2020-11-09, 04:35
Medlem
NeoVains avatar
Trump-supporter erkänner sig besegrad till Bidens supporters(trots valfusket).

https://twitter.com/i/status/1325190558755794944
2020-11-09, 04:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det är nog du som inte förstår bara. Det är ju posten som är "dem" ja de är med på noterna. USPS sponsrar Biden öppet och många där är genomkorrupta. De tar in allt i lokalen själva, brevbärarna ja. Det är ju dom det handlar om? Ja i övrig har du rätt det är ungefär så det går till. Alla är med på det, därför får inte republikanska observatörer komma i närheten. Teamwork.

Michigan är rätt stort, "Jag skulle bli förvånad om det är fler än ett par tusen" skrev du nyss.
Roughly 30,000 poll workers have been recruited and trained by the state of Michigan ahead of Tuesday’s election, a concerted effort to prevent poll worker shortages experienced in some cities in August.

https://eu.detroitnews.com/story/news/politics/2020/11/02/michigan-reserves-1-500-poll-workers-deploy-election-day/5997177002/
Så vi har 30,000 valarbetare som inte skulle säga ett ord när brevbärare smyger in i natten och lämnar valsedlar. Valsedlar som är felmärkta samt kommit in dagar för sent. Jag vet inte hur många brevbärare som finns, men det är nog några tusen där med. Och sen så måste ju, efter rensningen av Trumps röster förstås, dessa felaktiga röster registreras. Det är dock svårt att börja lägga in röster när dom officiellt inte får räknas. Så då måste Michigans 14 distrikt alla vara med på fusket?Spännande!
2020-11-09, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Michigan är rätt stort, "Jag skulle bli förvånad om det är fler än ett par tusen" skrev du nyss.
Roughly 30,000 poll workers have been recruited and trained by the state of Michigan ahead of Tuesday’s election, a concerted effort to prevent poll worker shortages experienced in some cities in August.

https://eu.detroitnews.com/story/news/politics/2020/11/02/michigan-reserves-1-500-poll-workers-deploy-election-day/5997177002/
Så vi har 30,000 valarbetare som inte skulle säga ett ord när brevbärare smyger in i natten och lämnar valsedlar. Valsedlar som är felmärkta samt kommit in dagar för sent. Jag vet inte hur många brevbärare som finns, men det är nog några tusen där med. Och sen så måste ju, efter rensningen av Trumps röster förstås, dessa felaktiga röster registreras. Det är dock svårt att börja lägga in röster när dom officiellt inte får räknas. Så då måste Michigans 14 distrikt alla vara med på fusket?Spännande!

Så precis alla 30000 som anställdes gick med på valfusk allihopa....

Seriöst jag börjar förstå varför Sverige ser ut som det gör.
2020-11-09, 04:41
Medlem
Citat:

Det låter konstigt om lokalerna med röstsedlarna skulle stå tomma och inte ha övervakningskameror eller vakter som ser när de med extranycklarna tar sig in för att lämna eller ta valsedlar. Och det i alla 14 distrikt också.

Jag undrar hur man förklara det?
2020-11-09, 04:42
Medlem
I-van-Toers avatar
Att Fox News spelar med globalisterna visste vi redan innan, även om Trump har några vänner där som Carlson, Hannity och i viss mån Dobbs.

Carlson försöker vara objektivt. Sticker han ut halsen för långt så ryker nog hans jobb. Carlson från tidigare idag.

Tucker Carlson Tonight 11/08/20 FULL | Tucker Carlson Nov 08, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=VPqybJMik14
2020-11-09, 04:42
Medlem
NeoVains avatar
Citat:

Nej det brukar bara vara de största regionerna i en stat som är infiltrerade av fuskare, de mindre regionerna går det nog mer rätt till, de är inte viktiga att fuska i(mer än att man kanske smusslar med siffrorna i datorn som är illegalt uppkopplad på internet)

Om du kollar på de städer som tog längst tid i pennsylvania t.ex så ser du att det är två stycken som hade de flesta rösterna. Där fuskas det så det står härliga till. Det finns ju en träningsvideo för poll-workers ifrån detroit, där kan man höra att de alla måste vara med på noterna, det slås ju in i dem precis hur de ska fuska.
2020-11-09, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nej det brukar bara vara de största regionerna i en stat som är infiltrerade av fuskare, de mindre regionerna går det nog mer rätt till, de är inte viktiga att fuska i(mer än att man kanske smusslar med siffrorna i datorn som är illegalt uppkopplad på internet)

Om du kollar på de städer som tog längst tid i pennsylvania t.ex så ser du att det är två stycken som hade de flesta rösterna. Där fuskas det så det står härliga till. Det finns ju en träningsvideo för poll-workers ifrån detroit, där kan man höra att de alla måste vara med på noterna, det slås ju in i dem precis hur de ska fuska.

Ja det är klart att det är lättare att fuska i en stor region där många fler är anställda.

Men hur tänker du att de som tagit sig in lokalerna gjort det utan att bli upptäckta? För det finns nog övervakningskameror och vakter och så tänkte jag?
2020-11-09, 04:51
Medlem
I-van-Toers avatar
Det blir automatiskt omräkning om det "officiella" resultatet och skillnaden är mindre än 1%. Skillnaden just nu: Pennsylvania 0.7%, Wisconsin 0,7%, Georgia 0.2%, Arizona 0,5% och Michigan hade haft mindre än 1% utan de ca 130,000 rösterna. Georgia och Wisconsin har redan beslutat om omräkning.
2020-11-09, 04:51
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men så svårt för alla er sektmedlemmar att ge oss "bevis" för valfusk!

Kan du inte läsa människa? Utredningen betyder att man undersöker om valfusk har skett. Jag återkommer med bevis när deras utredning är klar.

Är du cp skadad på något sätt?

Vad jag läst så misstänker man att nästan hela amerikas döda har "plötsligt" återuppstått som zombies och gått till vallokalerna. Men vi får väl se hur många tiotusentals döda som röstat.
2020-11-09, 04:56
Medlem
NeoVains avatar
Pallets full of ballots!!

https://youtu.be/MaEL0JJaHkk
2020-11-09, 04:57
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Kan du inte läsa människa? Utredningen betyder att man undersöker om valfusk har skett. Jag återkommer med bevis när deras utredning är klar.

Är du cp skadad på något sätt?

Vad jag läst så misstänker man att nästan hela amerikas döda har "plötsligt" återuppstått som zombies och gått till vallokalerna. Men vi får väl se hur många tiotusentals döda som röstat.

Fear the voting of the Walking Dead.

Har sparat alla listor på avlidna som legat uppe. Just in case.
2020-11-09, 04:58
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ja det är klart att det är lättare att fuska i en stor region där många fler är anställda.

Men hur tänker du att de som tagit sig in lokalerna gjort det utan att bli upptäckta? För det finns nog övervakningskameror och vakter och så tänkte jag?

Det gjorde de inte. De blev upptäcka. Annars hade vi ju aldrig vetat hur det går till?
https://youtu.be/MaEL0JJaHkk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in