2020-11-08, 23:41
Medlem
ChiCoLas avatar
Jävla idiotier , hur svårt är det att gömma saker i en STAD !!!! Horungar var enda en . Fan har gömt en joint på mig när polisen visiterade . Då kan man gömma en väska i en STAAAD! cp mongoloider
Citera
2020-11-08, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hela skiten är väl förinspelad. Dehar ju inte tagit in en annan oskyldig familj ? Det händer ju konstant i verkliga utredningar

Kolla första säsongen, där ska dom ta in en person till förhör som inte är med i produktionen...
Citera
2020-11-08, 23:56
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooss
Hon heter Meta (även kallas fröken sekret) och är helt otrolig. Inte bara svin tuff och cool, utan även en jävla king
Ha ha Meta är det månne taget? å så "sekret" på det I förra avsnittet (1:a?) så satt hon på golvet och jobbade med nåt och skrevade nästan 180 grader!!
Citera
2020-11-09, 00:05
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceda60
Meta som sagt. 10 min in i programmet. https://www.svtplay.se/video/28854982/tjuv-och-polis/tjuv-och-polis-sasong-2-avsnitt-1?start=auto
Speciellt 11:57-58 in - inte riktigt 180 men inte så långt ifrån som sagt i förrförra inlägget jag kommer inte att se mer av detta helt lama programmet
Citera
2020-11-09, 00:18
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyBro
Kolla första säsongen, där ska dom ta in en person till förhör som inte är med i produktionen...
Ok så är det så . Men hur fan kan folk va så cp. Jävla knastar
Citera
2020-11-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EyBro

Förtydligar mig själv. Egentligen är det inte den personen dom misstänkt, men då dom inte hade full koll på efternamnen blev det att dom uppsökte fel adress. Personen blir hur som jävligt förvånad.
Citera
2020-11-09, 01:19
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Såg första säsongen och det hela kändes så himla uppgjort för att polisen att framstå som överlägsen mot brottsligheten.
Citera
2020-11-09, 03:16
Medlem
Mr Coffees avatar
Tycker det är kul att de begår så många trafikbrott under inspelningen. Hur kan detta vara ok?
Pratar i telefon under körning, åker utan säkerhetsbälten, åker i skåpet mm mm
Citera
2020-11-09, 10:21
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceda60
Meta som sagt. 10 min in i programmet. https://www.svtplay.se/video/28854982/tjuv-och-polis/tjuv-och-polis-sasong-2-avsnitt-1?start=auto

Ahh, det där på halsen är inte så snyggt!! själv tycker att såna tatueringar som Lena har, alltså enstaka små utplacerade "gnuggisar" med olika motiv på armarna är värre!! då är det bättre med tatto sleeve alla dagar i veckan.
Citera
2020-11-09, 13:20
Medlem
Ingen som tänker nämna något om stuntmannens underjordiska gång under huset?
Citera
2020-11-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nä det här är ju uruselt. En stulen båt skulle de ha haft och sänkt den under vatten i hamnen. Vad med DNA i bankvalvet där det stänkte svett av om inte av alla så åtminstone om sluggern. Fast utmärkta skådespelarprestationer det måste jag ge dem

Citat:
Ursprungligen postat av godmannen
Helt sjukt.
Varför? VAD har han den till? Så konstigt. Är det ens lagligt? Känns så skumt
Citera
2020-11-09, 16:32
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godmannen
Gillade det men skulle inte vilja ha min avslöjad! Den fortsatte också sa polisen
Typisk pojkdröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in