2020-11-09, 11:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nu skryter Trump över att han har fångat hela TRÄSKET!!!
Valfusket har fått dem allihop att avslöja sig.

https://twitter.com/GregRubini/status/1325461647264260100

Bra.
Starkt uttalande från Trump. Det behövs då psy-ops'en börjar få effekt även på mig.

Jag tolkar hans uttalande som om bevisen är överväldigande och vad som händer i morgon är upp till träsket att avgöra.

We got this. 👌
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ja och dessa röster som bara kom in för Biden var i storstäderna Detroit, Philadelphia, Atlanta osv. Dessa är känd för korroption.

Varför hände det inte i andra delstater som exempelvis Kalifornien och New York? För att det behövdes ej.
Exakt. Det skedde i just de stater som Biden behöver för att vinna, och som Trump vann 2016. Dessutom tror jag knappast att Biden verkligen har fått så många röster i PA, efter hans syn på fracking.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Om Biden och demokraterna inte har något att dölja, hade de inte haft något emot att rösterna ska kollas igenom igen noggrant. Det har kommit fram många röster från personer som inte ens lever. Det måste vara något skumt på gång, frågan är hur stort det är. Om det verkligen är ett riktigt organiserat valfusk, och det kan bevisas, är demokraterna slut.

Trump erbjöds att betala för en omräkning men ville inte betala för det.

Så det handlar inte om vad demokraterna inte vill utan att Trump inte vill eller inte har råd med det
2020-11-09, 11:05
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Fattar inte logiken här.
Har det inte sagts att det inte gick att se något för att man stod någon meter för långt ifrån?
Är argumentet nu att man hade kunnat se fusket utifrån?!

https://mobile.twitter.com/benshapiro/status/1324094532795854848

Denna logik. Ser det ut som att man försöker dölja något?
2020-11-09, 11:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Bra.
Starkt uttalande från Trump. Det behövs då psy-ops'en börjar få effekt även på mig.

Jag tolkar hans uttalande som om bevisen är överväldigande och vad som händer i morgon är upp till träsket att avgöra.

We got this. 👌

Videon är ifrån november 2019 dock
2020-11-09, 11:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nu skryter Trump över att han har fångat hela TRÄSKET!!!
Valfusket har fått dem allihop att avslöja sig.

https://twitter.com/GregRubini/status/1325461647264260100
Varför länkar du till en video från 2019?
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Exakt. Det skedde i just de stater som Biden behöver för att vinna, och som Trump vann 2016. Dessutom tror jag knappast att Biden verkligen har fått så många röster i PA, efter hans syn på fracking.

Instämmer.

Att Biden skulle få mer valdeltagande än Obama efter den sista debatten med oljeindustrin kommentaren och hans påpekanden att Biden låste in svarta i mängder gör mig väldigt misstänksam.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
I USA, den fria världens ledare och världens främsta demokrati, ska demokraterna ha fuskat till sig segern? Finns ingen gräns för dumhet?

Trump, känd för idel lögner, bedrägerier och total ignorans inför andra människor, ropar fusk när han förlorar. Och folk tror på honom? Finns ingen gräns för dumhet?

Jag skulle nog vilja kalla det Trump sysslar med som valfusk eller försök till valfusk. Att uppvigla de stackars naiva stackarna att tro att han inte förlorat helt rätt och riktigt är ju något slags bedrägeri.
2020-11-09, 11:07
Medlem
Döda människor som på något mystiskt sätt verkar ha röstat, 130 000 Biden-röster som plötsligt bara dyker upp och valsedlar som smugglas till Kanada.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7594937
2020-11-09, 11:07
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Videon är ifrån november 2019 dock

Har du någon källa på det?

Edit: stämmer. Den är gammal.
2020-11-09, 11:08
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Trump erbjöds att betala för en omräkning men ville inte betala för det.

Så det handlar inte om vad demokraterna inte vill utan att Trump inte vill eller inte har råd med det
Varför betala för en omräkning innan alla uppgifter gått genom och kontrollerats i högsta domstol?
2020-11-09, 11:09
Medlem
Citat:
Om det verkligen är ett riktigt organiserat valfusk, och det kan bevisas, är demokraterna slut.

Precis. Det är det ingen som ifrågasätter.

Det som gäller nu är för Trump att presentera bevis som håller i domstol. Det måste dessutom göras rätt snabbt. Frågan är om det finns tillräckliga bevis? Och dessutom om valfusket varit så omfattande att det faktiskt avgjorde valet?

Visst kan man säkert visa att något tiotusental röster tillhör döda eller icke-röstrberättigade men det räcker inte. Det måste hittas valfusk i stor skala som dessutom går att bevisa på ett tillräckligt övertygande sätt. Det måste dessutom gå snabbt. Hinner Elektorer utses så är det kört för Trump oavsett om valfusk bevisas senare.

Jag är nog personligen rätt säker på att Biden blir president till slut men man kan ju alltid fortsätta hoppas....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in