2020-11-09, 20:31
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://thedonald.win/p/11Q8Efe5hd/redpill-incoming--vote-switching/c/

Den här bilden var väldigt intressant, någon som kan förklara?

Finns fler exempel på samma sak, den jag såg var 250 röster som flyttades från ena till andra.
Man undrar hur bra spårning man har på justering av röstervolymer i systemet, kan man se exakt vem som justerade och undersöka varför.
2020-11-09, 20:33
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Konstig fråga. Demokraterna har massivt stöd från de största företagen och massvis med miljardärer. Har du helt missat detta?

Gör detta inlägg igen eftersom du inte svarat:

Eftersom du inte behagar svara:

https://www.debt.org/faqs/americans-...s-republicans/
Financially, Republicans fare better than either Democrats or Independents, and tend to identify themselves as such. Republican candidates gain a significantly higher percentage of votes from individuals with incomes over $50,000 per year, and the advantage increases along with the income level, to a height of 63 percent of individuals earning $200,000 or more a year supporting Republicans. This level is the direct inverse of individuals earning less than $15,000 a year, who support Democrats at 63 percent and Republicans at only 36 percent.

https://www.forbes.com/sites/katiasa...h=1b04b2e63e83
The politics of other billion-dollar families aren’t as well known. Of the 50 richest families, 28 mainly donate to Republicans and only seven contribute mainly to Democrats. Not all families stay on the same side of the political spectrum — 15 support candidates from both parties.

Jag förstår att du drömmer om republikanerna som ett arbetarparti, men det är det inte... Sorry
Medlem
Georgias republikanska LT Governor idag:

“We’ve not had any sort of credible incidents raised to our level yet, and so we’ll continue ... to make sure every legal ballot is counted is there, but at this point we’ve not seen any sort of credible examples," he said.

Men han är väl också en demokratisk deepstatemole antar jag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Orka med denna tråden. Jag har i timmar försökt få reda på om det finns valfusk bevisat, men alla håller bara på och kastar pajer på varandra. Trumpsupportrar säger att Trump kommer att vinna, trots att inget tyder på det. Trumphatare säger att det absolut inte under några som helst omständigheter kan ha förekommit valfusk mot den mest hatade politikern (av eliten) i amerikansk historia. Hur de kan veta det är jag väldigt nyfiken på.

Hur som helst, orka med detta. Jag misstänker valfusk, men tror faktiskt inte att det kommer att kunna bevisas. Det handlar om över 100 miljoner röster. Det är riktigt svårt att bevisa att en del av dem är ogiltiga.

Detta valet kommer troligtvis avgöras av USA´s högsta domstol. Fram tills dess är alla påstående om att senile Biden är USA´s nya president bara drömmar från fejknews CNN och andra Trumphatare,
2020-11-09, 20:34
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
För summering: av de stämningar som Trump teamet gjort efter valet har 10 beslutats om och av dessa har det vunnit... inte en enda. Förklara för mig Trumpers varför ni tror dessa inkompetenta stollar kommer kunna vinna ett case i domstol?
https://twitter.com/marceelias/status/1325482070110572546?s=19

Ja dom är så usla så de inte ens kan lämna in en korrekt ansökan... tafflar sig hela tiden... sullar.... vilka oduglingar... och för det priset dessutom... de bästa advokaterna... kan inte ens fixa en stämning...

Gick det upp ett ljus nu? Aldrig hört talas om en skenmanöver?

Ja kolla på röda skynket du, skratta dig torr i halsen... Tills det är försent.
2020-11-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Men alltså vad fan

En random tant på YouTube?

Är alla bevis så här övertygande är Trump så gott som omvald

Nej, det finns mycket bättre vittnen, de kanske till och med kan betecknas som stjärnvittnen. En sexdömd man från NJ, med stora underhållsskulder till 3 barn, >70 tUSD, var med på Giulianis presskonferens som medborgare i Philadelphia och valobservatör och vittnade om att de inte fick observera ordentligt.

Okej, han kan ha flyttat till Philadelphia så häng inte upp er på detaljen med NJ. Han har ställt upp som kandidat i många val i NJ totalt utan framgång. Sexbrottet? Ah, han blottade sig och onanerade framför två småflickor vilket gav honom ett par år i finkan. Han tycker inte det betyder något då han ansåg sig vara en politisk aktivist på den tiden ...

Kan man bevisa misstänkt valfusk så ska det så klart utredas, men med tanke på hur det republikanska legala teamet har uppträtt hittills så tror jag inte att syftet är att vinna i någon domstol utan att så tvivel om valfusk hos Trumps trognaste anhängare och därigenom dels få dem att bidra med pengar och dels att ytterligare spä på myten om att Trump slåss mot ”eliten”. Följer man den här tråden så verkar de i varje fall lyckats med det andra delsyftet.
2020-11-09, 20:35
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu

“We’ve not had any sort of credible incidents raised to our level yet, and so we’ll continue ... to make sure every legal ballot is counted is there, but at this point we’ve not seen any sort of credible examples," he said.

Känner inte igen honom men bara så du vet så finns det republikaner som vill ha bort Trump med. RINOS brukar man kalla dom där borta i väst.

Sen kan jag inte uttala mig om just honom.
2020-11-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Ja dom är så usla så de inte ens kan lämna in en korrekt ansökan... tafflar sig hela tiden... sullar.... vilka oduglingar... och för det priset dessutom... de bästa advokaterna... kan inte ens fixa en stämning...

Gick det upp ett ljus nu? Aldrig hört talas om en skenmanöver?

Ja kolla på röda skynket du, skratta dig torr i halsen... Tills det är försent.

Ja, han kan ju inte få tag på jurister längre efter sin långa bakgrund av att scamma sina egna jurister på betalningen, därför han bara har bottenskrapet kvar.
2020-11-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu

Har denna korrupte republikan varit på plats i någon vallokal? Nej, alla republikaner kan man inte lita på, typ som lita på Fredrik Reinfeldt, Trump har många interna fiender. Vissa republikaner är så falska och köpta av Soros och Aipac att de kan starta krig för ingenting.
2020-11-09, 20:39
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Georgias vice-Guvernör som är REPUBLIKAN säger att det finns inga bevis alls på att röstfusk har skett.
https://twitter.com/JohnBerman/status/1325795034638274563?s=19
Varför skulle en Republikan hjälpa Biden med röstfusk Trumpers?

Nu ska jag lära dig lite om politik, vad fan ska han säga när de har blitt tagen med byxorna nere, det enda han kan säga är just detta han sa, förstår du?
2020-11-09, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Känner inte igen honom men bara så du vet så finns det republikaner som vill ha bort Trump med. RINOS brukar man kalla dom där borta i väst.

Sen kan jag inte uttala mig om just honom.

Finns inte många RINOs (Republican In Name Only för dom som inte känner igen frasen, Demokratiska versionen är DINO) som sitter på höga poster i så historiskt röda stater. Det är en fras som oftast brukar användas mera om republikaner som sitter som t ex guvernör i en i övrigt demokratisk stat, någon som måste rösta relativt liberalt för att inte få kicken i nästa val.
2020-11-09, 20:40
Medlem
Inte många som skriver att inget fusk har ägt rum. De flesta verkar säga att det inte verkar finnas bevis på att det varit mer än normalt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in