Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Jag nöjer mig med att konstatera att det råder delade meningar om hur det förhåller sig med detta, men jag släpper frågan tills vidare för att slippa upprepa mig.
Trump sade att om alla legala röster räknats så hade han vunnit. Han har fått rätt många gånger om. I videon där denna rösträknare vittnar så pratar vi 100 000 plus röster som kan vara fejk, lämnades mitt i natten till röstlokalen och räknades på omöjlig tid. Observera att demokraterna och BLM styrde i denna vallokalen.
https://youtu.be/zUtTuekWb8Q
Jämförelsen mot ett val exempel i dagens Vitryssland eller Venezuela är slående. Tankarna går även till ett val i dåvarande Sovjetunionen.
För att översätta till ett val i Sverige 2022. Du anmäler dig till valobservatör i Rinkeby i Stockholm. I vallokalen har rösträknarna Fuck SD masker och ledaren för rösträkningen är aktiv Syndikalist.
När du ifrågasätter varför du inte kan se valförättarnas arbete på nära avstånd så omringas du av svartklädda vänsterpartister som hotfullt ber dig sluta. På natten så observerar du att tusentals röster lämnas av med lastbil. På en helt omöjlig tid så räknas dessa röster och de tillfaller SD´s motståndare, främst Vänsterpartiet.
Ingen sund människa skulle acceptera detta. I vänster-Sverige hade det dock fungerat. I USA har de dock en Högsta domstol som skall värna demokratin och författningen. Det ger stort hopp!