2020-11-09, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Bra.
Starkt uttalande från Trump. Det behövs då psy-ops'en börjar få effekt även på mig.

Jag tolkar hans uttalande som om bevisen är överväldigande och vad som händer i morgon är upp till träsket att avgöra.

We got this. 👌

2019...Hahah

Vad kommer härnäst?
2020-11-09, 11:10
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Jag håller med om att de flesta politiker ljuger.
Men det finns grader i helvetet.

Och vad gäller att gå på olika narrativ, så är frågan vilket narrativ du gått på?
Litar du mer på Trump än på andra?
Gillar du Trumps konspirationsteorier?
Qannons påståenden om att demokrater är pedofiler och dricker barnblod?

Trump har ju gjort lögnen till vardag, och du köper det... Suck.

På tal om grader: Nämn en lögn som är värre än följande:

- På medvetet felaktiga grunder, under fyra år, anklaga en demokratiskt vald president för ett brott som i påföljd kan leda till döden medelst giftinjektion, och som indirekt skapar motsättningar i landet som kanske aldrig kan övervinnas annat än genom blodsutgjutelse.

Vi kan börja där. Nu vill jag att du nämner allvarligare lögner som Trump har kommit med. Jag är inte intresserad av lögnernas kvantitet. Man kan som bekant ljuga hundra gånger om skitsaker som inte får några konsekvenser för någon, men det kan räcka med en enda lögn för att starta ett krig med hundratusentals dödsoffer, skapa en terrorstat som IS som i följden leder till massmigration och misär i Europa (kriget i Irak som startades tack vare lögnen om WMD).

Jag lämnar ordet till dig.
2020-11-09, 11:11
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Hade inte media och andra jagat Trump från Dag 1 så hade vi hamnat i denna situation. Alla ser ju att krafter har velat sätta dit Trump i 4 år. Varför har de ett sådant hat så att de håller på såhär?? Det är media som CNN som skapat denna splittring i USA. Det kan också vara CNN som på något sätt ligger bakom Trumps tapp i countyn i Atlanta i Georgia.

Därför att denne figur bär på ett fascistiskt foster. Likt Rose-Marie i Rosemaries baby bär Trump en fasansfull framtid för oss alla i sitt sköte. Vissa kallar honom fitta. Det stämmer så långt. Denna framtid vill inga insiktsfulla människor i Väst möta. Vi fick nog i och med Adolf. Av den anledningen hatar vi Trump. Han bär på fascistiska tendenser. Just nu kan han träffsäkrast jämföras med lukaschenko som också kväver allmänhetens dom.
2020-11-09, 11:11
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/benshapiro/status/1324094532795854848

Denna logik. Ser det ut som att man försöker dölja något?
Menar du alltså att det inte fanns GOP-observatörer inne i lokalen?
2020-11-09, 11:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
2019...Hahah

Vad kommer härnäst?

Det visar bara att han var dom på spåret redan då.

We got this. 👌
2020-11-09, 11:13
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Menar du alltså att det inte fanns GOP-observatörer inne i lokalen?

Jo men de fick ju inte se allt de behövde se. Vilket är uppenbart då man satt upp stora skivor.
Medlem
Valexperterna: Så kan Trump ändå vinna valet
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JJJea8/valexperterna-sa-kan-trump-anda-vinna-valet

Kan man lita på sådant som som står i Aftonbladet...?
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Varför betala för en omräkning innan alla uppgifter gått genom och kontrollerats i högsta domstol?

Det är bara Georgia som ska räkna om dock
2020-11-09, 11:14
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det visar bara att han var dom på spåret redan då.

We got this. 👌

Du har en väldigt positiv attityd

Klart ett repostat klipp från 2019 har relevans idag.
2020-11-09, 11:15
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Förstår inte hur många gånger man ska förklara det för er men USA är ingen demokrati har aldrig varit en demokrati

Det är uppenbarligen mycket du inte förstår.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Politics_of_the_United_States
2020-11-09, 11:15
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Eller republikaner som inte ens trodde att Obama var amerikansk medborgare. Det är TRADITION att gnälla när fel dude vinner.

Nu är du ändå ute och cyklar. Det var ingen som påstod att Obama inte är amerikansk medborgare. Frågan gällde om han är född i USA eller i Kenya, och således inte skulle ha rätt att bli President i USA. Barack Obamas halvbror i Kenya påstår ju att Obama är född där.
2020-11-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Därför att denne figur bär på ett fascistiskt foster. Likt Rose-Marie i Rosemaries baby bär Trump en fasansfull framtid för oss alla i sitt sköte. Vissa kallar honom fitta. Det stämmer så långt. Denna framtid vill inga insiktsfulla människor i Väst möta. Vi fick nog i och med Adolf. Av den anledningen hatar vi Trump. Han bär på fascistiska tendenser. Just nu kan han träffsäkrast jämföras med lukaschenko som också kväver allmänhetens dom.

Det är pinsamt hur oinsatt du är. Förtal av personer är det värsta jag vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in