2020-11-08, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Trump, hans anhängare och en del republikaner försöker, milt sagt påskina att de motarbetas av etablissemanget. Vad jag förstår, så är republikanska partiet, deras representanter, senatorer osv. i högsta grad en del av etablissemanget. Jag tror knappast att demokraterna kan manövrera ut dom, tysta dom mm. Bara för att många vita fattiga män i landsbyggd röstar på dom, betyder inte det att de republikanerna kan förbigås på något sätt. Många av deras väljare är, förresten de rikaste och mest väletablerade medborgarna. Om det skulle pågått medvetet valfusk i någon större skala, är jag mycket säker på att det kommer fram. Jag tippar att det inte har skett medvetet valfusk i någon större skala. Vi får se.

Ja, GOP donatorer är i stort extremt rika miljardärer, och den stora massan av deras röstare är outbildat whitetrash. Miljardärerna för att dom gillar inte skatt, och bönderna för att dom inte gillar att läsa.
2020-11-08, 21:51
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Nej nej, du förstår inte, det är ju MAINSTREAMMEDIA som bara hittat på alla dessa människor. AI du vet, allt är datagenererat.

Gillar att det inte är nån som nämner att 2 Boogalooboys blivit gripna utanför ett räkningscenter i PA med en hel skåpbil av falska valsedlar, och att högermupparna försökte storma ett annat center i Michigan. Konstigt att inget av det här nånsin verkar göras av demokrater...
Lite grann som Pelosis röstmaskin som orsakat en glitch på flera tusen röster i swingstates. Kina verkar ligga i framkanten när det gäller att skapa mjukvara för demokratiska val. Joe måste ha tackat sina kinesiska vänner efter denna framgång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSlyFoX
100% poströster till Biden i Wisconsin... tveksam på att allt gått rätt till.

Vad snackar du om? Det finns ingen som rapporterar 100% poströster till Biden, vad är din källa?
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Förutom att det där bara är en lista med namn som inte bevisar ett skit. Du tror inte att Trumpkampanjen hade basunerat ut det där om det var så jävla lätt att 4chantrollen kan hitta det?

Det är fantastiskt hur otroligt dåligt du tror att Demokraterna fuskat, men ändå kan ingen bevisa det. Bestäm dig, är dom idioter eller är dom genier?
Vad Trumpkampanjen gör har inte jag med att göra och är helt off topic. Bevisligen kan du inte argumentera då du bara kommer med massa annat skitsnack som är orelaterat till det vi just skrev om.

Börja med att kontrollera uppgifterna på sidorna jag pratade om sen kan du dra upp byxorna, klippa dig och så fortsätter vi diskussionen senare. Du har ju faktaresistens så det bara skriker om det.

Högerextrema amerikanska statsdatabaser
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Du tycker inte stora festerna runt om i USA, efter Trumps förlust visar på såna siffror?

Biden är inte och kommer aldrig någonsin ens vara i närheten av Obama.Obama var enormt populär och det återspeglades i verkligheten också. Det här liknar mer som någon dragit siffror ur arslet när det passar.
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Fascinerande inlägg. Det finns alltså folk som fortfarande tror att republikanerna är ett parti för de besuttna?

Vet inte vad du menar med det, tycker du att jag har fel?
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ja, GOP donatorer är i stort extremt rika miljardärer, och den stora massan av deras röstare är outbildat whitetrash. Miljardärerna för att dom gillar inte skatt, och bönderna för att dom inte gillar att läsa.
Bloomberg är ju en fattig stackare han med.
2020-11-08, 21:52
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Så du berättar om din filterbubbla, och hävdar sedan att andra har fel då de är inne i en filterbubbla..?
Låt oss se om det skett något omfattande fusk men mina pengar går på att det inte går att bevisa mer än enstaka fall..

Nej du verkar inte vara särskilt bra på att läsa. Jag har inte påstått att någon har fel, utan att man alltid bör tänka på möjligheten att man själv kanske har fel.
Senast redigerad av mendokse 2020-11-08 kl. 21:58.
2020-11-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits

(Detta är vad som hittades på bara nån dag, så bara toppen av isberget.)
Vet man på vem dessa personer har röstat?

/T
2020-11-08, 21:53
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Hur otroligt dum måste man vara om man anser att 4chan är "mycket mera kompetenta individer"?

Antagligen är de mera kompenenta än du är, om du är någonstans kring medelsvensson.

Datafilen fanns där med. Du kan kolla igenom den och jämföra mot NYTs data som den tydligen kommer ifrån, om du har kunskapen. Skiljer det sig så måste man ju förstås fråga sig varifrån de fick den eller om de scrapat rätt.

Eller hostar du bara ur dig kommentarer utan att kolla på filerna?
2020-11-08, 21:54
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Du vet alltså inte ens vad John Doe betyder, alltså namn okänd, men du tror att du har kompetens att förstå det här ämnet?

Dunning-Kruger i full effekt.
John Doe står självklart för namn okänd, var har jag sagt något annat?
2020-11-08, 21:55
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Citat:
Vad snackar du om? Det finns ingen som rapporterar 100% poströster till Biden, vad är din källa?

Många skriver det och pratar om det bara. Men oavsett verkar han haft orimligt många poströster med tanke på att Trump hade en ledning på nära 400 000 röster i till exempel Pennsylvania med endast några procent kvar att räkna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in