2020-11-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Ganska naivt att påstå att det med säkerhet skett omfattande fusk också, särskilt när det påstås bara komma från demokratiskt håll. Hur sannolikt är det?

Ja, men det är inget som jag har påstått..
2020-11-08, 21:09
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vetefan om jag inte föredrar ett fuskande Demokraterna framför en Trump som tar vinsten ur deras händer. Följderna av detta skulle vara slutet för USA.
Antingen har du blivit lurad av media eller så är du ohederlig.

Ser du detta klipp så kommer du förstå vad det egentligen handlar om, allt Trumphat ifrån globalisterna.
https://youtu.be/sb9jRqgDOJ8

Får Biden makten så är det inte bara slutet på USA utan världen i övrigt.
2020-11-08, 21:10
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgolo
inget tyder på omfattande, avgörande valfusk. har du fått en sten i huvudet?

Biden slår Obamas röstrekord med väldigt dålig uppslutning innan valet till hans talträffar. Börja förklara den...
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

SIDNEY POWELL BERÄTTAR MER DETALJER KRING HUR RÖSTFUSKET GÅTT TILL.

För den som inte sett detta bör Ni titta. Sidney Powell berättar mer i detalj kring hur mycket material de har. Fusket har inte enbart drabbat Donald Trump utan även andra Republikanska representater bla den kände Doug Collins som är mycket uppskattad även John James har tappat sina platser (och fler med dem).

Detta mina vänner är varför engagemanget för att detta kommer att drivas i alla instanser på alla nivåer.

Utan en vändning i detta massiva röstfusk kommer Republikanska partiet upphöra att existera.
https://youtu.be/Z563r6VyJSQ
Synd att man inte fick veta Pelosis intresse i Dominion.
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Ja, men det är inget som jag har påstått..

Helt riktigt. Jag som läste för snabbt. Däremot så håller jag fast vid att detta blivit för enkelspårigt och enkelriktat. Har fusk skett så har det skett på båda sidor.

Det leder mig också in på att eventuellt fusk därmed inte bör ha påverkat utgången i detta val.
2020-11-08, 21:11
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Nej, för normalläget är givetvis att valfusk i stor skala inte förekommer. Det har hittats NOLL bevis för detta. Ett bra exempel på hur tomtarna som ska gräva i det här fungerar: Valet 2000 så gjorde högermedia en stor grej av att dom menade att dom hade hittat och bevisat att en död person, som varit död länge, röstat. Det visade sig rätt fort att det var hans son som röstade, som var döpt efter pappan.

Normalläget är att det inte finns utbrett valfusk. Påstår man att det finns så bör man ha belägg för det, annars låter man som en pajas. Är det möjligt? Visst. Det är också möjligt att Donald Trump är en ödla i en människodräkt, vi har inga bevis på att han inte är det.

Vad som anses vara det normala är inte nödvändigtvis vad som är sant just nu.

Okej, noll bevis för valfusk har hittats enligt dig. Men syftet med denna tråd är att försöka hitta bevis för valfusk.

Nästan alla håller nog med om att Trump inte är en ödla för det mesta pekar mot att han inte är det. Att det mesta pekar mot att det inte skett något utbrett valfusk råder det uppenbarligen mer delade meningar om.
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Intressant fråga. Betfair har inte settlat än. Tyder på att valet verkligen inte är över. De har liksom 5 miljarder på spel på sin spelbörs. Skulle de settla bets på ett illegitimt val, skulle deras spelplatform förlora extremt mycket förtroende bland gamblers.

https://betting.betfair.com/politics/us-politics/us-election-betfair-market-settlement-latest-051120-204.html

Alla stater har väl inte cerifierat valutgången av sina elektorer ännu. Pågår väl ev. omräkning, och begäran av omräkning på flera håll?

Mitten av Dec skall elekorerna vara utsedda,
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Den som påstår någonting bör bevisa det.
Men precis som att det är ett påstående att påstå att det förekommit valfusk är det ett påstående att påstå att det inte förekommit valfusk.
Det neutrala läget är att inte veta om det förekommit valfusk eller inte.

Ja, precis. Du har rätt och det är precis det jag menar.

Jag är medveten om att bevisbördan ligger hos Trump och hans team. Men en person som sitter i ett helt annat land, som inte har varit i närheten av vallokalerna och inte har upplevt allt runtom, kan inte sitta i ett land tusentals mil därifrån och säga att det absolut inte har förekommit fusk. Det är spekulationer, precis som det är spekulationer när en person sitter på det här forumet och säger att det absolut har förekommit fusk.
2020-11-08, 21:12
Medlem
Aakkes avatar
Citat:

För den som inte sett detta bör Ni titta. Sidney Powell berättar mer i detalj kring hur mycket material de har. Fusket har inte enbart drabbat Donald Trump utan även andra Republikanska representater bla den kände Doug Collins som är mycket uppskattad även John James har tappat sina platser (och fler med dem).

Detta mina vänner är varför engagemanget för att detta kommer att drivas i alla instanser på alla nivåer.

Utan en vändning i detta massiva röstfusk kommer Republikanska partiet upphöra att existera.

Skrämmande
2020-11-08, 21:14
Medlem
Jirens avatar
Citat:

Tack! Ska titta när jag är hemma.

Någon i tråden skrev tidigare att Sidney Powell kommer bli ny chef för FBI inom kort. Var det du som skrev detta? Vet du vart kan jag läsa mer?
2020-11-08, 21:14
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Det kanske är bättre, men det är fortfarande bara spekulationer.

Det kan du absolut tycka, men det blir ju inte högre värde i den diskussionen än om jag påstår att vi är slavar under rymdmaskarna och egentligen lever i en Matrixvärld där inga presidenter är verkliga. Bevisa att mitt påstående är falskt.
Senast redigerad av johkv637 2020-11-08 kl. 21:16.
2020-11-08, 21:16
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Nej, för normalläget är givetvis att valfusk i stor skala inte förekommer. Det har hittats NOLL bevis för detta. Ett bra exempel på hur tomtarna som ska gräva i det här fungerar: Valet 2000 så gjorde högermedia en stor grej av att dom menade att dom hade hittat och bevisat att en död person, som varit död länge, röstat. Det visade sig rätt fort att det var hans son som röstade, som var döpt efter pappan.

Normalläget är att det inte finns utbrett valfusk. Påstår man att det finns så bör man ha belägg för det, annars låter man som en pajas. Är det möjligt? Visst. Det är också möjligt att Donald Trump är en ödla i en människodräkt, vi har inga bevis på att han inte är det.

Bara genom att analysera siffrorna kan man ju lätt konstatera att detta valfusk skett i just större skala, koordinerat ifrån högre ort. Varför slutade alla svingstater räkna vid halv 11 på kvällen, när resten fortsatte? Donald Trump ledde i samtliga och klättrade ifrån Joe Biden med bra fart. Klockan 4 på natten(runt) så poppade det in flera hundratusen röster enbart till Joe Biden. Precis så många så att han skulle gå om Trump med några få tusen i åtminstone 2 stater(wisconsin och michigan).

Bara detta är extremt osannolikt och oförklarligt. Det tyder mycket starkt på valfusk. Kombinera detta med att man vägrade observatörer ifrån republikanerna att komma in i lokalerna och titta på vad det var som faktiskt hände.

Är man dum i huvudet så kan man inte förstå något bevis som presenteras, är man intelligent nog så behöver man inga andra bevis än siffrorna! De som påstår "inga bevis" visar bara på sin egen bristande intelligens!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in