med att proklamera för världen att Biden minsann var President Elect redan första dygnen, jag då kanske de hade lyckats.
Nu kommer tyvärr ingen någonsin mera att lita på MSM. Trovärdigheten är i botten även för Demokratpartiets medlemmar som tycker det var jävligt dåligt skött av MSM att göra alla misstänksamma.