2020-11-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Vet någon om Trump har sagt att han ska ta det till domstol?

Valet kommer avgöras i USA´s högsta domstol med stor sannolikhet. Pennsylvania är en av de stater där fusket mot Trump var som mest intensivt, 700 000 Trump röster skall ha förvunnit.

Jag tror på omval eller ny rösträkning i Pennsylvania eftersom Trumps röster i denna stat försvann i en sådan omfattning så det är inte realistikt. Ett omval där alla sidor kan övervaka valet i Pennsylvania skulle avgöra presidentvalet.
2020-11-08, 17:22
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Om de hittar valfusk, tror du demokraterna kommer respektera det?

Om en åklagare eller myndighet visar upp konkreta bevis för valfusk tycker jag man är dum i huvudet om man avfärdar detta.
2020-11-08, 17:23
Medlem
Finns inga bevis om valfusk. Bara massa hemmagjorda videos och twitterinlägg utan bevis. Stäng ner tråden.
2020-11-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Ja, trumpeten har sagt att han kommer att gå till den högsta domstolen i både en presskonferens och på sin twitter. Just nu jobbar han med att sammanställa allt fusk och alla gravröster för att ha bevis i domstolen.

Det amerikanska valet borde även väcka lite oro i Sverige med alla invandrare som har flera olika identiteter
Skönt att höra. Om det har fuskats vilket jag tror att det har, så ska det fram.
2020-11-08, 17:26
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Om de hittar valfusk, tror du demokraterna kommer respektera det?

Demokraterna har sagt att de ska vinna valet oavsett vilka medel de tvingas använda. De anser sig själva vara de goda som kämpar mot onskan vilket rättfärdigar våld och fusk.

Håller bevisningen om ett massivt valfusk så kommer det att vara klart innan Biden svärs in.

Att Biden först skulle piska Bernie Sanders, sedan Trump och vidare fått mer röster än Obama och Clinton är ju inte bara orimmligt, det tom overkligt.

Därför är det många som tror på valfusk och att Trumps organisation låtit Demokraterna fuska för att nu efteråt avslöja dem för alltid.

Stämmer detta så blir detta en fantastiskt spännande avslutning på året!
https://www.brighteon.com/0fda65dc-cdd0-4a22-94c6-8cd95885f7ed
2020-11-08, 17:26
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Mycket bra inlägg, Afs eller SD kommer aldrig komma till makten i Sverige via val. Antingen ringer sossarna CIA och skriker om att SD vill införa en diktatur och får CIA att manipulera valet eller så gör de som i USA så massivt fusk kan ske med poströster.

Sossarna köper redan röster av muslimska organisationer och en hel del valfusk har även rapporterats i de senaste valen i Sverige. Problemet med dessa falska identiteter är att rösterna faktiskt blir "lagliga" och giltiga till skillnad från gravrösterna i USA. Jag tappade tron på den svenska demokratin för länge sedan och jag tror inte heller att det är möjligt att rösta bort sossarna genom demokratiska val på grund av alla röstköp och fusk.
2020-11-08, 17:27
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Trump verkar få med kärnan i GOP att det har inträffat valfusk. Bra!

Jag säger BRA! Varför säger jag BRA? Jo, för att desto mer hat Trump kan rikta mot Dems, så kommer troligtvis Texas lämna USA. Detta resulterar att övriga stater lämnar.
2020-11-08, 17:27
Medlem
santos_devilles avatar
Som Trump-anhängare och älskare av kaos så hopps jag Trump fortsätter vara en tjurig förlorare så att han skapar fler ovänner bland folk som var hans vänner. Detta kommer göra honom ännu argare och farligare när han väl förlorar presidentskapet.

Kommer bli en mycket rolig framtid.
2020-11-08, 17:28
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Demokraterna har sagt att de ska vinna valet oavsett vilka medel de tvingas använda. De anser sig själva vara de goda som kämpar mot onskan vilket rättfärdigar våld och fusk.

Håller bevisningen om ett massivt valfusk så kommer det att vara klart innan Biden svärs in.

Att Biden först skulle piska Bernie Sanders, sedan Trump och vidare fått mer röster än Obama och Clinton är ju inte bara orimmligt, det tom overkligt.

Därför är det många som tror på valfusk och att Trumps organisation låtit Demokraterna fuska för att nu efteråt avslöja dem för alltid.

Stämmer detta så blir detta en fantastiskt spännande avslutning på året!
https://www.brighteon.com/0fda65dc-cdd0-4a22-94c6-8cd95885f7ed

Demokraterna börjar likna både NMR och de svenska socialdemokraterna. De vill alla ta makten med vilka medel som helst
2020-11-08, 17:29
Medlem
Skartaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
jo jag förstår. Men det finns inte så pass många fler än när Obama vann, och han fick 5 miljoner fler än Obama. Jag har svårt att se hur någon som inte har någon entusiasm alls, kan få så många röster. Det är inte omöjligt, men skumt.
Många republikaner var trötta på Trump och röstade Biden, men la fortfarande sin röst republikanskt för senaten m.m.
2020-11-08, 17:30
Medlem
Guadis avatar
Intressant ändå att Trump golfade igår och golfar idag.

Om det nu finns massvis av bevis. Varför håller han ingen presskonferens och lägger fram bevisen? Varför är det bara hans media-vänner och familj som skriker valfusk?

Det finns även att risk för Biden att vara president och att republikanerna kontrollerar senaten. Om det fuskades så var det inte ett särskilt bra fusk.
2020-11-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Valet kommer avgöras i USA´s högsta domstol med stor sannolikhet. Pennsylvania är en av de stater där fusket mot Trump var som mest intensivt, 700 000 Trump röster skall ha förvunnit.

Jag tror på omval eller ny rösträkning i Pennsylvania eftersom Trumps röster i denna stat försvann i en sådan omfattning så det är inte realistikt. Ett omval där alla sidor kan övervaka valet i Pennsylvania skulle avgöra presidentvalet.

Nej, det skulle inte avgöra valet. Biden vinner Arizona, Nevada och Georgia. Trump har 214 elektorsröster. Med PA 234. Saknas en hel del för 270, men sån avancerad matematik kanske ställer till det för nollor som dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in