2020-11-08, 22:38
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Har pysslat omkring lite och kan verifiera att siffran i din första länk troligtvis stämmer. Jag har också kommit fram till att ca 11.000 döda människor har röstat i Michigan.

En liten fun fact, en person som dog för 64 år sedan röstade i valet... Han verkar vara den som varit död längst i vad jag funnit

EDIT: Såg nu att de gjort om databasen... Har du denna nya?
Jäkligt bra jobbat!!
Vilken nya?
Den här? https://mvic.sos.state.mi.us/Voter/Index
2020-11-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Förra gången trodde nog de flesta att Trump skulle vinna, utom demokraterna som blev förvånade.

Joe Biden var det bara media som spelade upp, ingen kan säga något bra med honom. Senildement superkorrupt pedofil-äckelgubbe som trillar av pinn närsomhelst. Come on, man!

NeoVain, Senildement? Pedofil? Du är bra blåst. Tittar du hela dagarna på Newsmax? Om det är någon som är "snurrig" är det Trump. Han är inte purung och skulle inte förvåna mig om hans Hjärtsvikt leder till döden minst tio år innan Biden. Men du är kanske hjärtläkare också. Trump har gått upp säker trettio kilo om du jämför med bilder från 2016. Inte bra tecken om man har konstaterad hjärtsvikt och kranskärlssjukdom.

Dina inlägg blir bara mer och mer desperata och "trolliska".
2020-11-08, 22:39
Avslutad
Nyla Nguyen gör en bra genomgång av valfusket här + lite annat:

https://youtu.be/0L1xvQM5pI0?t=484

Tydligen är valsedlarna märkta med både vattenstämpel samt någon annan sorts kod som gör att man kan följa valsedlarnas fysiska resa digitalt. Om så är fallet, så är ju både det (anti-) Demokratiska partiet ihop med MSM skjutet i sank så det sjunger om det. Det här ska bli mycket intressant följa vidare.
2020-11-08, 22:41
Medlem
Citat:
Du glömmer att adressera att denna trend bara existerar i just svingstaterna(och virginia).

Om förklaringen vore den du uppgav så hade vi även sett samma tendenser i andra demokratiska stater som t.ex Californien eller New York vilket vi inte gör. Din förklaring faller därför och den som presenteras på bilden är därför troligare.

Stämmer inte, trenden beror på när man rapporterar poströster. Därför ledde Biden Florida direkt i början och blev sen omsprungen. Arizona har mycket jämnare poströster än någon annan delstat, för dom är vana att poströsta, medans delstater där det inte var vanligt före detta val i mycket högre utsträckning hade en övervikt av Biden poströster eftersom Trump sagt till alla sina väljare att *inte* poströsta. Kombinationen muppiga republikaner som inte är rädda för covid, och Trumps uppmaning att inte poströsta, har ju ett rätt självklart utfall.
2020-11-08, 22:42
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
För det första så avgörs inte delstaternas röstregler av konstitutionen, konstitutionen ger staterna rätt att, med ett par undantag, själva välja sina röstregler. Därför är t ex Alaska inte klara med sin röstning förens i nästa vecka.

Hur kan du vara så övertygad i ett ämne som du inte ens kan dom mest basala grunderna inom? Och det har dessutom absolut ingenting med saken att göra eftersom det är poststämpeln som är det relevanta om en poströst är giltig eller inte.

Jo det gör de ,ändringar i röstregler måste vara lagförda i delstaterna enl konstitutionen, dvs en domare kan inte bara ändra deadline och regler. Därav faller hela deras strategi detta val att godkänna röstsedlar som kom in för sent efter kl 20 den 3 Nov.
2020-11-08, 22:42
Medlem
Citat:
Nej jag är inte någon konsensustänkare, jag struntar egentligen i vad andra säger jag bildar mig min egen uppfattning av vad jag ser med mina egna ögon. Det finns ingen som kan ljuga bort detta, inte media och inte du. Men du som påstår att man är blåst om man tror på detta har uppenbarligen inte brytt dig om att titta på några bevis, utan lyssnar på media. Du är en konsensus människa och på dig är det därför bättre med sådant här material för att du ska förstå något.
https://youtu.be/Z563r6VyJSQ

Men du kanske vill påstå att hon är en foliehatt liksom Trump och alla andra som kollat på bevisen och bedömt dem som övertygande trots att du själv inte gjort det?

Jag vet inte hur mycket du känner till om livet i USA. Begreppet Rednecks. Det är typiska Trumpanhängare. Dessa "valfusk" är specialutformade för denna grupp. De läser nämligen inte längre än rubriken i en artikel. Sen pröjsar de gladelig tusen dollar till Trump.

DETTA HANDLAR OM ATT FINANSIERA OBETALDA OMKOSTNADER FÖR KAMPANJEN. Det är "obildade" Rednecks som ska luras av supergeniet Trump för att dra in pengar till dessa skulder. Annars hade man valt en annan advokat än "universalgeniet/titta djupt i flaskan" Rudi Giuliani.
2020-11-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Nyla Nguyen gör en bra genomgång av valfusket här + lite annat:

https://youtu.be/0L1xvQM5pI0?t=484

Tydligen är valsedlarna märkta med både vattenstämpel samt någon annan sorts kod som gör att man kan följa valsedlarnas fysiska resa digitalt. Om så är fallet, så är ju både det (anti-) Demokratiska partiet ihop med MSM skjutet i sank så det sjunger om det. Det här ska bli mycket intressant följa vidare.

Vattenstämpeln är en till 4chanmyt, snälla ge mig en källa.

Dessutom hade det varit grovt olagligt om Trump hade gjort det eftersom det hade påverkat din valhemlighet.
2020-11-08, 22:44
Medlem
Emolls avatar
Demokraten Vernon Jones avslöjar sitt egna parti för valfusk i Georgia: https://www.youtube.com/watch?v=d9Yt11c3J6o

Nog för att Vernon är en uttalad beundrare över Donald Trump, men han är fortsatt en representant för demokraterna i Georgia. Att han nu avslöjar sitt egna parti för valfusk säger en hel del.
2020-11-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Kom inte med pekpinnar till mej. Fjolla kan du vara själv. Erkänn att Trumpen åkte på en dunderförlust. Han är en lame duck och hans psykiska sjukdom får honom sannolikt att se gubbar.

Lol. Nu börjar du igen. Man skulle tro att du är en exakt kopia över någon jag försökte debattera med förra veckan..

Han hade inte heller några hjärnceller kvar. Gå o lär dig lite om amerikanska lagar så kommer du inse att det är inget konstigt att en president får hänga kvar o bråka lite om makten.
2020-11-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Jäkligt bra jobbat!!
Vilken nya?
Den här? https://mvic.sos.state.mi.us/Voter/Index
Tackar, ska försöka ta kontakt med Giuliani eller Trump kampanjen och skicka över lite listor jag plockat fram. Ska kolla in i PA imorrn om jag hinner.

Nej jag tänkte på om du har den databasen med de som är födda innan 1900 eller är de helt "diskade" ur systemet?
2020-11-08, 22:46
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Du glömmer att adressera att denna trend bara existerar i just svingstaterna(och virginia).

Om förklaringen vore den du uppgav så hade vi även sett samma tendenser i andra demokratiska stater som t.ex Californien eller New York vilket vi inte gör. Din förklaring faller därför och den som presenteras på bilden är därför troligare.

Olika delstater räknar rösterna i olika ordning. I många stater så räknas poströster och tidiga röster i förväg så att valresultatet ska bli klart så snabbt som möjligt. Däremot finns det ett antal stater där den republikanska delstatsregeringen lagt käppar i hjulet för rösträkningen för att skapa tveksamheter och grund för att påstå valfusk.

Det märktes tydligen under valnatten att till exempel Texas där poströster räknas först var oerhört mycket demokratiska röster, för att sedan vinnas av republikanerna när allt var räknat. Alla delstater har sina egna regler kring i vilken ordning man räknar rösterna och därför kan man inte jämföra kurvorna utan att ta hänsyn till det.
2020-11-08, 22:47
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Jag vet inte hur mycket du känner till om livet i USA. Begreppet Rednecks. Det är typiska Trumpanhängare. Dessa "valfusk" är specialutformade för denna grupp. De läser nämligen inte längre än rubriken i en artikel. Sen pröjsar de gladelig tusen dollar till Trump.

DETTA HANDLAR OM ATT FINANSIERA OBETALDA OMKOSTNADER FÖR KAMPANJEN. Det är "obildade" Rednecks som ska luras av supergeniet Trump för att dra in pengar till dessa skulder. Annars hade man valt en annan advokat än "universalgeniet/titta djupt i flaskan" Rudi Giuliani.

Hade pengar varit så viktigt för Trump så hade han nog inte slösat bort allt han har på att bli President och att kampanja så mycket? Han var ju miljardär innan.

Nej han gör detta av en helt annan anledning, för att han älskar sitt land, vilket också är vad alla hans närmaste sagt om honom i intervjuer. Han vill rädda amerika mot vänsterns kommunistiska tendenser som skjuter landet i sank. MAGA handlar om att få tillbaka det gamla starka USA som världen ser upp till. The Great Reset kan ta sig i röven, vilket är vad du förespråkar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in