2020-11-09, 16:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Liknande glitch hittades i Georgia, det visade sig att Trump hade fått 3000 fler röster i ett county än vad han skulle ha fått.

Menar du att Trump fuskar pga det?

Dom får väl utreda och se om där finns något.
Märkligt vore det då Nansy pelosi's man är angagerad i företaget som tillverkar maskinerna som nu glitchar till höger och vänster, fast mest vänster.
2020-11-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Om fuskrösterna ökar mer än Trumps röster så är det ganska enkel matematik.

Så nu är vi uppe i snart 5 miljoner fuskröster?
2020-11-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Om jag läste rätt så har Sidney Powell varit ansvarig i över 500 federala mål (och säkert varit med i fler där hon inte varit direkt ansvarig). Så ja, de har expertis.
Stämmer bra det! Hon är en av de vassaste juristerna USA har för närvarande. Hon tar sig knappast an vilket skitmål som helst!

https://www.federalappeals.com/attorneys/sidney-powell

Hår står det ännu mee om henne:

https://www.insidernj.com/prez-legal-battles-loom-trump-v-biden-portends-echoes-1876

Sen kan jag tycka att det är ett fruktansvärt hyckleri när t.ex. Hillary sa att Biden borde vägra att erkänana sig besegrad om han förlorade valet, men nu när Trump gör samma sak så skriker hon om hur osportsligt det är. "Rules for thee but not for me" minsann!
Medlem
I 4 år har vänstern bölat om att ryska botar stal valet. Men när vi ifrågasätter ett val där en person utan någon entusiasm har fått flest röster någonsin, då är vi foliehattar. Jag har sagt det förr och säger det igen, vänstern har ingen självinsikt.
Bannlyst
Det förekommer valfusk i Sverige också.
Främst genom att vänsterpack gömmer lr kastar SD och AFS’s valsedlar.
Även dom som sitter och räknar rösterna fuskar nog undan en del röster, men återigen så handlar det om 0,00001% och avgör inga val.

Var är bevisen på att det förekommit fusk med 10.000-tals röster i minst 5 olika delstater där det varit jämt mellan Biden och Trump?
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Samtidigt försöker media måla upp en bild av att republikaner nu överger Trump.
Mitt romney tror jag är den enda som gratulerat Biden.
Värre är det bland Demokrater som nu börjar fightas sins emellan.
Vad tar dessa journalister för droger till morgonkaffet?
Japp. Och igår skrev CNN att Melania Trump bönar och ber Donald att erkänna sig besegrad. Något hon kort därefter dementerade.

Medierna ägnar sig åt psykologisk krigsföring.
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Så i dom delstaterna visste dom hur många röster Trump skulle få så dom kunde fuska in tillräckligt med röster på Biden lr har rösterna inkommit efter dom sett att Trump tog ledningen i dom delstaterna?

Ja, det är vad konspirationsteorin är. Trump tog ledningen, sen räknade DNC ut hur många röster de behövde för att Biden skulle vinna och producerade dem.

Det som man dock ignorerar är att prognosen om Red Mirage har varit därute för alla att beskåda i månader nu, man har hela tiden vetat att Trump skulle ta en trygg ledning efter några timmar och sedan skulle Biden hinna ikapp med poströsterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Så du tror att i alla dom sist räknade delstaterna har folk lyckats fuska in 10-40.000 röster till Bidens fördel?
Bästa vore väl om dom fuskat till sig Florida så hade Trump varit rökt redan från början.
Lägg ner det här nu, det kommer inte leda någonstans, för det finns bara bevis på enstaka fusk här och där..

Ja.

I Florida räknades poströsterna FÖRST, inte SIST. Därmed hade inte Demokraterna möjlighet att veta hur många fejkröster som behövdes där. Det var också varför de blev klar med räkningen snabbare än andra stater trots en större befolkning och fler röster att hantera. Go figure.
2020-11-09, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Fånigt inlägg. Ingen i Sverige kan sitta på "bevis". Bara amerikanska myndigheter med möjlighet till fullständig insyn i valet kan få fram bevis. Med ditt resonemang skulle i princip varenda tråd på flashback få läggas i konspirationsforumet.......Ser nu att även någon annan tråddeltagare för fram att ämnet bör flyttas till konspirationer. Ni vänsterfolk har verkligen OERHÖRT svårt för yttrandefrihet när det som yttras inte stämmer med era åsikter. Både roande och skrämmande.

Fox News, som i sin valbevakning varit hårda mot Trump, för även de fram via en professor de låter komma till tals att tillräckligt mycket konstigt finns för att en transparent utredning snarast bör göras av valet. Professorn resonerar som så många av oss andra i denna tråd: Utred snabbt så att valresultatet kan få legitimitet. Han anser också att det är i Bidens intresse att snarast stödja detta.

https://www.foxnews.com/politics/biden-should-support-push-for-transparency-in-vote-as-ultimate-presidential-act-turley

Jag kommer för min del hålla koll på hur Biden hanterar denna fråga. Är han inte för en snabb transparent utredning är hans tal om enighet tomma ord och han är inte att lita på. Denna inställning tror jag kommer delas av minst ca 70 miljoner amerikaner som röstat på Trump.
Vad gäller motståndet mot yttrandefrihet så har du fel. Jag invänder mot att den här tråden ligger i politik utrikes. Du understryker det själv genom att påpeka att vi i Sverige inte kan ha några bevis och den här tråden är framför allt svensk. Jag hoppas att du inte anser att yttrandefrihet begränsas genom att en diskussion hamnar i rätt delforum.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Ja.

I Florida räknades poströsterna FÖRST, inte SIST. Därmed hade inte Demokraterna möjlighet att veta hur många fejkröster som behövdes där. Det var också varför de blev klar med räkningen snabbare än andra stater trots en större befolkning och fler röster att hantera. Go figure.

Ok, men hur gjorde dom det utan att det upptäcktes?
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vi var ju ganska inne på det där med tikkun olam ett tag i mediakrigstråden. Det verkar absolut vara något sådant i görningen. Vi ser att Lügenpresse anlägger något slags eskatologiskt perspektiv på valet, med Biden i en sorts frälsarroll. Den vill så gärna att vi ska tro att deras moral är universell. Nu ska världen läka. Time to heal. Humbug.

Ja, det är humbug, utan tvekan. Men tror du de gör det utifrån goda intentioner eller vill de bara ha makt och kontroll? Dvs har de folkets väl i sikte, eller vice versa?

För mig avgörs min attityd till medieeliten mycket av om deras intentioner är goda eller inte. Men oavsett så är deras agenda skadlig naturligtvis, varje sig de har goda syften eller inte.
Senast redigerad av TupolevTu-144 2020-11-09 kl. 16:34.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Ok källa på det?

Sen är det ju elektorerna som avgör i slutändan. 2016 hade Hillary fler röster med Trump vann ändå tack vare elektorerna.

Totala röstantalet mellan kandidaterna spelar ingen/liten roll. Allt handlar om electorsrösterna. Nu förefaller det ha fuskats i de 6 swingstates. Oväntat, va?

Vad gäller Trumps ökning så kan du googla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in