Citat:
Ursprungligen postat av
Karman
Det är ju väldigt märkligt att USA:s president, som trots allt besitter en hel del utredningsresurser och resurser för spioneri, inhämtning av information etc, inte lyckas presentera mer handfasta och konkreta bevis för sina teorier.
Det hela är mycket märkligt. Som det föreslagits i tråden så är det flera tusen personer i en och samma stat som har samarbetat för att antingen lämna in falska röster som röstar på Biden eller stjäl röster på Trump. Det ska finnas extranycklar i omlopp och det verkar ska ha skett något när de som räknar rösterna inte är där. För vad skulle annars nycklarna behövas för?
Och om det skett på natten så kan jag nog mycket väl tänka mig att det finns vakter och kameror där också. Men kanske även de vakterna är i lag med Soros? Och de har manipulerat kamerorna så att det inte syns, varken att någon gått in eller ut med balar med röster eller att någon manipulerat kamerorna.
Som någon skrev ovan så är det Soros och Pelosi som leder det här kuppförsöket.
Och någon tyckte även att Kavanaugh och Barret nog gärna vill tänja på gränserna för att Trump ska få bli utsedd till valets vinnare.
Det hela är väldigt komplext. Men jag skulle tro att det klarnar under dagen.