2020-11-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Exakt. Och då är det aningen, ska vi säga, bekymmersamt att politiker och journalister, opinionsbildarna och stora trutar världen över hakar på det mediala narrativet utan att blinka. Eller, det är komprometterande. Biden måste vinna till varje pris, kosta vad det kosta vill. Och alla ska förmås tro att han redan gjort det.

Nåja. Affären med de sent inkomna poströsterna samt strulet med valobservatörer i Pennsylvania ska väl upp i Supreme Court igen, som jag förstått det. Omval i Penn state, here we come!

De sent inkomna poströsterna räknades inte i Pennsylvania. De är undanlagda. Det begicks ett fel med 3.000 röster i Algeheny County (Pittsburg) och dessa kommer helt legitimt kastas ut om domstolarna bestämmer att inga sent ankomna poströster ska räknas in. DESSA 3.000 RÖSTER FÖRÄNDRAR INTE VALUTGÅNGEN. Övriga sent ankomna poströster i delstaten har inte räknats. Kuckeliku.

Stämningen med valobservatörer i Philadelphia kastades ut direkt av domaren när han fick svaret på frågan om Trumps hade representanter på plats i Philadelphia och advokat svarade jakande. Det är två jag upprepar 2 st valobservatörer som byttes ut för att de bröt mot delstatens munskyddslag vid valet. Den ena hade en använde hockeymask som skrämde röstarna, den andra hade tagit en halloweenmask. Dess 2 st ersattes inom 15 min. ENDAST SNÖFLINGOR TROR PÅ DETTA.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy
ja eller som hon den där statistikern sa .. att valdeltagandet skulle öka från 66% till 90 va 1 chans på 52 miljoner..

Det är när man ser att man förlorat Florida ( poströster får räknas INNAN valdagen) och man ligger under stort i alla swingstater och 70-95 % röster är räknade det är då demokraterna sätter in Plan B. Ett systematiskt valfusk för att vända den enorma uppförsbacken. Kl 04.00 ( amerikansk tid) så får Biden ca 150000 röster i Wisconsin och Trump får ingen. När 91 % är räknade leder tryggt med 51.8- 46.9 %. Efter 95 % räknade leder Biden med 0.24 %.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Ajdå, nu har Trumpetens kampanj med Runk-Rudy gjort bort sig igen för 300:e gången

https://twitter.com/benfritz/status/1325670266899361792?s=20

Dessa jävla åsnor forsätter bara veva fast de åker på stryk varje gång

https://twitter.com/JohnBerman/status/1325795034638274563?s=20

Ja för twitter är en jätte tillförlitlig källa?

Dessutom är du inne i fel tråd!
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Du fattar tydligen inte. Det finns inte ett enda bevis i den här tråden.

Tror du behöver definera vad som som krävs för att kallas bevis.
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Äsch det kommer inte bli något av detta. Hade Trump vunnit, och demokraterna hade sagt att det var valfusk hade Trump hävdat att det var "fake news." Å hans anhängare hade bara åååhhh jaaa min frälsare Trump "drain the swamp" åt oss. Nej Trump hade 4 år på sig att "drain the swamp," men lyckades inte. Han fick dessutom massor med Republikaner emot sig. Går man emot dem som är på ens sida för mycket, får man skylla sig själv om stödet för en minskar.

Du har inte förstått ett jävla piss om vad och hur mycket trump har gjort? Du är inte påläst nog att tala om ämnet om du slänger ur dig sådant dravvel.. du låter ju värre än svt.

Det flera republikaner har börjat fatta är att alla som rösta på trump, och tro mig, det är fler än dom som rösta på biden efter valfusket fläskats fram.

det är att detta handlar inte om att stats republikaner fått fler att rösta på dom, nej det är Trump som har enat folk till republikanerna. Du kanske inte har hört det innan men det är solklar trumpism.

ALLA republikaner som INTE tar och kämpar för Trump nu, kommer få stå tillsvars i kommande val, vänta ska du se. Alla är med Trump.

Snart kommer sanningen fram, dagen kommer då vänstern kommer tappa hakan.
2020-11-09, 15:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Nej han kommer inte att bli president, när allt väl kommit fram så kommer folket att inse hur mycket valfusk som försigått.

Det finns mer bakom kulisserna... Donald Trump vann så stort så dom var tvungna att PAUSA räknandet i flera delstater, då dom inte visste hur dom skulle klara av att vinna dessa. Därför dumpades det tusentals röster från ingestnas klockan 04:00 på natten och VIPS så va Biden före..

Det är pinsamt att vänsterfolk inte kan hålla med om att något ser jävligt lurt ut..

Få förvånas över vänstern brist på demokrati. Vänstern är beredda att offra demokratin för 140miljoner amerikaner för att få leva ut sina perverterade politiska illusioner.
När fusket konstaterats borde dessa människor sättas under övervakning, livsfarligt att låta sådana få röra sig fritt i en demokrati.
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Inget är oklart, Trump är i liknande, fast sämre, sits som Gore var för 20 år sedan. Gore förlorade, Trump kommer troligtvis att förlora. Gore försökte få det till att det inte gått rätt till Trump försöker samma sak. Jag tror inte på att Trump har större chans till framgång, framförallt hoppas jag inte det, världen behöver inte fyra år till med honom.

Du får väl önsketänka att det förhåller sig så om det känns bättre för dig. Jag för min del anser att Trump har ett mycket starkare case än vad Gore hade och dessutom i flera delstater och inte bara en.
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Gillar inledningen där han klargör att demokraterna tänker förstärka partiets väljarbas genom att dela ut 20 miljoner medborgarskap till invandrare. Antagligen papperslösa och analfabetiska sådana.

Summa kardemumma, importerat valboskap. Svensk sossepolitik rakt av ju!

Jag har för mig att ju fler som bor i en stat, desto högre antal elektorröster får de.
Och det är därför anti-demokraterna är för massinvandring till sina Sanctuary Cities.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Som sagt: trams, syner och insinuationer. Inte ett enda bevis. Är detta verkligen så svårt för er att förstå?
Haha vi säger så, blir intressant o följa vad som händer i domstol osv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det talas om inbördeskrig. Stämningen är mer polariserad än någonsin. +70 miljoner mer eller mindre upprörda människor på vardera sida. En mycket kontrollerad omröstning i tveksamma stater skulle kunna få i alla fall konservativa att behålla lugnet. Förlora ärligt köper de flesta normala, även i ett sådant här viktigt val.

Absolut! Om miilitären räknar röster och bara de med id- handlingar med foto får rösta så kommer en jättemajoritet att acceptera valresultatet. Dessutom val under en helg så att så många som möjligt kan rösta.
2020-11-09, 15:06
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det talas om inbördeskrig. Stämningen är mer polariserad än någonsin. +70 miljoner mer eller mindre upprörda människor på vardera sida. En mycket kontrollerad omröstning i tveksamma stater skulle kunna få i alla fall konservativa att behålla lugnet. Förlora ärligt köper de flesta normala, även i ett sådant här viktigt val.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Demokraterna har börjat fightas sins emellan nu. Nancy vs AOC, BLM vs Demokrater.
Det vi ser är en total-kollaps av demokraterna och Deep State. 10%joe's valkampanj var bara försmaken. Det finns bevis och dom vet om det. Vad som är kvar för Deep State att bestämma är hur allt går åt helvetet, inte om.

Det blir rejält skakigt nu. Corona snart ett minne blott och börsen tjur-rusar.
Håll i er.

Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Fast det är de facto inte många tusen röster som skiljer Trump och Biden åt i swingstates. Vad är oklart? Nu kan dessutom betydligt starkare bevis för valfusk läggas fram.
Den här borde ni kolla, eller lyssna på, mycket intressant om vad som håller på att hända just nu!
https://youtu.be/16s424pCUHA
2020-11-09, 15:06
Medlem
mrmoonlightss avatar
Det är en makaber och ganska sorglig mardröm att den sittande presidenten fortsätter att kampanja i en valkampanj som inte längre finns. Vi hade ett segertal i helgen.

Ingen domstol har gett tillstånd att ens pröva någonting ännu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in