2020-11-08, 21:44
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Hemliga möten? Den hade jag missat. Han hade dock fler offentliga möten som visar samma sviktande uppslutning. Jävligt märkligt att det där exemplet på det besvikna redneckparet från Texas inte visat sig på hans möten. Är man så stor att man slår Obamas rekord från 2008 med såna siffror så måste det givetvis kunna återspeglas någonstans i verkligheten och Covid gäller oavsett sympatier så glöm det.

Du tycker inte stora festerna runt om i USA, efter Trumps förlust visar på såna siffror?
2020-11-08, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Lycka till att hitta en mer opartisk källa än offentliga uppgifter från den amerikanska staten.
För det är exakt därifrån man kan se att en röstsedel från en 118 åring avliden sedan 80 talet är inskickad.

Clerical errors som du pratar om sker inte tio tusen gånger i ett county.

Förutom att det där bara är en lista med namn som inte bevisar ett skit. Du tror inte att Trumpkampanjen hade basunerat ut det där om det var så jävla lätt att 4chantrollen kan hitta det?

Det är fantastiskt hur otroligt dåligt du tror att Demokraterna fuskat, men ändå kan ingen bevisa det. Bestäm dig, är dom idioter eller är dom genier?
Medlem
TheSlyFoXs avatar
100% poströster till Biden i Wisconsin... tveksam på att allt gått rätt till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Problemet är att du är för blåst för att förstå siffrorna. Trump såg till att väldigt få av hans supporters poströstade, och hans supporters är nästan uteslutande i bonde whitetrashhålor som räknar fort för att det är få som röstar. Redan på valnatten så räckte det med att gå in och kolla räkningen på countynivå för att se att Trump skulle förlora. Problemet är att du är för blåst för att tolka siffrorna, och valsituationen.

Dina påståenden stämmer ju inte alls med antalet röster Trump fick.
2020-11-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Jag har ingen aning i sakfrågan och förmodligen inte du heller. Det som väl ändå talar emot din teori är väl att republikanerna historiskt sett har de rika och inflytelserika bakom sig så hur detta valfusk skulle kunnat ske utan deras vetskap är enligt mig väldigt märklig. Någon sorts proletariatets revolution?

Fascinerande inlägg. Det finns alltså folk som fortfarande tror att republikanerna är ett parti för de besuttna?
Bannlyst
Faan var roligt att lyssna på C-span nu.... alla bara skriker efter lite lebensraum from tha Trump...

Vad gör trumpen, hur kommer trumpen tänka på det här....osv.osv..

Ni har fkn vunnit valet och borde presentera er politik istället.

Å fullständigt skita i vad i vad en ex. pres har att säga om det hela...

Trump kommer som ni alla vet tokdominera etermedia fram till -24.

Han behöver inte ens vara president.

CNN/MSNBC och Times behöver han,,,...MSM i USA behöver trumpen.. ANNARS tappar dom hundratusentals jobb...

Love this shit
Senast redigerad av Hitler.was.a.vegan 2020-11-08 kl. 21:49.
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Att Trump besegrades är givetvis en enorm glädje för alla hatare, som när monstret äntligen dödas i den där hemska skräckfilmen.

Men det är en halvtimma kvar av manus.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Du tycker inte stora festerna runt om i USA, efter Trumps förlust visar på såna siffror?

Nej nej, du förstår inte, det är ju MAINSTREAMMEDIA som bara hittat på alla dessa människor. AI du vet, allt är datagenererat.

Gillar att det inte är nån som nämner att 2 Boogalooboys blivit gripna utanför ett räkningscenter i PA med en hel skåpbil av falska valsedlar, och att högermupparna försökte storma ett annat center i Michigan. Konstigt att inget av det här nånsin verkar göras av demokrater...
2020-11-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Tomma burkar skramlar mest, GOP har kommit med såna här ogrundade påståenden i 20 år nu. Vart är bevisen? För den delen, vart är Hunter Biden hårddisken?

Klart det finns stolpskott som inte kan acceptera att deras våldtäktsman till president har fått kicken och snart sitter i fängelse. Vad är deras alternativ? Lägga ner verksamheten? Givetvis kommer dom göra allt dom kan för att försöka fortsätta vara relevanta. Att mongos ljuger är inte bevis.

Jag hade tyckt att det var SKITROLIGT om det visade sig att det fanns utsprett valfusk. Det hade gjort 2021 till ett mycket mera spännande år för mig som inte bor i USA och inte påverkas så mycket, men det finns NOLL belägg för det och GOP har myttat om det här i årtionden nu. Han ropar bara varg, men det finns ingen päls.

Var finns inspelningen där Trump urinerar på ryska prostituerade kvinnor? Var finns bevisen för att Ryssland riggade valet 2016 i Trumps favör? Detta är ju bara två av alla konspirationsteorier som pushats hårt i massmedia senaste åren.
2020-11-08, 21:47
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eponymos
Mer analys av poströstmönstret i swing states:

https://is2.4chan.org/pol/1604860627527.gif

Mycket intressant! Jag hade själv tänkt webscrapa datan, men visste inte var jag skulle kunna börja, men det ser ut som om mycket mera kompetenta indvider redan kollat på detta.

Trots att jag tyvärr tror att de inte kommer att kunna kullkasta detta val, så anser jag at det börjar finnas lite för många statistiska pusselbitar på fel ställen för att jag någonsin skulle kunna acceptera detta valresultat som något som inte skedde med hjälp av en hel del fusk. Till skillnad från vänstern tänker jag dock inte ta till våld.

Då kan man ännu addera till mediernas totalt partiska rapportering, som tveklöst "shiftade" flera miljoner väljares opinion emot Trump.
2020-11-08, 21:48
Medlem
Trump, hans anhängare och en del republikaner försöker, milt sagt påskina att de motarbetas av etablissemanget. Vad jag förstår, så är republikanska partiet, deras representanter, senatorer osv. i högsta grad en del av etablissemanget. Jag tror knappast att demokraterna kan manövrera ut dom, tysta dom mm. Bara för att många vita fattiga män i landsbyggd röstar på dom, betyder inte det att de republikanerna kan förbigås på något sätt. Många av deras väljare är, förresten de rikaste och mest väletablerade medborgarna. Om det skulle pågått medvetet valfusk i någon större skala, är jag mycket säker på att det kommer fram. Jag tippar att det inte har skett medvetet valfusk i någon större skala. Vi får se.
2020-11-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Dina påståenden stämmer ju inte alls med antalet röster Trump fick.

Vad försöker du säga? Trump vann en majoritet av direktröster för att hans stolpskott till följare inte tror på covid, och att han sagt till dom att inte poströsta. Dom första siffrorna som kommer in, i alla val, lutar republikanskt eftersom majoriten av deras röstare bor i hålor som räknar snabbt, och poströster i dom flesta delstater redovisas sist. Det var t ex därför som Florida lutade D i början, för dom börjar räkna poströster först och redovisar dom först, och sen gick Trump om, och hur Arizona har en mycket jämnare fördelning av poströster eftersom dom har en gedigen historia av poströstning. Fram tills detta val så var antalet poströster väldigt jämnt fördelat över DNC och GOP.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in