2020-11-08, 20:50
Avslutad
... vattenspridare.

Dra tillbaka och skjut då funkar det till 100%

Annars blir det som att bajsa med locket nerfällt. Och vem fan gör det?
Citera
2020-11-08, 20:56
Medlem
Jag sitter och kissar, då slipper man städa i onödan. Och kan läsa Flashback samtidigt.
Citera
2020-11-08, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Jag har faktiskt reflekterat över det där, då jag tyckt att det blivit mer och mer oförutsägbart med strålen genom åren.

Tack

En annan orsak kan vara att diverse sekret torkar i mynningen, man kan rulla ollonet mellan fingrarna innan man börjar pinkar så att urinvägen är friare.
Eftersom jag har kort förhud så kan jag inte kommentera förhudens inverkan på strålen.
Citera
2020-11-08, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiber-Twist
En annan orsak kan vara att diverse sekret torkar i mynningen, man kan rulla ollonet mellan fingrarna innan man börjar pinkar så att urinvägen är friare.
Eftersom jag har kort förhud så kan jag inte kommentera förhudens inverkan på strålen.

Det är väldigt svårt att beskriva, det är nästan som de håller på att bildas något som liknar läppar runt urinrörsmynningen men det låter så överdrivet när jag beskriver det så.
Samtidigt som det är läpp-liknande så blir allt en aning insjunket.
Strängen har gått sönder ett flertal gånger (det var dock längesen), så kan mycket väl vara det som har någon påverkan.

Det har nog inte med sekret att göra i mitt fall, då det liksom syns att de förändras även om det är ytterst lite.
Citera
2020-11-08, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Där fick man faktiskt helt plötsligt en anledning till varför omskärelse skulle vara en bra sak. Anledningen är nämligen förhuden. Det är att jämföra med att hålla halva fingret för en vattenslangs utförsgång eller att klämma åt slangen. De som har vill vet vad som händer. Förhuden bör av samma anledning dras bak en aning innan man kissar...men få gör det 🙄
NEJ, de gånger det händer mig så har det inget med förhud att göra!
Citera
2020-11-08, 21:42
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
NEJ, de gånger det händer mig så har det inget med förhud att göra!
Så vad har det att göra med då?🤔
Citera
2020-11-08, 21:46
Medlem
happilappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacka
Att kissa är ett lotteri som man, därför är det mest bekväma och praktiska att sitta ner så ofta det går.

Hur sitter man ner och kissar? Kuken slår ju i mot innertoaletten vilket är vidrigt. Kuken har inget att göra där nere.

Om jag sitter ner och kissar måste jag hålla i kuken och styra den rakt neråt vilket är irriterande.
Citera
2020-11-08, 22:27
Medlem
blobben!!!s avatar
Händer mig kanske en gång per år att mynningen klibbar igen och att flödet blir som en sprinkler den första sekunden eller så. Nog för att skvätta lite här och där.
Citera
2020-11-08, 22:30
Medlem
Det där händer väl tjejer också.
Citera
2020-11-08, 23:35
Medlem
Det händer ibland. Jag har dock märkt att det kommer ut som en riktig vattenspridare efter sex. Inget att göra med att den fortfarande är halvhård. Jag har nämligen testat med olika varianter av hårdhet efter sex och även i slakt tillstånd så sprutar det överallt. Har kommit fram att jag måste sittkissa efter sex, känner mig som en riktig Hen. Men hellre det än att torka upp piss från golvet och toasitsen.
Citera
2020-11-09, 00:27
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Hur sitter man ner och kissar? Kuken slår ju i mot innertoaletten vilket är vidrigt. Kuken har inget att göra där nere.

Om jag sitter ner och kissar måste jag hålla i kuken och styra den rakt neråt vilket är irriterande.

Detta! Antingen hänger kuken ner och ligger mot porslinet eller så hamnar den ovanför ringen så man ändå pissar på golvet...
Citera
2020-11-09, 00:39
Medlem
spermaoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Detta! Antingen hänger kuken ner och ligger mot porslinet eller så hamnar den ovanför ringen så man ändå pissar på golvet...

Hur gör du när du skiter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in